»Remember when...«

572 85 34
                                    

Aurora je otišla u svoju sobu. Na zidu iznad njenog kreveta nalazila se njena i Harryjeva slika. Popela se na krevet i skinula ram sa zida. 

"Otišao si iz mog života, zauvek." otvorila je ram i uzela sliku. Sišla je sa kreveta i uzela makaze, isekla je sliku i deo na kome je bio Harry zapalila i bacila.

"Vidi koliko te volim." bila je sama, roditelje je izgubila i živela je sama. Začula je udaranje nekog predmeta o njen stakleni prozor. Prišla je prozoru i otvorila ga. Pogledala je na dole i videla Harryja.

"Aurora." rekao je kada ju je video na prozoru.

"Šta ti želiš? Odlazi, smesta." pogledala ga je ljutito.

"Aurora, stani, samo... samo siđi dole" rekao je tiho, ali ipak dovoljno glasno da ga ona čuje.

"Ne." uzvratila je ljutito

"Neću ti ništa, želim samo nešto da ti kažem, a to ne mogu iz ove pozicije."

"Dobro, silazim, ali pazi šta radiš." zatvorila je prozor i za par sekundi se našla napolju pored Harryja.

"Šta hoćeš?" idalje je ljuta zbog njegovog dolaska, što je razumljivo.

"Aurora, seti se onih dana kada smo bili mali, nisi mogla ni pet minuta bez mene. A sada, zbog drugih ti me ne želiš u svojoj blizini. Ti..." nije mu dopustila da završi.

"Zbog drugih ti meni ne možeš da priđeš. O Harry ma daj, i ti i ja znamo šta se desilo, tako da nemoj da mešaš druge ljude u ovo. Krivi smo mi, uglavnom ja zato što sam ti dopustila da me povrediš. Da li se sećaš šta sam ti rekla te večeri?"

"Ali Aurora, da nije bilo Nicka i Jamesa, ja ti to nikada ne bih uradio. Ne, ne sećam se šta si mi rekla."

"Nick i James, i oni su mi uradili mnogo toga, ali ni pola od onoga što si mi ti uradio. Znaš šta sam ti rekla. Rekla sam ti da ćeš proklinjati dana kada si me povredio i kada si došao ovde. Zato beži ili ćeš videti kako ću polako okrenuti tvoja dva najbolja prijatelja protiv tebe."

"Aurora, ja, te noći sam bio pijan i nisam znao šta radim."

"Pa dobro i ja ću se napiti pa neću znati šta ti radim." okrenula se i krenula nazad u kuću. Uhvatio ju je za ruku i brzo je privukao u zagrljaj nakon čega je spojio njene usne sa svojima. Odvojila se od njega što je brže mogla i stavila ruke na usne. Stavila je ruke uz telo i čvrsto stisla pesnice. 

"Nikad, ali nikada nemoj ovo da ponoviš." nije obraćao pažnju na njeno itekako ozbiljno upozorenje. Ponovo ju je privukao uz sebe i počeo ljubiti. Odmah se odmakala od njega.

"Styles, ovo je bila tvoja odluka. Od danas igraš po mojim pravilima. Od danas počinje naša igra. Od danas ovo je igra prestola. Pobedi me i imaš me. Pobedim te i imam te,zato pazi šta radiš, jer ja ću se potruditi da više ni jednu devojku ne povrediš kao što si mene povredio." Od tog trenutka, počelo je njihovo rivalstvo. Počelo je prepucavanje, borba i sve to. Njena mržnja prema njemu je rasla, njegova mržnja je takođe rasla, ali ne samo prema njoj, prema svemu. Prema svakom živom biću. Mrzeo je svaki zemaljski sat, minut, od kako mu je ona rekla da borba počinje. 

Nekoliko dana kasnije

 Do tog trenutka su izbegavali jedno drugo, ali onda su se sreli.

"Vidi ko je tu, moja draga Aurora." Harry je rekao, a Aurora ga je ošinula pogledom.

"Šta hoćeš Styles?" pitala ga je ljutito, već joj ga je bilo dosta. Nije ga podnosila. Od one večeri. Od večeri kada ju je napao, a onda, onda su došli Nick i James, dva Harryjeva druga, odnosno u prevodu na Aurorin jezik još dve budale koje su je napale. Od tada Aurori više svet ne gleda ružičastim naočarama kao pre, od tada svet je crn, beo i retko kada siv. Utehu je pronalazila u crtanju i pisanju. Bila je dobra u obe stvari. Crtanjem je izražavala svoje viđenje na svet, na ljude oko sebe, a pisanjem je izražavala osećanja, zaljubljenost u prirodu i opisivala je sve događaje koji su joj se desili.

Ljudi, svima pre svega srećna Nova 2016. Ovo je prvi nastavak moje nove priče. Volela bih kada biste mi ostavili vote i iskren komentar kao i kritiku. Ovo je stvarno kratko, ali obećavam da ću se potruditi da sledećeg puta bude duže. Molim vas da mi pružite podršku tako što ćete da stisnete ono vote i ostavite komentar. Volim vas sve. (ukoliko želite javite su u inbox, raspoložena sam za priču)









Game Style-Game of thrones-Where stories live. Discover now