"vay canına bu kadarını beklemiyordum doğrusu! Kızım harika oldun kesinlikle bunu alıyoruz!"
O kadar çok beğeniyle bakıyordu ki bana manyak perim en son bende merak edip ileride kendilerini beğeniyle süzen topluluğun arasından geçip aynanın karşısına geçtim. Elbisenin uzun eteklerini düzeltip başımı kaldırdığımda gördüğüm manzarayla iliklerim çekildi. Bu ben olamazdım değil mi? Cildim pürüzsüz bir esmer tonuydu ve vücudumu saran beyaz elbise derin göğüs dekoltesiyle beni hem masum hem seksi kılmıştı. Dalgalı saçlarım elbisenin sırt dekoltesini kapatıp bel boşluğuma doğru süzülmüştü giydiğim platfrom topuklularla 1.60 olan boyum 1.70 civarlarında falan yapmıştı beni. Bu hoşuma gitmişti eski halime göre şimdi yaşımı beli ediyor kadın gibi gözüküyordum. Kendimi süzerken aynada bir çift lacivert göz girdi görüş alanıma arkamdan bana bakan iri yakışıklı bir erkekten başkası değildi bu kişi. Ama nasıl desem insan olamayacak kadar güzeldi. Arkamı dönüp ona baktığımda yanıma fark edemediğim bir hızla gelmişti. Bu sefer daha yakınımdaydı. Fark ediyorum da lacivert gözlerinin derinliklerin de kırmızı, kahverengi ve sarı renk çizgiler buluyordu gözleri beni etkisi altına almıştı sanki. Sonra kollarımda bir çift güçlü kol hissettim. Gözlerimi onun büyüleyici gözlerinden zar zor ayırıp kollarıma bakabilmiştim. Onun elleri şuan elbisemin açıkta bıraktığı kollarımı okşuyordu. Onun her bir dokunuşuyla titredi bedenim istemsizce bana ne yapıyordu bu adam kendim gibi değildim de sanki sadece onundum gibi. Bir elini kolumdan çekip elbisemin derin göğüs yırtmacının açıkta bıraktığı göğüslerimde gezdirmeye başladı. Gözlerimi ona diktiğimde tebessüm etti. Onun gülüşü ve dokunuşlarıyla kan yanaklarıma hücum etti esmer olduğum için hiç kızarmazdım ama şuan pancara döndüğüme yemin edebilirdim. Erkeksi bir şekilde kıkırdadı. Ben ruhumu ona teslim etmeye hazırlanırken konuştu.
"sonunda birileri rüyalarımdaki kadını getire bildi"
Dediğini anlamadığım için kaşlarım çatıldı istemsizce sonra ağzımdan şaşkınlığımı belli eden bir "ha" çıktı ardından nasıl bir durumda olduğumuzu anlayıp ondan uzaklaştım. Uzaklaşmamla birlikte güçlü kolları bedenimi daha sıkı sarıp beni kendine yapıştırdı. Nefesi dudaklarıma gelirken gözlerim kocaman açılmıştı. Yarım ağız gülümseyip
"ama rüyalarım da bu kadar utangaç değildin. Hatta utanılacak şeyler yaparken bile"
Ne diyordu bu melek görünümlü adam. Ve neredeydi şu manyak peri. Benim manyak perim sanki beni duymuş gibi bedenimi saran erkeğin arkasından koşarak gelip bizi ayırdı sonra bana sinirle bakıp.
"daha balo olmadan bir erkekle yakınlaşamazsın inci bu yasak. Ve sen ne cür..." bana sarılan adama döndüğünde gözlerini kocaman açıp sesli bir şekilde yutkundu. Ardından ellerini önünde birleştirip mahcupça konuştu onun bu hali beni hayrete düşürmüştü "özür dillerim efendim siz olduğunuzu görmemiştim"
Adam benim manyak perime bakıp kaşlarını çattı "bir daha onu benden uzaklaştırırsan seni kovarım anladın mı esme?"
O melek dediğim adamın bir anda bu kadar ürkütücü olmasıyla ben bile korktum sonra bana bu kadar iyilik yapan ve adının esme olduğunu öğrendiğim perime baktım korkudan titriyordu. Dayanamayıp o konuşmadan ben konuştum.
"onun yerine ben özür dilerim efendim buraya yeni geldim ve hiçbir şey bilmiyorum beni buraya o getirdi ve ben onu umursamadan etrafta dolaştım benim hatam"
Başım yerde eğik vereceği cevabı bekledim onun ne yaptığını göremiyordum sinirliydi ve bu yüzden korkuyordum. Sonuçta kim veya en fazla ne yapabilir bilmiyordum. Çenemi tutan güçlü bir elle başım yukarı doğru kalktı ona baktığımda onu ilk gördüğüm zaman ki gibi gülümsüyordu. Biraz eğilip dudağım ve yanağım arasında bir yeri öpünce gözlerim kapanmıştı istemsizce daha ilk öpücüğünü bile yaşamamış biri olarak neden daha fazlasını istiyordum ki sanki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Yıl Şehri (kısa fantastik)
Historia Corta*TAMAMLANDI* 2016 yılında yayınladığım ilk kitaplardan biridir hatıra amaçlı burada bulunuyor o zamandan beri bilerek hiç düzenlenmedi ilk amatörlüğümü göz önünde bulundurmak amaçlı düzenlenmeyecektir.