,,Kurva!" , šepla som si pre seba keď som pootvorila oči a zistila , že vedla mňa v posteli leží Marthin.Poobzerala som sa a zistila som že niesom vo svojej izbe..nevedela som kde sa nachádzam a zo včerajšej párty si vôbec nič nepamätám. V tom mi zaskočilo, bože snáď som sa s ním nevyspala! Rýchlo som pozrela pod perinu a zistila som, že mám na sebe spodné prádlo a jeho dres..Neviem ako som sa do toho dostala alebo skôr kto ma do tých vecí dostal ale aspoň som vedela že k ničomu nedošlo.Z myšlienok ma prebudila niečia ruka na mojom zadku.Otočila som sa. Marthinovi sa zrejme niečo snívalo a očividne som bola v tom sne.Pousmiala som sa.
Pozrela som na mobil a zistila že je pol 12 ráno. Dnes našťastie niesu tréningi..Našla som si dva zmeškané hovory a jednu správu od Zoe, ktorá sa pýtala kde som. Pomaly som sa zdvihla z postele.To bola najväčšia chyba, ktorá mi spôsobila rande so záchodovou misou.Ulavilo sa mi ale stále mi bolo zle zo včera.
Vyšla som z kúpelne a snažila som sa nájsť niekde svoje veci keď som na sebe zacítila jeho pohlad. Otočila som sa naňho.
-Dobré ráno Monika, lahol si na chrbát a pozoroval ma.
-Som Madison ty debilko,zasmiala som sa a prekrútila očami,
A moc dobré nie je keďže je mi zle,neviem kde som a neviem čo sa včera stalo, povedala som a vzdychla si.
-Si u nás doma slečna, povedal a ja som mu skočila do reči.
-Počkaj, akože u NÁS?,nadvihla som obočie.
-Vieš, dole majú izbu ešte Keyn a Philip, dohovoril, postavil sa z postele a mne sa naskytol krasny pohlad.Mal na sebe ružové boxerky,ktoré mu svietili na jeho opálenom vypracovanom tele.Ani som si to neuvedomila a zahryzla som si do pery.
-Ja viem, že som dokonalý ale..posledné čo som počula bolo ako sa záchod plnil jeho zvratkami.Vyšiel z kúpelne celý bledý.
Konečne som pod jeho postelou našla svoje veci.V kúpelni som sa prezliekla, umyla si zuby a spravila som si volný vysoký cop.
Marthin sa zatiaľ prezliekol v izbe.
-Musím ísť domov, naliehala som.
-Poď sa dolu najprv najesť, potom si zoberieš veci a ja ťa zaveziem,povedal a ja som nemohla protestovať lebo už ma ťahal dolu schodmi do kuchyne.
Sadla som si na stoličku a čakala čo sa bude diať.
Pred sebou som mala hneď pripravený obed-špagety s paradajkovou omáčkou.Bolo to výborné ale zjedla som len trocha lebo mi stále bolo celkom zle. ,,Čo vy opilci, už ste sa vyspali?" , ozvalo sa za mojim chrbtom.Bol to Philip a Keyn, ktorí si k nám so smiechom prisadli.,,Nič si zo včera nepamätáme"povedal za nás oboch Maťo a rukou si prešiel cez vlasy.Tí dvaja sa začali smiať. ,,Tak to aby ste sa dobre usadili lebo keď vám to povieme už nikdy nebudete chcieť slovo alkohol počuť" zasmial sa Philip a začal rozprávať čo sa včera stalo.|Grrlss chcem sa spýtať či by vás bavilo keby napíšem niečo aj z Marthinovho pohladu-->koment Ďalšia časť by mala byť zajtra:3Za všetko dakujeem♡ #hopeUlikeit|