»Hello little princess«

55 11 19
                                    


Sve pre tebe šaptale su mi na uvo i ljubile mi usne. Onda si došla ti, šaptala mi blizu srca i poljubila moju dušu. Hvala ti, jedina moja.

Zatvorila je pismo. "Ponovo pismo. Ponovo bez potpisa. Harry."

Spustila je pismo na krevet io uzela mobilni. Tražila je njegovo ime i kada ga je konačno našla počela je kucati poruku.

Dodji kod mene.
Želim da razgovaramo.

Poslala je poruku i čekala odgovor, telefon se oglasio kratkim zvukom, a ona je odmah pogledala u njega.

Tu sam za pet minuta.

Malo kasnije začulo se zvono na ulaznim vratima, otvorila ih je i ugledala Harrya, baš kao što je i očekivala. Ušli su u dnevnu sobu i seli jedno naspram drugog, jasan znak da će ozbiljno pričati. Aurora je ustala i iz kuhinje donela dve šoljice kafe i sok, a zatim sela na svoje mesto i pogledala ga oštro.

"Zašto si mi opet ostavio pismo?" rekla je i otpila gutljaj kafe.

"Pismo?" Harry ju je pogledao zbunjeno.

"Da Harry, pismo." rekla je i izvadila pismo iz zadnjeg džepa. Spustla ga je tačno ispred Harrya.

"NIsam ti ostavio nikakvo pismo. Bila si kod mene. Kako sam mogao stići pre tebe ovde i ostaviti glupo pismo kod tebe, a da me ti pritom ne vidiš?" rekao je i uzeo pismo sa stola. Zagledao je pismo iz svih mogućih uglova.

"Harry, šta dođavola radiš?" Upitala ga je zbunjeno.

"Aurora sećaš se da sam ti izjavio ljubav pismom, nisam se potpisao tako da se to može videti na prvi pogled, možda je to i ovaj tip uradio. Samo da saznam ko je, ima da..."

"Šta ćeš da uradiš, Harry mi smo završili, samo želim da ti se osvetim...mi više ne postojimo."

"Evo ti..piše D" pogledala ga je zbunjeno.

"Šta to D treba da znači?" rekla je i uzela pismo.

"To je prvo slovo njegovog imena, a ja moram da idem."

"Znaš gde su vrata." Harry je izašao iz kuće i pogledao prag, još jedno pismo. Uzeo je pismo i otvorio ga.

"I hate you, I love you, i hate that i love you."Aurora je došla do njega

"Još uvek si tu i šta to brbljaš?"

"Imaš još jedno pismo, mislim da je očigledno koje je drugo slovo njegovog imena." Harry joj pruža pismo, a ona ga otvara i čita.

"Svako a je veliko.. znači prvo slovo je D, drugo je A...idalje ne znam koje ime to može da bude." Aurora zamišljeno gleda u pismo, a Harry odlazi ka svojoj kući. 

"Princezoo!!" neko iz daljine viče i trči prema Aurora. Pokušava da vidi ko je to, ali ne može da razazna lik jer je previše daleko. Kada se malo približio Aurora je videla da je to Niall..njen brat.

"Niall, odkud ti, zašto mi se nisi javio da dolaziš?" pitala ga je i potrčala je ka njemu, te mu skočila u zagrljaj.

"Želeo sam da te iznenadim princezo, nisam te video odavno, izgledaš super!"  zagrlio ju je još jače.

"Pa šta ima novo?" pitao ju je dok su se kretali ka Aurorinoj sobi. Legli su na njen krevet i gledali u plafon.

"Ništa, sem neke igre i tajnog obožavaoca." Niall se namestio tako da gleda Auroru u lice.

"Imaš tajnog obožavaoca?" pogledao ju je uzbuđeno, želeo je da čuje svaki detalj.

"Ko je on? Koliko ima godina? Jel ti mnogo smeta?" pitao je pitanje za pitanjem.

"Polako Niall! Ne znam ko je, ostavlja mi ljubavna pisma i u njma otkriva po jedno slovo svog imena. Do sad je otkrio D i A, čekam sledeće pismo da mi kaže još jedno slovo." Niall skoči sa kreveta i zgrabi pismo, ali ne pismo tajnog obožavaoca, već pismo koje je Harry ostavio Aurori. Pročita pismo i ljuto pogleda Auroru.

"Aurora, šta je ovo? Zar ti i onaj kreten ponovo pričate?" idalje ju je gledao ljuto, bes mu je izlazio iz očiju.

"Ne..rekla sam ti da je igra još jedna novost u mom životu." pogledao ju je zbunjenio, tražeći objašnjenje.

"Igra. Igra prestola. Tražila sam od njega da igra igru poput šaha, pravimo po jedan potez i čekamo pobednika. Ako me pobedi, ima ne." Niall sede pokraj Aurore.

"Ti nisi normalna, on je spreman na sve samo da te ponovo osvoji. Uradiće bilo šta." rekao je i povukao Auroru u zagrljaj.

"Ne želim da te ima, ako ti to ne želiš." Aurora spusti glavu na njegovo rame.

"Ako me pobedi, imaće me." Niall je odvoji od sebe.

"Jesi li ti skroz poludela, spasao sam te one noći i ti si spremna da sad padneš na kolena pred njim, Aurora, ja sam ti brat, brinem više za tvoj život nego za moj, ne mogu da ti dopustim tako nešto." ustao je sa kreveta i počeo nervozno da šeta po sobi.

"Možda sam poludela, ali želim da pati poput mene. Kaže da ne znam celu priču, da sam je zaboravila šta se zapravo dogodilo. Ne znam da li je to tačno, ali ako jeste...samo sam ja kriva za ovo što nam se desilo." ustala je i izasla iz sobe.

"Ako ti bude prišao bliže nego što ti želiš, zažaliće što se rodio."


----------------------------

IZVINITE ŠTO JE NASTAVAK OVAKO KRATAK

Hej ljudi, nadam se da će vam se nastavak svideti.. izvinite ako negde ima nekih pravopisnih ili gramatičkoh grešaka...iskreno žurila sam da objavim ovaj nastavak...nadam se da vam se predhodni nastavak svideo, volela bih da vidim komentare..isto tako bih volela da čujem vaša mišljenja o tome šta će se desiti u buduće. Volela bih da vidim vaša iskrena mišljenja ovde ili u inboxu...volela bih kada biste ostavili vote, znači mi kada vidim da neko ovo čita.

Volim vas sve i nadam se da ću uskoro čitati vaša mišljenja, hvala vam na 1.9K readsa, na 290 glasova i na toliko komentara...ne znate koliko mi ovo znači. Čekam vaša mišljenja, a nadam se da uskoro izlazi još jedan nastavak.

Game Style-Game of thrones-Where stories live. Discover now