Capitolul 23 - Un nou dușman... "J"

117 40 4
                                    

Spor la citit...

Nu inteleg nimik. Necunoscutul e un vampir??!! Și unde e cartea asta?

Caut pe internet și chestia asta. Trebuie sa găsesc ceva. Cartea suprema se afla la ...

Nu am apucat ca cineva a venit și mi-a pus cuțitul la gat..(poza in media) o voce groasa și răgușita ma face sa tresar și sa înghit în sec.

?: Nu ți se pare ca ești cam curioasa păpușă?

Ma întorc și era un vampir cu parul maro deschis și cu ochi albastri ca marea.

Eu: Sa ghicesc cine ești tu ..

?: Poți să-mi spui J. *imi face cu ochiul*

Eu: Deci părinți tai nu ti-au găsit un nume și ti-au dat o ...

Ma întrerupe nervos.

J: Gura mica! Dacă nu cuțitul îți sfâșie inima!

Eu: Nu mie frica!

J: Mai vedem noi!! *zâmbet pervers*

Am încercat sa nu-l las să-mi pună batista aia scârboasa la gura dar în zadar. Ultimul gând pe care l-am avut a fost "El e? Dar de ce vrea sa ma omoare?" Apoi un somn adânc m-a luat.

După ceva timp, ma întind ca o pisicuța la soare și deschid ochi. Serios? Sunt la camera ascunsa sau ce?

Nu era același loc unde ma trezisem data trecută. Camera era viu colorată.

Simt o greutate pe mine.Era pustu' care m-a răpit.
A vrut sa ma sărute dar sau auzit niște țipete de afara. Puțin la început se speriase... dar apoi a ignorat țipetele.
A vrut sa ma sărute dar iar s-a întâmplat ceva.

S-a auzit un mârâit și a spart cineva usa ...
...............................
Va urma ...

O viata nu prea normalaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum