~Klub~

134 10 5
                                    

*Z Marthinovho pohladu*
Sedeli sme dole v obývačke a chalani sa začali baviť o tom ako sa tešia, že si v klube snáď nájdu dáku sexy slečnu.Prestávalo ma to baviť počúvať keď Bradovi zazvonil mobil..Všetci sme stíchli.
,,Dovolali ste sa do královstva za štyrmi stromami",povedal vážne a my sme sa nemohli prestať smiať,,Ano..noo neviem..ale..nie len čakáme jedno dievča...poviem im..dobre čau.",zložil.
,,Volal Justin, že nás čaká v klube a máme si pohnúť..chce vraj niečo oslavovať.Povedal som že čakáme Madi ale nedal sa..máme okamžite prísť.",pozrel do zeme a ja som vedel že rozmýšla ako sa má vyhovoriť aby už mohli ísť.,,Veď choďte taxikom a my tam s Madison zachvílu prídeme autom".Prikívli a následne zmizli v taxíku.Chcel som to povedať Madison tak som sa za ňou vybral hore do izby.Otvoril som dvere a naskytol sa mi perfektný pohlad na Madi ktorá tam zúfalo stála pred šatníkom.Stál som tam asi 5 minút opretý o dvere kým si ma nevšimla.
,,Heej tie dvere sú tam aj na to aby sa na ne pred vstupom zaklopalo",krúžila očami.
,,Prepáč, chcel som ti len povedať že...",otočila sa ku mne chrbtom a vyberala dáku sukňu či čo,no mne zamrzol pohlad na jej gulatom zadku.Bože bola tak kurevsky sexy.
,,Že?..Haloo zem volá Marthina"otočila sa a mávala mi rukou pred očami.
,,Že chalani museli odísť do klubu skorej a my sme tu teraz uuplne sami",šibalsky som sa usmial.
*z Pohladu Madison*
Približoval sa ku mne a ja som sa snažila ustupovať.Narazila som hlavou do steny a keď som zdvihla pohlad Marthin už len pár centimetrov odomňa.Cítila som na tvári jeho teplý dych.Naše pery sa takmer dotkli no odtiahla som sa.
,,Čo to robíš?Povedali sme si predsa že to nie je dobrý nápad"pozrela som do zeme.
,,Ale..fajn ako chceš",buchol dvermi Marthin a už ho nebolo.
,,Čo to doňho zas vošlo?Ach..Pán dokonalý zrejme nie je zvyknutý na odmietanie",hovorila som si sama pre seba pričom som si obliekala svoj výsledný outfit.Rozhodla som sa pre modré roztrhanè rifle a čierny volný dierkový svetrík.Dala som si jemný makeup ako vždy a vlasy som si nechala volne spustené len konce som natočila na velké vlny.Zišla som dole a na chodbe prekvapujúco čakal Marthin a ťukal niečo do telefónu.Obula som si biele nízke converse a na hlavu čiernu čiapku s nápisom boys.
Marthin nachvílu zdvihol hlavu od telefonu a zahladel sa na mňa.Bolo to nepríjemné keď si ma celú skenoval.
,,Čo je?!"zamračila som sa naňho no zostala som bez odpovede.
Vyšiel von a sadol si do auta.Zamkla som a sadla som si k nemu.
,,Chlapček a ty teraz budeš trucovať až pokým ti nekúpim whiskey alebo čo?"trocha som sa zasmiala no on sa tváril stále vážne akoby som mu pred desiatimi minutami podala žiadosti o rozvod.,,Nechápem prečo si urazený si ako malý"preložila som si ruky na prsiach.Po 10minútach už ma to ticho prestávalo baviť.
,,Marthiiiiin!Bože.,si trápny vieš o tom?Nemôžeš niečo povedať?Kurva!"oprela som sa lakťom o okno.
,,Už si skončila?Vieš baví ma pozerať sa na to ako ti záleží na tom aby som na teba prehovoril",začal sa smiať.
,,Ty debil"udrela som ho po pleci.

×××

,,Si sexy"pošepkal mi do ucha mierne pripitý Keyn.
Usmiala som sa.,,Tak čo sa stalo že ste sem rýchlo museli prísť?"opýtala som sa čakajúc že mi niekto triezvy odpovie.
Nakoniec sa toho ujal Brad,,No Justin mi volal a hovoril že musíme rýchlo prísť, že musí ísť okamžite oslavovať.Keď sme prišli zistili sme že dal koniec svojej polročnej priatelke ktorá ho 2krát podviedla.Myslel som že ho zabijem.Hnali sme sa sem a nakoniec kôli totálnej pičovine"dokončil a hneď do seba kopol pohárik vodky.,,Taak čo si dáte?", spýtal sa Philip a všetci mu začali diktovať názvy nápojov.
,,Mám u teba pohár whiskey nie?",pozrel na mňa Maťo so zdvohnutým obočím.Ja som sa len usmiala a potiahla som ho k baru kde som mu objednala..

×××

,,I..igm..p..podme si zatancovať"snažil sa vykoktať Maťo po minimálne siedmom pohári whiskey.
,,Si taký zlatý keď sa snažíš rozprávať"zasmiala som sa.
Niako sa tam dotackal a začali sme tancovať.Bola som k nemu otočená chrbtom a on ma držal za boky.Krútila som sa v rytme hudby čo sa mu zrejme páčilo.
,,Myslím si že je na čase aby som ťa zobrala domov"chcel ešte protestovať ale ja už som ho ťahala von z klubu.Chalanom som povedala že si zoberiem taxík.Keď prišiel naložila som tam ZASA napitèho Marthina a čakala kým zastaví pred mojím domom.
Cestou sa Marthin prikláňal dopredu k vodičovi a počula som ako mu šepká že ma dnes pretiahne.Oprela som ho rukou o sedadlo a vlepila mu facku do vlasou.Bože má také šťastie že je napitý inak by som ho tu asi zabila.Keď konečne zastavil,zaplatila som a po polhodinovej snahe vytiahnuť ho hore schodmi do mojej izby som ho zvalila na postel.Nechala som ho prespať radšej u mňa keďže chalani sa vrátia až neskoro ráno a nechcela som ho tam v takom stave nechať samého.Kým som sa prezliekla do velkého trička ktoré mám na spanie Marthin už zaspal.Lahla som si k nemu a tiež som unikla do ríše snov.

×××

,,Madi..Bože tak ťa lúbim..najradšej by som ťa tu pretiahol"

|Tak konečne ďalšia časť:)Nekontrolovala som ju teraz po sebe tak sa ospravedlňujem za chyby.Niesom s ňou úplne spokojná ale tak snáď sa vám bude páčiť:)Rozhodla som sa že to spravím tak že ďalšiu časť pridám až tu bude 35reads:)
Love ya and #hopeUlikeit|

Hockey DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora