,,What to si děláš" odpovím tak rychle že ani nevím co jsem odpověděla.
,,Poď se podívat" vyzval mě
,,Hele tady" ukazal na zprávu co je na webowé stránce města, počkal až ji očima najdu, klikl na ni a četl:
,,Prosíme občany aby v noci nechodili do ulic města jedině ve velkém počtu.
Na noc zavírejte okna a zamykejte dveře.
V ulici Nové byly zavražděny dvě děti a jedna žena. Více se dozvíte na stránce
www.******.cz
[((tato stránka neexistuje))]
Petr klikl na odkaz a četl:
Dnes byly v ulici Nové zavražděny dvě děti a jedna žena a to dost krvavým a hnusným způsobem byla jim odříznuta hlava.
Ženě bylo odříznuto ucho leželo o kousek dál a bylo na něm napsáno nechytitelný nebylo to však napsané rukou ale vytisklé razítkem.
Podle výzkumu vraždy bylo odříznuto ucho dřív než hlava.
Jména dětí jsou Daniil ********
a Andr..r..ee
najednou stichl. Snažila jsem se najít odstavec kde přestal. Najednou Petr vstal vypl počítač a řekl že si musí ještě něco vyřídit. Veděla jsem že v tom článku bylo něco co ho zarazilo, ale co?Uplynul týden žádná vražda nebo něco jiného. Petr se už chová normálně.
Už jsem se ho několikrát ptala co se stalo ale pokaždé řekl nic jenom se mi něco zdálo, ale tomu nevěřím.Ve volné hodině sem je šla zase navštívit.
,,Hej Isabell poď sem dělej!" Zavolá na mě Petr.
,,Co je co se děje?" Odpovím zmateně a doběhnu k němu.
,,Dnes ráno byl zavražděn jeden muž. Stalo se to někde poblíž vašeho baráku hele"
Zamrazí mě v zádech rozhlédnu se po místnosti a vidím Oskara jak kouká z okna. Co je dva metry od nás.
,,Oskare?"
,,Co?"
,,Víš něco o těch vrazích co tu sou?"
,,Jo teda ne... jo moment když te si povídali..koukal jsem z okna na hřiště myslel jsem že je to divadlo ale teď... mi dochází že to...byla asi vražda."
Rychle přiběhneme k oknu a vidíme na hřišti ženu je probodnutá nožem a všude okolo je krev. Vidíme v dálce na konci hřiště muže v černém s nožem v ruce jak přeskakuje plot. A za ním jde dav lidí úplně normálně oblečených, nijak se neženou prostě v klidu odcházejí jakoby nic a následují zloděje.
,,Co to bylo...rychle poďte to někomu nahlásit rychle do ředitelny."
Cesta tam je asi přes čtyři poschodí a tak se Oskara za běhu zeptám.
,,Co přesně...si tam viděl"
,,Ehh....byl tam ten vrah.... v ruce......... držel nůž. Ta paní měla ruce..za zady ...a on jí je..tam držel...a okolo stálo hodně lidí a koukali na to. A..pak sem se otočil..a mluvil..s tebou.
Oznámily jsme to řediteli a když sme se koukli z okna byla tam jen troška krve žádná známka toho že by tam bylo tělo.
,,What? Vždyť tam bylo!"
Vykřikla jsem.
,,Věřím vám." Řekl ředitel.
Cože on nám věří. Já kdybych byla ředitel, kterému bez klepání vběhnou do ředitelny 3 spratci a mluví o vraždě a jako důkaz mají jenom loužičku krve která tam mohla být i po nějakém mrtvém holubovi co tu poletují okamžitě je seřvu a vyhodím na chodbu ale on, on nám věří.
,,Veřím tomu co říkáte, zavolám policii..., ale mám na vás prosbu, nikomu to neříkejte nechci aby se ve škole strhla přehnaná panika jasné."
,,Ano." Odpovíme všichni tři.
,,Akorát mi trochu nedává smysl to, jak ste říkali že tam bylo hodně lidí."
,,Možná to bylo maskování pane."
Řekl Petr.
,,Asi ano." Potvrdil jeho nápad.Po škole, jsem stála na zastávce a čekala na autobus. Vůbec jsem nevnímala okolí stále jsem přemýšlela co tam ti lidé dělali, proč neutíkali, proč toho vraha pronásledovali? Jaktože to tělo zmizelo?
ČTEŠ
Posmrtný Život Duchů
HorrorJe to o dívce která se jmenuje Isabell chodí do Primy její rodiče nejsou moc bohatí do třídy s ní chodí její bratranec Petr a někdy je jde navštívit Oskar. Žije úplně normální život Jednoho dne se však ozve ve školním rozhlase divná správa a od té d...