Po škole jedu autobusem domů,
a snažím se na nic nemyslet.
Pročistím si hlavu a hned vše bude lepší.
Řeknu si v duchu
Ani nezačnu a do autobusu vlítne banda debilních kluků a začnou po mě pokřikovat.
,,Hej nevidělas Petra?"
Řekne Jack jen tak ze srandy.
Mlčím a snažím se je ignorovat, ale při vzpomínce na to co jsem viděla se mi začíná chtít brečet ale já se nedám dál je statečně ignoruji.
Vtom Vojta začne.
,,Ta to neřekne vždyť je slepá nikoho neviděla a i kdyby nebyla je hluchá a blbá takže ti stejně neodpoví."
Na to se spustí mezi kluky velikej smích a plácání Vojty po zádech.,,Dobře ty" pochválí ho Dave.
A jedinej kdo se nesměje je Jack je to takovej frajírek a především něco jako jejich vůdce a vadí mu že tohle neřekl dřív on.
Ano ano holt to tak je, kluci u nás ve třídě se nepředhánějí v tom kdo je rychlejší nebo chytřejší, ale v tom kdo nejvíc někoho poníží.
Konečně zastávka kde vystupuji.
Vystoupím z autobusu a Jack za mnou ještě zařve ,,Mi a ty zítra, to přichází po dnešku jo?Doufám že sem to vysvětlil dost hotentotsky abys rozuměla když si tak blbá."
Už jenom slyším smích a tleskání a v tom se zavřou dveře od auzobusu..konečně klid z dálky ještě vidím jak všichni Jacka plácají po zádech a Vojta sedí uraženě a nesměje se, Jack byl už od začátku školního roku vždycky vůdce ale poslední dobou se o to místo pořád uchází Vojta.Po cestě domů přemýšlím jestli už tohle nezačíná být šikaná je pravda že od začátku roku jsem jejich nejčastějším terčem já. Řeknu o tom mámě a bude to.
Dojdu k našemu domu stojí tam dvě policejní auta a nějací policajti tam něco skoumají a zapisují. Jeden z nich ke mě přijde ,,Ty jsi Isabell *******"
,,Ano"
,,Víš tvoji rodicě...
ČTEŠ
Posmrtný Život Duchů
HorrorJe to o dívce která se jmenuje Isabell chodí do Primy její rodiče nejsou moc bohatí do třídy s ní chodí její bratranec Petr a někdy je jde navštívit Oskar. Žije úplně normální život Jednoho dne se však ozve ve školním rozhlase divná správa a od té d...