Spital!

2.7K 196 9
                                    

Sabri POV.
Ce frumoasa e Londra.. mereu mi s-a parut un loc magic.. Imi amintesc ca dupa cateva zile de la adoptia mea baietii m-au dus la muzeul de arta si un barbat se dadea la mine, iar cand am vrut sa plec la el am avut accident.. eram un dezastru in dragoste.
-La ce te tot gandesti? Ma intreaba Harry.
-La viata mea, totul s-a schimbat de cand voi ati venit.. am gasit cea ce cautam in voi, va iubesc! Spun si il imbratisez. Apoi ma indrept spre bucatarie, dar o durere infernala de spate isi face aparitia facandu-ma sa cad in genunchi, ma uit in spate si vad un om imbracat in negru, m-a lovit, dar cine e?
-Ajutor! Strig si barbatul fuge pe usa.
-Ce ai patit, iubito? Intreaba Niall speriat.
-Ma doare spatele, ma ajuti sa merg in camera. Spun scancind.
-Sigur. Spune si ma ia in brate, apoi punandu-ma cu grija pe pat. Ma saruta pe frunte si da sa plece.
-Ai treaba? Il intreb eu.
-Ma duceam sa ma culc. Spune el. -Imi poti canta ceva sa adorm? Ii spun precum un copil mic.
-Sigur. Spune si vine inapoi. Se pune langa mine pe pat si incepe sa imi cante, il priveam atenta, punandu-mi capul pe pieptul lui.
-Ce voce angelica ai! Ii spun si imi simt pleopele tot mai grele.
-Te iubesc. Ii soptesc incet, apoi adorm.
***
Ma trezesc si vad ca Niall nu e aici, deci ma gandesc sa merg sa imi fac rutina de dimineata. Dupa acea m-am imbracat cu o rochita albastra si am coborat jos, erau multi politisti, unul dintre ei avandu-l pe omul misterios. M-am dus repede la el si i-am dat masca jos.
-Austin?! Strig eu socata.
-Chiar eu! Spune el.
-De ce? Credeam ca suntem prieteni! Strig eu.
-Asta era si chestia. Eu te iubeam si tu erai cu asta! Spune aratand spre Niall.
-Pentru ca el e mai bun decat oricine!  Ii spun eu.
-Iti este frica! Ma iubesti, dar nu spui. Imi zice el.
-Nebunule! Soptesc eu.
-Dupa tine. Spune incercand sa ma sarute, dar politistul il trage afara.
-Cat o sa fie inchis? Intreb eu politistul.
-5 ani. Raspunde si iese afara.
***
-Alo? Domnisoara Sabrina? Aud o voce din difuzor.
-Da. Cu cine vorbesc? Intreb.
-Asistenta Morgan de la spitalul Sf. Maria, va rog sa veniti de urgenta la spital. Louis Tomnilson si Niall Horan sunt in stare grava. Spune si eu inchid, am iesit din casa si am intrat in masina, dupa 10 minute ajung la spital si trantesc disperata portiera.
-Niall Horan si Louis Tomnilson? Intreb eu.
-Etajul 9, camera 10. Spune si ei incep sa fug. Intru in lift, care era atat de incet, cum ajung in fata camerei cu numarul 9 apas pe clanta si intru, totul era negru, aprind lumina si il vad pe Lou, Hazza si Liam stand in dreptul unui pat, plangand.
-Nuuu! De ce el? De ce acum? Tip eu plangand.
-Sabri, linisteste-te ii aud vocea lui Niall. Ma intorc si il vad, e viu. Se pune in genunchi si scoate o cutiuta rosie.
-Sabrina Tomnilson, vrei sa fi sotia mea si sa iti schimbi numele in Sabrina Horan? Ma intreaba.
-Nu poti si tu sa ma intrebi ca o persoana normala? Credeam ca m-au chemat sa indentific doua cadavre! Spun si el incepe sa rada.
-Si apropo, da, de o mie de ori da!! Strig si ii sar in brate, toti aplaudau,iar eu plangeam de fericire, e cel mai ciudat lucru din toate.
***
-Doar una! Spune Ell.
-Nu am chef! Spun si plec.
-Sabri, stiu ca esti dezamagita de Perrie, dar nu putem sa ii oprim. Imi spune ea.
-Ai dreptate. Spun si ma uit prin magazin, am gasit!
-Uite! Rochia perfecta! Tip si jug spre ea. O probez si spre surprinderea mea era perfecta, arata de parca era pentru mine. Mergem acasa si baietii incep sa sara ca sa vada rochia.
-Nu o puteti vedea pana la nunta. Spun eu.
-Dar pana la nunta e o luna! Spune Louis dezamagit.
-Sorry, bro! Spun stramand din nas. Urc sus si ascund rochia in dressing apoi il inchid, asa facand si cu camera. Cobor si ii vad pe....
____________________________________
Sunt 1.003 de vizializari si 300 de voturi, va ador!♥ Multumesc pentru tot! Va iubesc mult! URMATORUL NEXT O SA INTARZIE PUTIN.
Pupix, pufosenilor!♥

One Direction adopted me?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum