Where my story starts

1.1K 77 2
                                    

Moja historia nie jest warta powtarzania przez inne osoby. Gdybym mógł, cofnąłbym czas. Być może bym nie zachorował. Być może nie musiałbym kłamać. Być może wszystko byłoby dobrze.

Niestety, los pokrzyżował moje plany. Zachorowałem. Musiałem skłamać. Nic nie było dobrze.

Nie mogłem tak łatwo pozbyć się mojej choroby. To nie była zwykła gorączka czy przeziębienie. To nie była żadna alergia ani uczulenie. Nikomu nie chciałem zdradzić okrutnej prawdy. Sam przed sobą nie mogłem się do tego przyznać. Nie mogłem uświadomić sobie tego, co się stało.


Pewnego dnia pokochałem dziewczynę. Banalna historia? Nie. Myślę, że nie.

Zakochałem się w niej od pierwszego wrażenia i nie mogłem nic na to poradzić. Nigdy nie wyznałem jej swoich uczuć, choć tak bardzo ją kochałem i chciałem, aby była szczęśliwa. Niestety, ale moja choroba pokrzyżowała wszystkie moje plany. Musiałem uciec. Nie mogłem nic mówić. Musiałem zniknąć z dnia na dzień. Nigdy w życiu nic nie bolało mnie tak bardzo jak to, co musiałem wtedy zrobić.


Przeżyłem wiele, ale wróciłem silniejszy i bardziej odporny na ból. Pokazałem światu, że nawet kiedy myślisz, że to już koniec, możesz się mylić. To może być początek czegoś nowego. Czegoś pięknego.

Czy tak się stanie? To zależy tylko od ciebie.


Oto moja historia. Jestem Shawn. Mam siedemnaście lat i mam zamiar wam opowiedzieć o najgorszym czasie w swoim życiu.


                                                           "Apologize 2 : Stitches"





Apologize 2 ➳ Stitches ➳ Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz