Nuda v knihovně....

55 3 0
                                    

Už zase sem byla svědkem vraždy, měla bych to někam nahlásit.., ale nikdo mi nebude věřit když řeknu že ho zavraždil pětiletý kluk protože ho ovládá ďábel...
No moment mám důkaz Petrovu mrtvolu.
,,Musím rychle" řeknu sama sobě.
Doběhnu ke dveřím od studovny, otevřu je ...Nikde nevidím Oskara vlastně ďábla asi něco chystá podívám se na místo kde leželo tělo..je tam jen malá kapka krve a místo kde byla hlava vypadá podobně.
Zbyli po něm jen dvě kapky krve!
Hmmm.. jak ho porazit..no jasně ta kniha co ji četl Petr, určitě tam bude jak ho zastavit.
Vejdu do knihovny
,,Dobrý den" pozdravím co nejlépe
,,Ahh dobrý den" začne paní za pultem ,,Mohu nějak posloužit?"
,,Ano potřebuji se vás na něco zeptat."
,,Copak?"
,,Dneska tu byl jeden můj kamarád..byl teda je zhruba stejně velký a četl si tu knížku?"
,,No dnes tu byl jeden chlapec byl dost zmatený a když se m se ho ptala jestli má kartičku, vůbec nevěděl o co se jedná."
,,Jo to bude on..nevíte co četl?"
,,Ale jistě vím tady tuhle knihu" ukázala paní na velkou šedou knihu se zlatým nápisem duchové.
,,Jé děkuji jste moc hodná..mohu se zeptat ze kterého oddělení je tato kniha?"
,,Ani nevím..není ani orazítkována, ten kluk ji našel někde pod skříní."
Sednu si do zadu knihovny k bílému stolečku a hledám v obsahu ďábel...
Po deseti minutách hledání najdu kapitolu Jak zničit nebo se ubránit před ďáblem.
Ďábel má v povaze jednu věc a to že, co začne to dokoná je nezničitelný jedině když zabijete člověka jehož tělo obsadil jenže potom ďábel přejde na vraha takže na vás. Jedině kdyby se zabili jak člověk obsazený ďáblem tak vrah ale pokud jsou na blízku další budoucí duchové může přestoupit do nich. Shrnutí: dokud je člověk živ může ho ďábel ovládat. Jakmile je však mrtev ztrácí nad ním kontrolu.
Jak se před ďáblem uchránit:
tak že budete plnit jeho rozkazy.
Ďáblova nevíhoda je, že pokud obsadil například tělo sedmiletého dítěte má i jeho inteligenci takže jsou rozkazy lehko plnitelné.

Hmm myslím že to mi prozatím stačí.

Posmrtný Život DuchůKde žijí příběhy. Začni objevovat