Dupa o luna
Sabri POV.
-Nu. Soptesc eu ca nimeni sa nu ma auda. In fata mea era cel care mi-a dat cosmaruri toata viata.
-Tu! Te caut de ani buni, javra afurisita! Tipa el.
-Nu te atinge de ea! Tipa baietii punandu-se in fata mea, dar eu i-am dat intr-o parte.
-Baietii... stiu cum se termina, daca in vis va omoara, macar in realitate sa mor eu. le zic cu lacrimi in ochi.
-Buna alegere! Spune acesta si trage, glontul trecand prin mine. Simt o persoana langa mine, Niall. Lacrimile lui imi dadeau putere sa rezist, pentru el, pentru Louis, pentru surorile mele, pentru mami, pentru baieti.. Familia mea.
-Iubito, nu muri, te rog! Spune el, un zambet aparandu-mi pe fata palida.
-Stiu ce o sa se intample daca eu mor, promit ca o sa rezist! Spun eu. Imediat ajunse si ambulanta, ducandu-ma repede la spital.
~Niall POV.~
-E ok? Ma intreaba baietii speriati, eu zambind.
-Doctorul a zis ca glontul i-a trecut cu mult mai incolo de inima si s-a trezit, doar ca e obisita. Mi-a promis ca o sa reziste si s-a tinut de cuvant! Spun eu.
-Ce bine! De data asta credeam ca sigur moare. Spune Liam.
-Si eu. Nu cred ca puteam suporta. Javra care a impuscato unde e? intreb eu degustat.
-Inchisoare. Spune Lou mandru.
-Stiam ca ma pot baza pe voi. Spun luandu-i in brate. Ma indrept cu baietii spre camera de spital a lui Sabrina, abea astept sa o vad. Deschid usa incet si o vad, radea, fata ei fiind atat de senina.
-Sa nu mai faci asta! Spun luando in brate.
-Te cunosc?! Intreaba ea speriata. -Sunt Niall! Spun eu.
-Ce nume frumos.. Imi inspiri atata incredere si emotii ciudate, dar nu te recunosc. Nici pe voi. Spune ea confuza.
-Sunt iubitul tau. Spun eu.
-Am un iubit asa frumos? Intreaba ea rosiind, eu razand la mica ei propozitie.
-Eu sunt Lou, fratele tau. Spune Louis zambindu-i.
-Am si eu frate? Viata mea ar putea fi mai frumoasa? Spune ea zambind.
-Sii.. ei sunt prietenii tai.. Spun eu.
-Mama! Tipa eu deodata
-Ce e cu ea!? Intreb eu.
-Unde e?! Lottie, unde sunt? Intreaba ea, imediat intrat doctorul pe usa.
-Se pare ca ati aflat ca are amnezie usoara, adica.. nu isi aminteste lucruri destul de importante pentru ea. Spune doctorul, apoi iesind, doctorul asta vine des si putin aici.
-Deci.. am o famile, prieteni si iubit? Intreaba ea curioasa.
-Da. Spune Zayn razand.
-Pe mine ma cheama cumva Marie Tomson si am 16 ani? Intreaba ea, noi razand la afirmatia ei.
-Tu esti Sabrina Tomlinson si ai aproape 18 ani! Spun eu stergandu-mi lacrimile imaginare.
-Ce nume cunoscut! Spune ea ganditoare.
-Tu esti ea! Spune Harry razand.
-Da? Intreaba, dand din cap afirmativ.
-Poate faceti ceva sa imi aduc aminte. Spune zambind.
-Cantam? intrebam deodata.
-Dar ce? Intreaba Lou.
-"Steal my girl" . Spun eu.
~Sabri POV~
Vocile lor sunau atat de bine, cum nu ii recunosc, doctorul mi-a spus ca nu mai recunosc ultimele persoana, dar ei par cunoscuti, stai! Cum sa ii uit? Ei sunt eroii mei! Cei mai de pret oameni de pe pamant! Dupa ce au terminat si-au indreptat privirile catre mine, am o idee, ma prefac amnezica ca sa le jos o farsa, malefica de mine.
-Nu va recunosc, dar va cred. Spun, acestia zambind si fiind tristi in acelasi timp, stai, sunt bipolari?! Nu cred!
------------------------------------------------------
Am postat azi ca sa nu va suparati ca nu postez, dar am simularea si trebuie sa invat, am scris in graba, scuzati-ma. Tineti-mi pumnii pentru sambata la simulare!!
Va pup!!:* Ma revansez dupa simulari!!
CITEȘTI
One Direction adopted me?!
Hayran KurguSabrina traia intr-un orfelinat infect dupa ce a avut o copilarie groaznica..