Cand intram in casa o vedem stand pe canapea pe Kim. Ce cauta aici?
-Iubitule! Ce dor mi-a fost! Spune ea aruncandu-se in bratele lui Niall.
-Nu suntem impreuna! Spune Niall indepartandu-se de ea.
-Dar cu cine? Normal ca esti cu mine! Nu imi aduc aminte sa te fi parasit. Spune ea si il saruta.
-Ma simt in plus. Eu plec. Pa! Spun eu abtinandu-mi lacrimile. Cum a putut? Si eu care il iubeam. Merg in bucatarie, nu are rost sa fug, nu as da dovada ca nu imi pasa, dar stii ce? Mor de durere, credeam ca ma place, dar m-am inselat.
-Sab, esti ok? Ma trezeste la realitate vocea groasa a lui Harry.
-Baiatul cu care eram.. ma insela.. Spun eu plangand.
-Oh, mai sunt baieti de treaba. Uite, Niall te place, pot pune pariu ca si tu pe el. De ai mic pudel despre cine vorbesc..ai face un atac de cord.
-Nu mai vreau baieti, ma scuzi, eu plec. Spun eu urcand sus. Pentru el totul a fost o simpla joaca! Nu pot sa cred ca mi-a facut asta!
Cioc-cioc!
-Oricine ai fi nu am chef de tine! Urlu eu.
-Oh, nici pe fratele tau? Spune Louis intrand.
-Ti s-a adeverit visul. Numai am nevoie de nici un baiat! Spun mohorata.
-Haide, mai sunt baieti.. cum ar fi Niall. Spune el incercand sa ma faca sa zambesc.
-N-am nevoie de baieti! Mai ales de el! Urlu eu.
-Scuze, n-am vrut. Spune el, eu nezicand nimic.
-Ma intorc in Doncaster! Spun eu plangand.
-Ce?! De ce? Intreaba el panicat.
-E mai ok acolo. Spun nepasatoare.
-Baieti! Probleme gradul intai! Urgent in camera lui Sab. Urla el. In mai putin de un minut toti au venit acolo si cand zic toti ma refer si la Niall.
-Ce s-a intamplat? Intreaba Liam agitat.
-Sabrina zice ca vrea sa se intoarca in Doncaster. Spune Louis suparat.
-Ce?! Nu! De ce? Se trezeste Niall, cat tupeu pe capul lui!!
-Din cauza unui baiat. Fiindca a inselato! Spune Louis. Niall cand a auzit s-a albit la fata, de parca a vazut o fantoma.
-Sunt sigur ca acel baiat nu te-a inselat. Poate a fost o neintelegere. Spune el venind spre mine.
-Zici ca sunt chioara? Am vazut cu i-a sarit in brate si l-a sarutat! Spun eu.
-Dar de unde stii ca el a vrut sa o sarute. Sunt sigur ca acel baiat te iubeste. Spune el. In ochii lui puteam observa sinceritate si tristete.. Ce proasta sunt! Am fost atat de geloasa incat nu l-am ascultat.
-Poate ai dreptate. Mersi, Niall.. Esti un adevarat prieten. Spun luandu-l in brate.
-Voi ce asteptati?lnvitatie speciala? Strig eu la baieti.
-Scuze, dar eram uimiti. Va potriviti. Spun Louis luandu-ne in brate, apoi au venit si restul, facandu-ma sa cad pe pat.
-Aer..*TU M-AI LASAT FARA AER* Strig eu.
-Scuze. Spun ei ridicandu-se de pe mine.
-Ma duc sa fac un dus. Spun eu plecand spre baie. Stropii de apa erau atat de linistitori cand faceau contact cu corpul meu. Nu inteleg, cum am reusit sa fiu atat de dusa incat sa nu il ascult. Il pierdeam pentru totdeauna daca plecam in Doncaster. Imediat dupa ce am iesit din baie, m-am imbracat cu niste pijamale pufoase si mi-am uscat parul. Imediat o durere ingrozitoare de cao isi face aparitia, eu decizand sa o ignor.
Cioc-cioc!
-Intra! Spun eu, pe usa intrand Niall.
-Kim nu inseamna nimic pentru mine! Eu pe tine te iubeac! Spune el strigand.
-Taci ca te aud baietii. Strig eu.
~Niall POV.~
- O iubesc pe Sabrina! O iubesc pe Sabrina! Incep eu sa strig si sa fug prin casa.
-Crezi ca nu stiam si noi?! Striga Harry de pe hol.
-Niall! Taci odata! Striga Sabrina la mine. Imediat am luato pe sus si am inceput sa o sarut. Toti se uitau ca la masini straine.
-Stai asa! Astia doi sunt impreuna! V-am spus eu, dar voi BATMAN! Spune Liam razand.
-Stiati? Strig eu cu Niall.
-Da. Mereu stati impreuna si ieri v-am urmarit. Spune Zayn mandru.
-Iti sparg oglinzile. Strig eu.
-Dar ceilalti? Si ei au fost implicati!! Striga Zayn.
-Da. Lui Liam ii pot pun lingurite prin camera, pe Harry sa il tund si sa ii dau parul directionerelor, cati bani as face pe pletele lui, in fine.. lui Louis i-l iau pe Kevin si lui Niall mancarea. Spun eu mandra de ideea mea.
-Eu ce am facut? Si eu sunt victima! Striga Niall.
-Stiu, dar pentru faza cu Kim. Ma razbun. Spun eu facand bot.
-Dar, de ce pe mine? Ea a sarit pe mine! Spune el.
-Mhm.. ok. Las razbunarea pentru altadata. Ma duc sa ma culc! Spun eu cascand. Ma duc in camera si imi pun capul pe perna moale adormind istant.
Dimineata:
~Sabrina POV.~
Ma trezesc destul de obosita avand o senzatie de greata. Ma ridic incet din pat imediat incepand sa ametesc. Dupa ce imi revin cat de cat ma duc in baie intrand direct in dus, lasand picaturile calzi de apa sa faca contac cu corpul meu amortit. Dupa ce am iesit din baie m-am imbracat intr-o pereche de blugi negri si un tricou alb, am ales sa nu ma machiez, deoarece Niall zice ca sunt mai frumoasa asa. Cobor incet jos fiind parca tot mai ametita, oare sa ii zic lui Niall? Nee, ma duc eu singurica la o farmacie si intreb ce as putea lua.
-Baietii! Strig eu parca in soapta.
-Sabri!! In bucatarie! Se aude vocea lui Liam. Aleg sa merg incet spre bucatarie sperand sa nu cad pe jos.
-Neata. Spun eu.
-Neata, cum ai dormit? Ma intreaba Niall incercand sa ma sarute, dar ma retrag si il ignor. Imi scot un mar.
-Atat mananci? Intreaba el, eu ignorandu-l in continuare.
-Sabrina, de ce nu ma bagi in seama? Intreaba el serios. Nu sunt suparata sau ceva de genul pe el, dar imediat cum ar vedea ca nu am putere nici sa vorbesc o sa se panicheze.
-Nu ma crezi ca nu mai sunt cu Kim? Intreaba el punandu-se in fata mea.
-Niaall..imi e.. rau.. cad! Spun eu simtind cum picioarele imi devin de jeleu.
-Mergem la spital. Spune luandu-ma in brate.
-Te iubesc... orice ar fi! Spun eu inchizand ochii, in urechiile mele auzindu-se un tiuit.
~Niall POV.~
Dupa ce am duso pe Sabrina la spital doctorii ne-au zis sa asteptam aici. Ce sa asteptam? Sa moara acolo neputand sa ii zic un ultim 'te iubesc'? Deodata gandurile mele au fost intrerupte de vocea groasa a medicului.
-Fratele pacientei Sabrina Tomnilson? Striga doctorul destul de ingrijorat.
-Aici! Striga Lou.
-Starea ei e grava. Creierul ei este putin mai matur decat ar trebui, caderi de calciu si cel mai trist si ma rau este ca are o.. o tumoare la creier. Trebuie operata, dar nu stim daca are sanse sau nu, imi pare sincer rau. Spun el trist, apoi plecand. La cele auzite Louis se sprijina de perete lasandu-se incet in jos. Toti eram in stare de soc, lacrimile incepand sa curga suroaie. Ma duc langa Louis incepand sa plang si mai tare vazandu-l.
-Ma urasti? Il intreb eu printre lacrimi.
-Nu e vina ta. Sunt atatea lucruri care i-au pus capac. Spune el si imediat ne mutam privirea spre o targa pe care era micuta mea printesa, era dusa in sala de operatii pentru a ii scoate tumoarea.
-Nu am aparato destul. E iubita mea, fiinta pe care o iubesc si eu am facuto sa sufere. Spun plangand.
-Niall, orice ar fi... nu e vina ta! O sa fie ok, ai inteles? Spune serios.
-Da.. spun, dar o asistenta in varsta de 40 de ani vine repede la noi.
-Operatia a fost un adevarat succes, dar domnisoara este in coma! Spune ea lasand o lacrima sa ii curga pe obraz. Lumea mea s-a prabusit. Nu a venit nici de 3 luni si deja e in stare grava. Ma urasc! Nu am avut grija de ea, nu am pretuito, ma intreb daca mai am vreun rost...
------------------------------------------------------
Scuze intarziere, dar am avut ceva treaba.
Oare ce se v-a intampla cu Sabri, dar cu Niall?
Astept pareri
Puup
CITEȘTI
One Direction adopted me?!
Fiksi PenggemarSabrina traia intr-un orfelinat infect dupa ce a avut o copilarie groaznica..