Ahoj jmenuji se Isabell.
Je mi 11 a bydlím s rodiči v malém paneláku poblíž středu města.
Náš byt není nic extra...stará chodba, ještě starší kuchyň, koupelna, ložnice a můj miniaturní pokojíček
(jenom postel a skříň).
Moji rodiče nejsou moc bohatí, na dovolené moc nejezdíme.
Spíše jedeme jednou za 3 roky na dva dny do vedlejší země. :(
Co se vzdělání týče, pro to dělají rodiče maximum (chodím na gymnásium), takže utrácíme za školní obědy.
(Rodiče nejsou doma aby ho uvařili)
Chodím do velmi starého gymnázia, z venku je nově celé natřeně na zeleno
( kombinace té staré budovy a jiskřivě světle zelené barvy je trochu divná..dost divná) a ze vnitř jsou všechny dveře a stěny bílé.
Ve škole býváme všichni až do pěti večer, zato máme ale každý den tři čtyři volné hodiny to jsou předměty co se ještě neučíme např. chemie.
Zjednodušeně řečeno náš rozvr vznikl tak, že si učitelé vypsali všechny předměty a ty co ještě nemáme vyškrtaly a to jsou volné hodiny. Můžete při nich být v knihovně ve studovně kdekoliv ve škole
( ale nesmíte ostatní rušit) můžete jít i třeba ven ale ve volných hodinách za vás nezodpovídají učitelé ale vy a vaši rodiče.
Do třídy chodím s :
bandou debilních holek
bandou debilních kluků
bandou normálních holek
(banda normálních kluků neexistuje)
a s bratrancem Petrem.
Je to takový ten člověk co je blázen do počítače a umí na něm cokoliv zijstit.
Ve volných hodinách stále čte nějaké zprávy z počítače stejně jako jeho bratr Oskar.
Oskarovi je 5 let ano opakuji 5 let.
Jak se sem ten prcek dostal? ptá se hodně lidí co ho tu potkají a Petr vždy odpoví. Nestarej se! já to vím a nikomu to neříkám Petr si to nepřeje. Oskar totiž úplné nenávidí školku možná s ní má fobii a tak je celý den doma a když má Petr volné hodiny tak de za ním do školy. Samozdřejmě že to nejdříve musel ředitel dovolit. Oskar má večer individuální hodně draze placenou školku kdy příjde paní a něco spolu nakreslí vyrobí, přečtou a něco skusí napsat pak ještě hrají nějaké hry atd..prostě vše co se dělá ve školce. Petr má celkem tři sourozence Oskara 5 let, Viktorii 14 let a Andreu16 let. Jejich rodiče jsou velmi bohatí ale snaží se to udržet v tajnosti. Bydlí v bytě asi dva domy od školy.
Byt je starý a ještě menší než náš.
Jednou zrovna v hodině matematiky ozvalo se z rozhlasu: ,,Omlávám se že ruším konec vyučovací hodiny"
(yes konečně konec řeknu si)
,,ale prosím studenty aby nechodily v noci ven do ulic města a jedině ve velkém počtu." V tom se ve třídě strhl zároveň se zvoněním velký rozruch zmatek a strach.
Banda debilních holek začala křičet ,,Mooor Mooor" někdy pochybuji o jejich inteligenci. Sama jsem však neměla tušení co se stalo, určitě nějaká drobnost a říďa z toho zase dělá vědu.
Ve volné hodině jsem šla navštívit Petra a Oskara do studovny, dělám to často.
Po cestě do studovny jsem měla divný pocit, věděla jsem že pokud se stalo něco vážnějšího bude to hned na internetu. No a takže to hned bude Petr vědět.
Byla jsem hrozně zvědavá a zároveň jsem se bála. Určitě to nebylo nic hrozného.Utěšovala jsem se.
Otevřu dveře do studovny a u počítačů uvidím Petra a Oskara. Petr se podívá kdo přišel a jakmile mě uvidí, řekne:
,,Ještě jsem to nezístil chvilku počkej"
,,Dobře.."
Sednu si k vedlejšímu stolu otevřu knihu a dělám že čtu. Doopravdy jsem ale nervózní. Asi se nic važného nestalo takže to není ani na internetu. Utěšuji se.
,,Ty vo*e" Ozve se Petr.
,,Co stalo?!" Zeptáme se s Oskarem jednohlasně.
,,Stala se tu vražda a dokonce trojitá"
ČTEŠ
Posmrtný Život Duchů
HorrorJe to o dívce která se jmenuje Isabell chodí do Primy její rodiče nejsou moc bohatí do třídy s ní chodí její bratranec Petr a někdy je jde navštívit Oskar. Žije úplně normální život Jednoho dne se však ozve ve školním rozhlase divná správa a od té d...