Spor la citit. La multi ani!
Am fugit în camera trântind usa după mine.
Afară se auzeau zgomote.
Ies în balcon și acolo...
Îl vad pe Vlad nervos.Vlad: Cum ai putut??*dărâmă totul în calea lui* De ce ma înșeli?
Eu: Nu te înșel! Noi nu am fost împreună și chiar dacă am fi fost nu eu sunt de vina ci tu.
Am intrat în casa nervoasa.
Ce băiat ciudat. Se sărută cu o fata apoi e gelos. Of..Se aude pumni în usa de geam de la balcon.
Vlad: Deschide!! Vreau să-ți explic totul. Te rog.
Eu: Nu vreau explicații!! Pleacă!!
Vlad nervos a spart geamul. Bine a eram la îndepărtare și cioburile nu m-au rănit mult.
Vlad: Imi....imi pare rau...nu am vrut. Dă-mi mana.
Eu: Nu lasă-mă.
Ciobul stătea acolo frumos în mana mea.
Tone , tone cu sânge curgea...Andre: Iulia!! Sânge?? Ești bine frumoaso?
A venit repede la mine. Vlad se uita foarte urat la el..
Vlad: E iubita mea!! Ți-am mai spus și nu-mi place sa repet!!
Andre: Nu mai e iubita ta. Te-ai sărutat cu majoreta aia. Acum o rănesti?? Pleacă pana nu Chiem politia!
Eliot: Iulia!!
Vlad: Dați-vă. O fac bine imediat.
S-a apropiat de mine și mi-a scos Ciocul..eu tipand foarte tare de durere.
Eu: Gata! Nu. Nu mai pot!! Ma doare rau!!
Vlad: Stiu! Nu mai e mult. Rezista dacă nu doctori osati facă operație.
Când am auzit de operație am stat cuminte ca un miel.
O lumina aurie a ieșit din mana lui punând-o pe mana simtind cum toată durerea se duce pe Apa Sâmbetei.Vlad: Te mai doare?
Eu: Nu.
Andre: Acum ca ai făcut-o bine pleacă!! Din vina ta a fost ranita și a suferit atât!!
Eliot: Pleaca pana nu-l trezesc pe tata!!
Vlad a plecat dar mi-a șoptit ca nu scap asa ușor pana nu-mi spune ce sa intamplat.
Andre: Poți sa pleci Eliot. Stau eu cu ea. ^_^
Eliot: Ok. Dar te rog ai grija de ea. Dacă se întâmplă ceva eu sunt în camera din fata.
Eu: Stiu!!
Eliot: Ii spuneam lui Vlad nu ți-e. Somn ușor!
M-a pupat pe frute și a plecat.
Eu: De ce nu ai plecat?
Andre: Daca sunt o povara plec!
Eu: Nu ești. ^_^ Doar ca te întrebam. Nu am vrut sa te supăr. De fapt eu îți sunt o povara. -_-
Andre: Daca mai zici o data ca ești povara te bat!! Eliot mi-a spus că e târziu, sa dorm în camera de oaspeți. Asa ca nu am plecat. Am auzit un zgomot și am venit la tine.
Eu: De ce ai vrut sa stai cu mine?
Andre: Pentru ca am vrut. Gata cu întrebările.
Ma intins în pat.
Apoi s-a pus și el ganga mine. Mi-a făcut un semn sa pun capul pe mana lui și am făcut asta.
Apoi m-a luat călduros în brate. Asa am dormit toată noaptea.
M-am simțit în siguranta.Va urma.
Sper ca va plăcut.
Votați și lăsați comentarii va rog.
Scuze pt greșeli dar ma grăbesc. M-am trezit la 9 sper ca va plăcut. ^_^
CITEȘTI
O viata nu prea normala
WerewolfContinuarea la cartea "Nu sunt pesimista sunt realista ". Iulia - o fata nebuna. Are 15 ani, mereu a trăit ca un lup ... singuratic. Ii place mult arta și urăște dragostea ... sau ceva legata de ea. Eliot - e fratele ei mai mare. Are 18 ani. Madali...