-Na obrazku je Marthin(cameron dallas)
Pozrela som na mobil..Zoe:
Ahoj Madi,nezabudni- dnes je trening . Zasa nás odvezie Ed tak buď o 9:30 pred domom:)
Hodinky na nočnom stolíku vedľa mojej postele ukazovali 08:45.
Nedobrovolne som vstala z postele a odišla do kúpelne kde som spravila rannú hygienu, namalovala som si jemne oči a vlasy som si upravila do vysokého copu.Obliekla som si bieločierne legíny a biele tielko.Veci som si pobalila o5 do mojej čiernej tašky a zišla som dolu do kuchyne.Na raňajky som si dala zasa jogurt s Müsli.Na mobile svietil čas 9:20, obula som si čierne superstárky,cez hlavu som si prehodila mikinu, rozlúčila som sa s Blackym, zobrala tašku a zamkla som.
Pred domom ma už v aute čakali Zoe s Edom.×××
,,Ideme?",spýtala som sa Zoe, keď sme boli posledné v šatni.
Tentokrát sme sa museli prezliecť do kostýmov keďže súťaž je už za týžden.So Zoe sme mali silno modrý trblietavý korzet bez ramienok a knemu bola pripnutá baletná sukňa ktorá bola len na ľavej strane.Bol to overal -časti, ktoré by boli normálne holé sú teraz zakryté pleťovou látkou na kostýme.Logicky to tak máme aby sme na tom lade nezamrzli..(predstavte si tie krasokorčuliarake kostými:D).
,,Vy ste tam tie kostými vyrábali alebo čo?!"zakričala na nás trénerka chladným hlasom.Mala 36rokov a bola celkom pohoďáčka,no pred súťažmi bývala dosť nervózna čo bolo vidieť aj teraz.,,Možete začať ako prvé!"pozrela na nás a nám nezostávalo nič inè ako dať sa do začiatočnej pózy.Ako náhle sa spustila hudba začali sme.Všetko išlo super a obe sme si to užívali až po TÚ OTOČKU.Je to vlastne krok pri ktorom ma Zoe mierne vyhodí a ja sa musím vo vzduchu trikrát otočiť a dopadnúť na jednu nohu a spraviť tak lastovičku..Máme to ako posledné číslo v choreografii a velmi sme ho trénovali.Trénerka to nazývala ako hviezdnou otočkou a trvala na tom že ju odtial rozhodne nemáme odstrániť..No je dosť nebezpečná a ZASA sa nám to nepodarilo.Spadla som a zo striedačky, ktorá bola už zaplnená hráčmi sa ozvalo len aukanie ako keby cítili tú bolesť kotníka za mňa.Zostala som tam sedieť na lade.,,Aargh",vzdychla trènerka,,Madison toto sa vám na súťaži nesmie stať!Musíte si to poriadne nacvičiť.Zdvihni sa a sprav si 5 kolečiek na polovici klziska..Ďalšie dvojica!!"zvrieskla.
Zoe mi pomohla postaviť sa na nohy a odkorčulovala na druhú polovicu ladovej plochy,kde bol aj zvyšok nášho tímu..Ja som začala korčulovať do kola popri mantinely.Keď som prechádzala popri striedačke na ktorej sedeli hráči dostala som asi 3krat hokejou po zadku.Prekrútila som očami a išla ďalej.Robila som predposledné kolečko keď..,,Neflákaj to Feuerová"niekto si zrejme zasa nedokázal odpustiť poznámku na mňa a trénerka to nebola. Bol to Keyn, ktorý sa smial na striedačke a dával mi značne najavo pocit, že on môže sedieť a odpočívať a ja tu musím jazdiť do kola.Pozrela som naňho vražedným pohladom a ukázala som mu fakera.Zasmial sa a dodal,,Drzá a sexy, nebezpečná kombinácia."Nereagovala som a spravila posledné kolečko.Prišla som k dievčatám a trénerka akurát začala..
,,No za dva dni už máme štedrý deň takže máte od zajtra až do 2. Januára volno.Hneď tretieho máme tréning a štvrtého vyrážame na súťaž..Budeme tam 3 dni.Ešte vám chcem popriať bla bla..už ma to nebaví stále dookola počúvať.×××
Zasa si posledná..samozrejme-nadávalo mi svedomie.Všetky dievčatá už odišli, dokonca aj Zoe,ktorá sa dnes ponahlala domov a ja som sa ešte len prezúvala.Vyšla som zo šatne pričom som si všimla, že som tam bola asi naozaj dlho lebo aj chalanom už skončil trening a prave odchádzali do šatne hneď vedla nás, teda momentálne mňa.Ako prechádzali okolo všetci ma pozdravili.Zamkla som šatňu a niekto mi položil dlane na oči.
,,Keyn?"...ticho...,,Marthin daj dole tie ruky",bola som si už istá že je to on.Pustil ruky a ja som sa naňho otočila.,,Nepôjdeš dnes so mnou a s chalanmi do baru sa trocha zabaviť?"usmial sa.
