Cobor si ii vad pe baieti batandu-se pe telecomanda, imaturii..
-Ce faceti aici? Intreb amuzata.
-Iubi, baietii nu ma lasa sa ma uit la Tom si Jerry. Spune Niall facand o fata de copil rasfatat.
-Stiti ca nu este sigurul televizor de aici. Spun eu.
-ok. Spune el si urca sus. Ma duc spre bucatarie si deschid frigiderul, imi iau niste suc, dar il scap pe jos.
-Ce s-a intamplat? Ma intreaba Louis speriat.
-Ni-ni-mic.. Ma balbai eu si plec.
In frigider era un bilet in care spunea ca nu ma pot marita cu Niall, dar nu o sa mai ascult toate tampeniile alea, nu mai las pe nimeni sa imi controleze viata! Ma duc in camera mea si merg direct la rochie.
-Nu pot sa cred ca cineva imi vrea atat de mult raul.. Am suferit destul pentru toata viata.
-Putem intra? Ma intreaba Harry. -Deja a-ti facuto! Spun eu.
-Ai vazut biletul? Intreaba Louis
-De unde sti de bilet? Intreb speriata.
-Pai noi l-am pus. Spune razand.
-Tu! Tommo, fugi! Strig eu.
-De ce? Intreaba el confuz. Nu apuc sa ii zic nimic fiindca ii sar in spate si il dobor.
-Ok, promit ca numai fac. Spune el.
-Perfect, apropo ai grija la Kevin. Spun eu ridicandu-ma.
-Stai, Kevin nu are nici o vina! Spune el.
-Dar tu esti foarte vin ovat, deci, e si el. Spun zambind.
-Kevin, tati vine! Tipa si incepe sa fuga. Ce ciudat este ca acum ceva timp nu aveam pe nimeni, ma numeam orfana, dar nu era asa.
Familia mea era atat de aproape si eu nici nu mi-am dat seama..
Peste o luna
-Ellie, grabeste-te, te rog! Ii spun pentru a mia oara.
-Incerc! Spune aranjandu-mi parul.
-Nu pot sa cred ca astazi ma marit cu Niall! Tu cum te-ai simtit la nunta ta cu Lou? O intreb.
-Pai, ma agitam ca tine.. eram fericita si comfuza. Spune ea.
-Confuza?! O intreb eu uimita.
-Da, incepea o alta etapa din viata mea, nu stiam ce sa mai simt. Spun ea.
-Te inteleg perfect. Spun.
-Am terminat! Tipa ea, tresarind. -Doamne, Ell, e grozav. Spun adimirandu-ma. Rochia era de un alb imaculat putin pompoasa, cu dantela pana la baza gatului, iar la coafura am optat petru niste bucle si cateva fire prinse in agrafe.
- Iti dai seama? Louis o sa te conduca la altar unde tu cu Niall va veti jura iubirea. Spune ea zambind.
-Abea astept sa se intample. Haide sa mergem. Spun eu, coboram jos unde ne asteapta Louis.
-Nu pot sa cred, surioara mea se marita! Spune stergandu-si lacrimile imagunare.
-Oh, fratioare. Spun imbratisandu-l .
-Sabrina, imi pare rau sa va intrerup momentul frate- sora memorabil trebuie sa mergem ca sa ajungi la nunta ta. Spune Ellie. Imediat am fugit spre masina si am pornit spre biserica. Cand am ajuns acolo am simtit sentimentul acela de confuzie de care mi-a zis Ellie.. Oare e bine ce fac? Nu.. sigur e bine ce fac. E cea mai buna decizie.
-Esti gata? Ma intreaba Louis.
-Da, sunt gata! Spun hotarata. Am intrat incet in biserica, muzica de nunta specifica atunci cand vine mireasa rasuna in toata incaperea,Louis m-a inmanat lui Niall.
-Daca nu ai grija de ea te expediez in Suedia. Ii sopteste Louis.
-Da, Louis. Spune speriat. Dupa nu mult timp ceremonia a inceput.
-Cetateana, Sabrina Marie Tomnilson il iei de buna voie si nesilita de nimeni pe cetateanul Niall James Horan sa iti fie sot devodat si iubit iubitor pana moartea va v-a desparti? Spune preotul.
-Da! Spun fericita.
-Cetatean, Niall James Horan, o iei pe cetateana Sabrina Marie Tomnilson sa iti fie sotie devodata si iubita iubitoare pana moartea va v-a despartii? Intreaba preotul.
-Da!Spun el zambind.
-Va declar sot si sotie, puteti saruta mireasa. Spune, apoi Niall ma trage intr-un sarut, e sotul meu, doar al meu, nu pot sa cred! Dupa ce am iesit din biserica am plecat spre petrecere, acolo nelipsind paparazzi. Toata seara am ras si ne-am distrat pana cand s-a furat mireasa, adica pe mine.
-Pot sa stiu si eu cine sunt rapitorii mei sau sa va strig 'domnii rapitori'? Intreb amuzata. Acestia isi scot masca si ii vad pe desteptul de frati-miu si inegalabilul Harry. Astia o sa uite sa ma mai aduca sigur.
-Opriti masina!! Tip eu.
-De ce? Intreaba ei.
-N-am incredere! Voi ma lasati sigur intr-o padure si uita-ti de mine. Spun.
-Oh, am rapito si pe Perrie si e ok. Spune Harry.
-Saraca Perrie. Spun eu.
-Oh, nu o sa uit de propria sora. Spune Louis care se preface ranit. Nu am apucat sa spun nimic fiindca lui Harry i-a sunat telefonul, era Niall.
-Idiotilor, unde e? Tipa el in telefon.
-Cine? Intreaba ei.
-SABRINA!Tipa el.
-Pai.. e sotia ta, nu e vina mea ca tu esti iresponsabil si o pierzi. Si ti-am zis sa ai grija de ea. Spun Louis vrand sa para dezamagit.
-Louis, unde sunteti? Vin sa o iau pe Sabri. Spune el.
-De ce nu aveti incredere in noi?
Spune Harry.
-Sa iti aduc aminte de ziua in care ai vopsito pe Sabrina? Intreaba el.
-Nu imi aminti. Spune el.
-Deci mi-o aduci inapoi? Tipa el.
-Uite, Horan, fii atent, vino la marginea orasului in 2x0 de minute sau fata o pateste. Spune sever.
-Sigur, ca te-ar lasa Louis sa ii faci ceva. Spun Niall.
-Niall, ajuta-ma! Astia doi mi-au pus cutitul la gat! Intru eu in joc.
-Astia-s idioti! Tipa si inchide. Imediat ne-a bufnit pe toti rasul, Harry a oprit masina, eram in padure. O recunosc, era padurea in care parintii mei au murit.
-Unde e? Ii aud tipatul disperat lui Niall.
-Aici, iubire! Tip, imbratisandu-l.
-Era sa mor! Spune el.
-In seara nuntii? Ma lasi vaduva? Spun razand.
-E vina lor! Spune aratand spre Louis si Harry.
-Haide, inapoi la petrecere. Spune el. Am ajuns la ora 23:30 si am inceput sa petrecem.
-Stii cat e ora? Ma intreaba Niall.
-23:38, de ce? Il intreb eu.
-Stii ce e in doua minute? Ma intreaba el.
-Luni? Intreb confuza.
-Nu! E ziua ta! Spune si ma imbratiseaza.
-Inca cateva secunde! Incepe numaratoarea inversa. Ne anunta Ellie.
-3!Tipam toti.
Acum 4 ani eram o fetita speriata care plangea mereu, dar cinci eroi au venit si m-au salvat.
-2!
Niciodata nu stii ce iti rezerva, daf trebuie sa traiesti ca sa aflii.. Daca cazi te ridici si inveti din greseli. Daca cazi de o mie de ori de atatea ori te ridici.
-1!
Un singur lucru stiu.. viata e amuzanta! Lucrurile se schimba, oameni se schimba, dar tu fii intotdeauna tu, deci fii adevaratul tu pentru tine si nu schimba asta pentru oricine.
-La multi ani! Tipa toti.
Viata mea pana sa apara Louis si ceilalti baieti eram o epava, ei mi-au redat increderea si de asta ii iubesc enorm.. Asta e viata fetei adoptate de 1D, o fata obisnuita care a avut un trecut infiorator, dar un viitor surazator, asta sunt eu!
__________________________________
L-AM TERMINAT!! SCUZE DE INTARZIERE. URMEAZA EPILOGUL SI AM TERMINAT CARTEA, A FOST FRUMOS CAT A DURAT, O SA AM SI O ALTA CARTE.
P.S: Poza cu rochia lui Sabrina la media
Va pup♥♥
CITEȘTI
One Direction adopted me?!
FanfictionSabrina traia intr-un orfelinat infect dupa ce a avut o copilarie groaznica..