Why I?

160 12 2
                                    

,,Why I?(Prečo ja?)"pýtala som sa sama seba keď mi zavolala Zoe a oznámila mi aby som sa pripravila na to že dnes idu hneď po nás na ľad hokejisti, ktorý majú tréning.Ževraj ho odteraz budú mávať po nás pretože sa vyskytli dáke technické problémy..
Mimochodom Zoe je moja naj kamka odkedy som tu v Montreale.Chodí so mnou na krasokorčulovanie a navyše je aj moja susedka.Dosť mi pomáha keďže tu bývam len cca 2mesiace a neviem sa tu ešte dobre zorientovať. Zoe (Keylerova) má 18 ,je velmi štíhla s blond vlasmi a modrými očami.Táto dievčinka očarila Eduarda(všetci mu hovoria Ed)Pricea, ktorý je jedným z naj brankárov v NHL,momentálne hrá za Montreal.Má hnedé ba až čierne mierne skučeravene vlasy s tmavými očami.Je chutný:3
Ja sa s ním poznám od chvíle ako som spoznala Zoe čiže sme celkom dobrí kamoši..Tí dvaja sú spolu vyše polroka.

×××

Pozrela som na hodinky,ktoré mi ukazovali,že je 12:30.Náš trening sa začína o 14:00 čiže mám vyše hodiny aby som sa nachystala.Som šťastná, že sa včera začali zimné prázdniny lebo už mi z tej školy začínalo jebať.Odišla som do kúpelne, ktorá je na poschodí pri mojej spálni.Osprchovala som sa,dala si len jemný makeup a vlasy som si vyčesala do postrapateného drdolu.Obliekla som si čierne legíny a čierne tielko cez ktoré som si prehodila tmavomodrú  adidas mikinu.Zobrala som si čiernu tašku cez plece,ktorú mam na treningi a nahádzala som doňej korčule(na lad)/brusle,všetky potrebné veci na trening, vodu,klúče a peňaženku.Keď som bola konečne nachystaná zazvonil mi mobil-bola to Zoe.
-Madi?,ozvalo sa z telefonu.
-Ahoj Zoe,potrebuješ niečo?,spýtala som sa aj keď som vedela,že volá ohľadom dnešného treningu.
-Ahoj zlatko.Je pol druhej dúfam ,že si nachystaná lebo dnes nás zoberie Ed.
-Som som,Tak za 5 minut ti zazvonim pred domom.
-Doobre,Tak paa.
-Paa,odzdravila som ju.
Obula som si čižmy po členky a prehodila si na seba čierny kabát.Zobrala som si mobil,zamkla som a už som zvonila Zoe pred jej domom.Spolu s Edom hneď vyšli, posadali sme si do jeho BMWčka a vyrazili na štadión.

×××

Dnes nám trénerka dovolila ostať v normálnych veciach čiže sme sa nemuseli prezliekať do našich kostýmov.Práve sedíme v šatni a viažeme si korčule.Je nás 12 dievčat(s ktorými som si hneď sadla až na 2kurvy-Sally a Noru, ktoré dali už asi celèmu Montrealu),cvičíme choreografie vo dvojiciach-ja som samozrejme s Zoe. Keď sme boli nachystane vybrali sme sa konečne na ľad..Ako sa naň postavím a zacítim ten príjemný chlad na tvári cítim sa úžasne.Tu som doma♡ prebehne mi hlavou.Pomaly sme sa rozcvičili,dali si asi 10kolečiek na rozkorčulovanie a začali trénovať choreografie na celosvetovú súťaž ktorá sa konala na konci prázdnin.Po hodine namáhania som sa odišla napiť na striedačku keď som si všimla, že prišli.Naši "úžasní" hokejisti Montrealu...
Zišla som s5 na ľad a oni si posadali na striedačku.Pozrela som na Zoe a naraz sme prekrutili očami.Niektorí z nich sú normálni ako napr. Ed ale druhá časť z nich su pekní namyslenci..
Po zvyšok tréningu si nás stále doberali väčšinou trapnymi,úchylnymi komentármi..,,Pozri tá ma ale že aký zadoček"
,,Kokos tá Ashley by stála za hriech!"nič iné nebolo počuť keď v tom sa ozval jeden z nich..
,,Hej ty nová vyzeráš že by si mohla byť dobrá jeba v posteli, kolko berieš na hodinu?"spýtal sa a jeho spol sa začal šialene smiať.Mňa to dosť vytočilo tak som sa zobrala a prikorčulovala som k nemu na striedačku...za sebou som počula Zoe,,Ser naňho Madi,je to kreten",ja som ju ale nepočúvala a keď som už stála oproti nemu opretá o dvere na striedačke začala som..

|2.časť je na svete..dúfam že sa vám páčila a ospravedlňujem sa za tie výrazi ale keď sú tam príde mi to zábavnejšie:D Názor na to mi prosim napište do komentu aby som vedela či ich mam obmedziť alebo vam to neprekáža..Za všetko Ďakujem a Hope u like It:)))*|

Hockey DreamWhere stories live. Discover now