,,Tebe preplo?",pozrela som naňho so zdvihnutým obočím,,2 dni dozadu sa najebeme ako prasatá,za pätami máme samè bulváre a ty sa chceš ísť zabaviť?"vykríkla som.,,Videli sme to v novinách, v telke aj na Maťovom insta..bolo vidno že ste sa naozaj dobre pobavili!"začali sa smiať v šatni.,,Marthin ma potiahol za ruku do šatne kde boli všetci jeho spoluhráči v boxerkách a chystali sa do sprchy len maťo bol stále vo výstroji keďže sa ešte do šatne nedostal..Bože pri pohlade na tie vypracované telá som tam skoro skolabovala.,,Všetci budú velmi radi ak pôjdeš"pozrel na mňa Marthin s psími očami.,,No taak Madison pooď"prekrikovali sa v šatni.,,Ja...ne..nemám ešte postavený ani stromček"odula som spodnú peru.,,Vlastne nemám žiadnu výzdobu"prešla som si rukou vo vlasoch a prehodila ich nabok.,,Tak môžme ísť najprv k tebe pomôcť ti s výzdobou a potom pôjdeme na chvílu do klubu"navrhol Philip.,,Taak dobre" vzdychla som..
Vonku som počkala kým sa oblečú.Philip,Keyn,James,Brad a Maťo,ktorý nás zobral na jeho Mercedese idú stavať môj Vianočný stromček."Super".Dúfam že to prežije aspoň jedna vetvička,hovorila som si pre seba.Nečakane zastavil pred ich domom..
,,Počkať, prečo sme u vás?",nadvihla som na obočie.
,,Rozhodli sme sa že sa pôjdeme všetci ku nám naobedovať,my sa tu nachystáme do klubu.Potom pôjdeme k tebe kde ti to vyzdobíme nachystáš sa aj ty a o 18:00 sa môžme ísť zabávať",vysvetlil mi Marthin a z jeho hlasu bolo počuť ako sa teší.
Najedli sme sa niečoho čo sa chlapci snažili navariť asi hodinu a malo to vyzerať ako jedlo.Potom som si sadla na gauč a čakala som kým sa playboysss nachystajú.Postupne začali schádzať dole schodmi.Všetci boli strašne chutní no pohlad sa mi zastavil na Keynovi.Mal na sebe silnomodré nohavice s pudlom,biele obtiahnuté tričko,ktoré mu vyrysovalo svaly na bruchu a na nohách mal čierne airmaxi.Postavila som sa a prišla som knim.
,,Vy ste modelky alebo hokejisti?"spýtala som sa a začala sa smiať.
,,Ha ha",ironicky dodal Philip ale všetci sa aj tak začali smiať.
,,Počkajte prichádza mr. Playboy"začal sa o5 rehotať Keyn.
Pozrela som sa pred seba a v kuchyni stál Marthin.Dopíjal pohár džusu pričom ukázal fakera Keynovi.Úplne som naňho zabudla.
Takmer sa mi podlomili kolená.Od hlavy až dole som si ho celého premerala pohladom..Mal čierne obtiahnuté nohavice,ktoré mu vytŕčali z bielych suprí.Hore mal čierno-bielu košelu.
Vlasy mu upravoval červený snapback(šiltovka) s nápisom Montreal.Mal ju otočenú šiltom dozadu.Pôobil velmi elegantne a sexy.Z myšlienok ma prebral až jeho hlas.
,,Som si istý, že si ma predstavuješ ako salónku na tvojom Vianočnom stromčeku"zasmial sa spolu s ostatnými.
,,Ty si pako"drgla som ho do ramena.×××
Pred mojimi dvermi som ich zastavila.
,,Upozorňujem vás vnútri mám krvilačnú šelmu.",snažila som sa znieť vážne, no keď som otvorila dvere a von vybehol môj malý buldog všetci sme vybuchli do smiechu.,,Blacky" povedala som a ukázala naňho.Pustila som ich dnu a ukázala im dom.
Pri zdobení stromčeka sme sa snáď každých 10minút smiali.
Našťastie rozbili "len" 7 ozdôb.Nakoniec som na vrch chcela nasadiť hviezdu ale nedočiahla som tam..,logicky.Chcela som si podať stoličku no Marthin ma schytil za pás a pritiahol k sebe.Zohol sa a posadil si ma tak že mu moje stehná vyseli na pleciach.Nasadila som tam hviezdu a všetci zatlieskali.Potom sme ešte niako poozdobovali dom a usadila som ich v obývačke.Ja som sa zatial išla upraviť.Osprchovala som sa a v spodnom prádle som stála pred otvoreným šatníkom,keď do izby vošiel Marthin..|Taaakže pridala som to neskôr ako som chcela no dáko mi to nevyšlo:/Ospravedlňujem sa za chyby aj za to že je to také nezaujimave a asi aj nudné ale chcela som to rýchlo pridať..aj tak vám za všetko Ďakujem♥A vidíme sa snáď pri ďalšej časti love ya and #hopeUlikeit|