,,Sedeli sme tam na pohovke a všetci sme sa skvelo bavili.Vy dvaja ste do seba liali už asi 7. pohár whiskey a my sme si všimli že už by bolo na čase aby ste odišli domov lebo by to svami dobre nedopadlo.Madi ešte niaky chlapec pozval si zatancovať.Musel ju pridŕžať lebo nevedela stáť na nohách.V tom ju ten chalan pobozkal čo ťa Marthin úplne nasralo, horko ťažko si k nemu prikráčal a jednu si mu prijebal",zasmial sa Philip a Marthin si skryl hlavu do dlaní.,,Chlapec povedal že si to s tebou ešte vybaví no my už sme vás ťahali preč.Spomenuli sme si že tu nemáme auto a samých sme vás v takom stave pustiť nemohli tak sme kývli chalanom na odchod.Vyšli sme von z domu a na ceste domov sa to všetko začalo..Najprv ste len velmi spievali Slovenskú hymnu, za čo vám vynadala jedna staršia pani ktora vykukla z okna.Vy ste na ňu len pozreli a začali sa smiať.Mali ste dooosť velký problém z rovnováhou čo sa potvrdilo keď Marthin skončil v járku pri ceste.Madisom tam začala vrieskať že sa nehýbe a rozplakala sa že je určite mŕtvy.Zohla sa aby mu podala ruku a ochvílu už ste tam ležali obaja.Vytiahli sme vás pričom mi Madi ovracala mikinu. Keď sme boli konečne už len kúsok od domu Marthin si lahol do stredu cesty na chrbát.Vbehla tam aj Madisom, ktorá sa ho snažila za ruku odtiahnuť ale spadla.Bože museli sme sa zasmiať keď sme videli ako Pat a Mat ležia najebaní v strede cesty a trúbi na nich auto.Zobrali sme vás odtial. Následne na to sa povracal tentokrát Marthin ale nikoho našťastie netrafil.Hodil to do kríku odkial sa vyplazil po štyroch, čo využila Madison a sadla si naňho.Kričala si hió ale to už sme boli našťastie pred našim domom. Vzali sme ťa ku nám lebo sme aj tak nevedeli kde bývaš.Pomohli sme vám po schodoch do izby a vy ste si lahli.Marthin sa vyzliekol a šiel si lahnúť len v boxerkách ale ty Madi si ho začala búchať do hrude s odutou spodnou perou a kričala si že chceš pyžamko.Vyzliekla si sa do spodného prádla a Maťo v dojme že ti dal staré tričko podal ti jeho drese, ktorý si si obliekla a zaspali ste."dokončil a ja som sa cítila strašne trápne.,,Ja som taký kokot!Prečo ste mi dovolili sa tak rozbiť!?",povedal Marthin ktorý sa za seba asi tiež dosť hanbil.
O chvílu ma Marthin oviezol domov..Cestou sme nič nehovorili.Pred domom sme sa dohodli že na včerajšok radšej zabudneme.
Rozlúčili sme sa s "Ahoj" a vošla som do domu.×××
,,Ďakujem zlatko velmi si mi tým pomohla.",usmiala som sa na Kim(ďalšia baba z tréningu), ktorá mi do rúk podala Blackyho.Bol u nej 3 dni pretože som nemala čas sa oňho postarať.
,,Za málo.Aj nabudúce aspoň mám doma niaku spoločnosť"povedala s úsmevom Kim a odišla..,,Chýbal si mi tučko" pohladila som môjho buldoga.×××
*Z Marthinovho pohladu*
Odviezol som domov tú krásku.Keď sme sa "lúčili" chcel som ju obiať ale ona sa otočila a vošla dnu.Nasadol som do auta a išiel nas5 domov.Philio a Keyn išli von s niakymi babami.Nalial som si nealko radlera a sadol si na gauč pred TV.Bol som na telefóne a zaskočilo mi keď som si všimol v galérii asi 20 fotiek zo včera.
Boli tam fotky s Madi ako sme sa zabavali..Pousmial som sa, no následne mi úsmev zamrzol pri pohlade na fotky kde ja alebo Madi vracáme,ležíme na ceste a podobne..Horšie bolo keď som otvoril instagram a zistil som že som 3 fotky pridal..
1. Ako sme s Madi v obiatí s popisom[love this beauty]
2.Ako ležím na ceste s popisom[mám v piči]
3.Ako Madi povracala Philipovi mikinu tentokrát bez popisu.
Rýchlo som to odstránil.Bolo asi pol8 a rozhodol som sa pozreť si telku.
,,Pfuuuuuuuuuuuuuu", vyplul som pivo keď prišiel ďalší šok.
-Madi?,spýtal som sa do telefónu.
-Pozrite ak som vám včera niečo rozbila alebo vás zobudila je mi to naozaj lúto a, nestihla dopovedať lebo som ju prerušil.
-Madison to som ja..Marthin!
-Ty máš odkial moje číslo?,spýtala sa s pochybujúcim tónom hlasu..
-Neviem, asi si mi ho včera dala, ale to teraz nie je dôležité.
Máme asi trocha problèm,prehrabol som si rukou vlasy.|Taaak je tu ďalšia časť:)Som strašne rada za každé prečítanie,vote či koment..ďalšia časť zajtra..možno budú aj dve:)Chcem aby ste sa v komentoch prosím vyjadrili či vám tam nevadia tie nadávky:) Love ya a #hopeUlikeit♥ |