,,Pozri sa na mňa ty namyslený kretén,vyzerám snáď na to, že ma tie tvoje prijebané poznámky zaujímajú?Keby si sa namiesto toho aspoň naučil hrať hokej a nenechal svoj tým šiestykrát prehrať!"takmer som kričala a mračila sa naňho.Za ním sa ozvalo len hlasne"Uuuuuuuuuuu tá ťa teraz zotrela kamko".Otočila som sa baby sa zasmiali a trénovali sme ďalej...bez jedinej poznámky zo striedačky.Keď sme skončili a bola som už na odchode ešte som sa pozrela na chalanov,ktorí už boli na lade..Tomu hlupákovi to naozaj išlo a nachvílu ma zamrzelo čo som mu povedala ale potom som si spomenula, že ma nepriamo nazval kurvou a lutosť ma prešla.Otočila som sa kývla babam a odišla som.
×××
Bolo 17 hodín a pípla mi SMSka. Pozrela som od koho je...Zoe.
Ahoj Madi, dnes je u Ashley párty a mám ťa so sebou zobrať..Budú tam všetky baby z tréningu a pár ďalších ludí...Takže sa nachystaj a ja pre teba o 18:30 prídem.
Odložila som mobil a začala som sa chystať. Najprv som si dala sprchu.Keď som vyšla najprv som sa najedla aby som si potom nezašpinila šaty.Keď som dojedla biely jogurt s Müsli vošla som do svojej izby a otvorila velký šatník.Pozerala som doň ako nemá asi 20minut a potom si konečne vytiahla silnomodré priliehajúce šaty na jedno rameno kúsok pod zadok na to čierne sačko a ktomu som si nachystala čierne vysoké lodičky.V kúpelni som si dala jemný makeup a vlasy som si nechala rozpustené a na koncoch som si spravila velké špirálové vlny.Potom som sa šla obuť prehodila som cez seba kabát a pred domom už čakala Zoe..×××
,,Bože nehovorila si mi, že tu budú aj oni",prekrútila som očami keď som videla ako na pohovke sedia tí doberači a zabávajú sa.
,,Keby ti to poviem nešla by si a", nestihla to ani dopovedať lrbonjej do reči skočila už pripitá Ashley(jedna z dievčat z treningu):,,Čaute kočky!Som stršň..strš..strašne rada, že ste prišli!",vykoktala sa a my sme ju obiali...Ja som si išla sadnúť k "baru".Bolo desať hodín večer, všetci sa skvelo bavili,Zoe práve tancuje s Edom..aj ja už som si zatancovala s babami,no teraz do seba lejem už asi 4 pohárik dákeho striku, spolu s pohárom vína...počula som ako si niekto prisadol na stoličku vedla mňa a následne sa z nej strepal.Otočila som sa na bok a neudržala som smiech..Bol to ON ten dilinko zo striedačky..Posadil sa s5 a pozdravil ma....
-Pozri...(vedela som že rozmýšla nad mojim menom)...dievča zabudni me na ten dnešok a zalejme ho pohárom vína,mrkol na mňa.
-Tak ty ma nazveš kurvou a myslíš si že si stebou teraz pripijem?,pozrela som naňho pohladom ala tebe preplo
-Ja!?Také slovo ani nepoznám,začala som sa smiať..
Pripijeme si teda?,zasa som naňho pozrela tým pohladom,
Viem čo chceš počuť,nadýchol sa a,prepáč že som ťa ne..no dobre nazval kurvou,vyletelo mi to z úst..,pozrel na mňa psími očami,Prímete moje ospravedlnenie vaša jasnosť?, spolu sme sa zasmiali..Beriem to ako áno.
Zodvihol svoj pohár a konečne sme si štrngli..
-Ako sa vlastne voláš a kolko máš rokov?,zasmial sa keď zistil že nevie zakladne info o mne.
-Madison Anna Feuerova ale hovor mi Madi..aa..mam 17, pousmiala som sa,A ty?
-Marthin McCourtney ale hovor mi dokonalý sexi maťko,začali sme sa rehotať,a mám 18.
Pozval ma na "parket" a po pol hodine presviedčania som súhlasila.
Zrovna začali hrať metal , ktorý nemam rada ale keď som videla Maťa ako začal hrať na imaginárnu gitaru pridala som sa knemu a takto sme tam blbli asi hodinu.Potom sme si odišli po drinky a Marthin ma potiahol za ruku na pohovku kde sedeli jeho spoluhráči.Keďže som si nemala kam sadnúť a on si to všimol potiahol si ma na kolená a začali sme sa predstavovať..
,,Thomas,Andrew,Philip,Keyn toto je Madison..Madison toto je Thomas, Andrew ,Philio a Keyn",dopovedal a podali sme si ruky..
"Ty si tá čo ho dnes tak zotrela však?",opýtal sa ma Keyn..,,No..to asi budem ja:D"zasmiali sme sa a napili sa..V snahe rozoznať čísla na diplay-i, ktore znazorňovli čas som zistila, že je 1hodina rano!Pokúsila som sa postaviť ale spadla som.Snažil sa ma zdvihnuť Maťo ale spadol vedla mňa.Strašne sme sa začali smiať.
Potom som videla ako nás niaky chlapi zdvíhajú zo zeme..,,Kurva!", šepla som si pre seba keď...
|Ďalšia časť♡možno dám dnes ešte jednu ak uvidím že to naozaj niekto číta.Dáky názor do komentu alebo vote by potešil a za všetko zasa Ďakujem:) #hopeulikeit |