Multimediada güzeller güzeli Rüya var
Korkulacak bi yer olmadığını anladım beni güler yüzle karşılamaları çok hoşuma gitmişti.soğuk davranan insanlardan hoşlanmazdım çünkü bende hemen kaynaşan biriydim ve karşımdakini de öyle görmek isterdim.
Şef olduğunu öğrendiğim abi masaları silme seklini gösterdikten sonra yanina çağırdı.pembe bedeni bana büyük olan bir tişört verdi galiba kıyafetleri buydu.
Allahtan beyaz gömlek siyah kumaş pantolon giy gel dememişlerdi.yapamazdım öyle kıyafetlerle çünkü alışık degildim.
İzin isteyip lavobaya gittim.aynadan kendime baktığımda bitkin bir yüz beklerken aksine her zaman ki dinamikliligim üzerimdeydi.
Mavi yeşil karışımı olan gözlerim ve bunu ön plana çıkartan kumral saçlarım vardı.Fazla makyaj yapmayan biriydim fondöten sevmez,sadece göz makyajı yapardım.unutmadan söylüyüm rujda bana gore değil.fiziğim güzeldi fakat boyum hafif kısa olduğu için biraz toplu gözüküyordum.yani kısacası şirin bi kızdım,herkes öyle derdi çünkü.
Tişörtü giyip uzun saçlarımi içinden çıkarıp son rutüslarida yaptığım da çalışan değil de yemek yemeye gelmiş biri gibi gözüküyordum.
Salona geçip yavaş yavaş müşterilerin gelmesini bekledim.gerçi geldiklerinde nasıl karsilacagim onu bile bilmiyorum.
İş görüşmesine geldiğim sırada pembe ruju abartacak kadar süren sert bakışlı kızı gördüm ondan yardim isteyebilirdim. Ona doğru baktığımda o yanima gelip,benim ön yargilarimi yıkıp aksine ; "merhaba canım ben gamze hayırlı olsun" demişti.ben boyle bi tepki yerine gözlerini devirip gider diye düşünmüştüm.
"Tesekkur ederim gamze bende rüya şeyy bana biraz iş hakkında bilgi verir misin"dedim.Yardim almasam herşey daha zor gelecekti.Şef gelmeden onun dediklerini yapıp anlamaya çalıştım.
Tamda gününde işe başlamışım haftasonu çok kalabalık olurmuş burası eyvahhh dedim icimden ama ne çare olan olmuştu.müşteriler gelip gidiyordu ve hepsi elit insanlardı zaten çalıştığım yerde zengin bir mahalledeydi.
Umarım herşey güzel olur bi aksilik çıkmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş
ChickLitSabah erkenden alarmın calmasiyla yerimden zorda olsa kalktım.Kim sabahın köründe sıcacık yatağını bırakıp işe gitmek isterdi ki.tabiki de kimse ama şartlar bunu gösteriyordu.17 yaşındaydım ve durumumuz pek iyi olmadığı için okuldan erken tatile ayr...