Au trecut deja 2 saptamani de cand am fost adoptata si nu s-a intamplat nimic rau.. Baietii astia desi sunt ciudati nu ar putea face nimic rau nimanui. Am aflat ca sunt o trupa internationala. I-am ascultat si adevarul este ca ei chiar au talent.
-Sabri, esti putin atenta la noi? Intreaba Niall care ma readuce la realitate.
-Da. Despre ce vorbim? Intreb eu.
- Vrem sa te ajutam, dar trebuie sa ne zici ce ai patit atat de grav in copilarie. Nuuuu, orice, dar nu astaaa!! In acel moment mi-a trecut in fata ochiilor toata copilarie mea. Simteam cum lacrimile isi fac aparitia in marginea ochilor, m-am ridicat si am fagit afara, aerul rece lovindu-ma cu putere. Nu mai pot, peste tot trecutul imi da tarcoale.
-Esti ok? Aud vocea protectuare a lui Louis.
-Nu. Mereu imi aduc aminte de trecutul meu mizerabil. Strig eu.
- Stii ca poti avea incredere in noi. Spune el calm.
-Ba nu! Nu o sa am niciodata. Ce incercati sa faceti? Sa ma distrugeti incet? Strig eu cu lacrimi in ochi.
- In nici un caz. Aici toti iti vrem binele. Spune el la fel de calm.
- Imi pare nespus de rau, dar am avut o copilarie groaznica si nu vreau sa spun oricui, trebuie sa am incredere in voi.. Spun eu linostindu-ma.
- Nu are de ce sa iti para rau, ne vei spune cand vei vrea, ok? Spune el, imbratisandu-ma.. era atat de bine in bratele lui, ma simteam in siguranta, ciudat, dar adevarat.
-Haide in casa. Spune el. Eu il ascult si ma duc direct in camera mea, o sa afle si ei despre trecutul meu, dar nici chiar acum..
~Louis POV.~
- E ok? Sare Niall ca ars cand ma vede. Adevarul e ca se poarta ciudat de cand e ea aici, cateodata refuza sa vina la masa, Niall nu refuza mancarea.
- Tu sa ne zici! De ce te comporti asa ciudat? Il intreaba Zayn.
- CE?! Nimic! Doamne, mor de somn. Noapte buna! Spune apoi fuge.
- Dar cina? Harry gateste! Spun eu stiind ca Niall iubeste manancarea facuta de Harry.
- Nu imi e foame. Striga el apoi trantind usa camerei lui.
- Indragostitu.. murmur eu.
-Ma simt jignit! Spune Harry gesticuland ca femeie, e foarte comic.. M-am ridicat si am fugit repede spre camera lui Niall,
intrand l-am observat pe irlandez uitandu-se la tavan.
-Niall.. esti ok? Intreb eu.
-Nu cred ca ai vrea sa stii ce am. Bolboroseste el.
-Orice ar fi pot sa te ajut. Ii spun eu.
-Cred ca imi place de cineva. Spune el.
-Bravo, frate! Il felicit eu, vream sa il intreb de cine, dar o aud pe Sabri strigandu-ma, amandoi incepand sa alergam pana jos.
Acolo am gasito pe Sabrina cu.....
-----------------------------------------------------
Hei, gargaunilor! Tin sa va urez un an nou plin de bucurii! La multi ani!! Sper ca aceasta carte sa fie pe placul vostru pentru ca daca sunteti fericiti atunci pot spune ca munca mea e rasplatita!
-
CITEȘTI
One Direction adopted me?!
FanfictionSabrina traia intr-un orfelinat infect dupa ce a avut o copilarie groaznica..