Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Sarah ik ben een Marokkaans meisje en ik hou me niet bezig met jongens... Het zijn toch allemaal slangen. Ik heb een grote bos krullen, blauwe ogen en volle ronde liepen(zie foto👆🏼). Ik ben 16 jaar en ik doe havo. Ik heb een broer Youssef (18)en een klein zusje Aicha(13).
Pfff Youssef waar kan ik beginnen.... Youssef is echt een schat van een broer ik zie echt werkelijk waar dat hij om me geeft, maar hij houdt me gwn 24/7 in de gaten..... Wat me na een tijdje wel begint te irriteren. Als hij ook maar ziet dat er een jongen op me afstapt begint al meteen klappen uit te delen, wat ik eigenlijk wel fijn vind, want zoals ik al zij wil ik helemaal niks met jongens te maken hebben.
En dan Aicha echt een schatje is ze. Aicha is echt een heel knap meisje ze heeft pikzwart lang krullend haar wat haar heel mooi staat, ik ben altijd jaloers geweest op haar uiterlijk. Daarnaast heeft ze net als mij mooie blauwe ogen. Aicha denkt heel anders dan mij ze vind het allemaal wel leuk, al die jongens om haar heen, maar Aicha is wel echt een slim meisje en laat zich niet zomaar verleiden. Ze doet als opleiding vwo gymnasium ze is nu nog een brugpieper, maar die heeft toch een stel hersenen wejoooooow. Ze speelt vaak hard to get met jongens echt schattig om te zien. Youssef is daarom ook bezorgder om haar dan om mij.
En dan mijn beste vriendinnen. Ik ben best populair op school vanwege al die domme jongens die voor me vallen... Daardoor zijn veel meiden jaloers op me, maar vele willen mijn vriendin zijn om ook populair te zijn. Jaa doeii hekeshh daar doe ik niet aan 'fake friends' alleen maar je vrienden omdat ze iets van je willen. Chaimae en Manal zijn mijn beste vriendinnen, niet veel hè je zou zeggen dat een meisje zoals ik meer vriendinnen had. Natuurlijk heb ik meer vriendinnen, maar bij hun ben ik niet zoals ik bij Chaimae en bij Manal ben, ze voelen gewoon als zusjes voor me, die momenten die wij hebben zijn gewoon onbeschrijfelijk zulke momenten zal ik met geen jongen kunnen hebben(dat dacht ik Dan altans). Mijn vriendinnen betekenen echt alles voor mij.... Alhoewel ik vaak van m'n broer te horen krijg dat 'vriendinnen komen en gaan' hij zegt dat ze je op een dag toch in de steek gaan laten. Soms dan denk ik wel dat hij gelijk heeft omdat ik voor Chaimae en Manal nog vele andere goede vriendinnen heb gehad waarvan ik dacht dat ze voor altijd bij me zouden staan, maar me toch hebben verlaten allemaal uit jaloezie.... Zie je wat verliefdheid met je doet daarom vind ik dat je beter gwn niet verliefd kan worden het brengt toch allemaal stress en problemen op en het is haram. Pff aan de andere kant wil k gewoon niet aanhoren wat mijn broer allemaal te zeggen heeft, want ik hou oprecht met heel mijn hart van Manal en Chaimae en ik zou me echt niets zonder hun kunnen voorstellen dit voelt anders dan al die andere 'vriendschappen' die ik heb gehad.... Dit voelt echt! Ik heb Chaimae ontmoet in de eerste we hadden gelijk en al een klik en kijk we zitten nu in de vierde en we hebben nog steeds niet genoeg van elkaar. Later toen we in de tweede zaten kwam er een nieuw meisje bij ons in de klas Manal, eerst wilde Chaimae niets met haar te maken hebben omdat ze bang was dat onze vriendschap uit elkaar zou groeien, maar naderhand bleken Chaimae Manal super leuk te vinden en klikte het meteen en zo zijn 'wij' onstaan. Eigenlijk wel grappig, want meestal beginnen vriendschappen zo en naderhand zeg je tegen elkaar "in het begin dacht ik echt dat je een bitch was"
Ik heb jullie helemaal niet verteld hoe mijn meisjes(Manal en Chaimae) eruit zien.
Chaimae heeft dun bruin lang haar en een beetje krullend, ze stijlt haar haren echt super vaak ik zeg altijd dat het zonde is en dat ze het minder vaak moet stijlen en dan antwoord ze altijd terug met 'maakt niet uit ik ga later toch hoofddoek dragen' hahahah wat hou ik toch van haar. Chaimae draagt verder nooit make-up ze heeft prachtige wenkbrauwen van zichzelf en hele mooie dikke lange wimpers en met die mooie grote lichtbruine ogen van haar is het helemaal een mooi plaatje! Mashallah echt een mooi meisje! Manal draagt hoofddoek maar onder haar hoofddoek heeft prachtig mooi lichtbruin/donkerblond stijl middellang haar ik had die haarkleur echt niet verwacht! Maar wel echt mooi mashallah! Daarnaast heeft zij hele mooie groene ogen. Manal draagt wel make-up, maar ik ook dus me3lishh hhhh. We dragen toch niet zo veel als die sletjes uit onze klas(over die sletjes gaan jullie meer horen) .
Wij dragen alleen mascara en concealer niet eens foundation dus een dagje zonder make-up kunnen wij wel aan.Heeeyy lieve lezers,
Sorry als deze inleiding een beetje te lang was ik had gewoon in een keer een bom vol inspiratie. Zet in de reacties als ik iets moet veranderen en leuke reacties zijn altijd welkom! Ik wil ook even zeggen dat ik het best moeilijk om in de ik-vorm van Sarah te schrijven, maar als jullie iets niet begrijpen kun je het altijd vragen!
JE LEEST
Jongens zijn haram
RomanceDit verhaal gaat over Sarah(16)een Marokkaans meisje die niks met jongens te maken wilt hebben, maar de jongens zitten wel altijd achter haar aan. Iedereen kent Sarah ze is een beeldschoon meisje en heel aardig, maar populair om haar uiterlijk ieder...