Opeens begon mijn vader te kuchen... 'Uhhm Sarah de buren zijn hier niet alleen voor het etentje' 'waarvoor nog meer dan?' 'Ik kom je hand vragen!' Zei Kamal blij.
Wauww ik ben zoooo blij het was trouwens even een minuut stil aan tafel, want alles moest nog even door me doordringen. 'WAUW ECHT WAAR??! Beste verrassing ooit!' Ik liep samen met de moeder van Kamal naar de bank en begonmet haar te praten. En we hebben besloten dat ik nu ga verloven met Kamal en als ik school heb afgerond gaan we trouwen en als we gaan trouwen heb ik beloofd om niqaab te dragen. Waauw ik verheug me zoo erg op de toekomst.Intussen heeft Kamal met mijn vader gepraat en zag ik ze allebei met een glimlach naar ons toe lopen en ze kwamen bij ons zitten. Ik schonk voor iedereen ne3ne3thee in. 'Dus.. Wat is je antwoord?' Vroeg Kamal . Iedereen zat me aan te staren vooral mijn broers ogen voelde ik erg op me branden. Het was even stil en ik probeerde de spanning een beetje op te bouwen... 'Tuurlijk! Tuurlijk wil ik met je trouwen!' Iedereen begon te klappen en al gauw hoorde ik mama 'JOEJOEJOEJOEJOE' schreeuwen. 'Ga maar even met elkaar praten' zei mijn moeder met een glimlach.
We liepen samen naar de keuken en we gingen allebei zitten, hij ging uit respect tegenover mij zitten. 'Kamal ik ben zo blij met jou' 'ik ook met jou wollah ik kan niet wachten tot we getrouwd zijn' hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. En hield mijn hand vast en gaf me een hayeck mooie ring van Swarovski 'dit is alvast de verlovingsring, dan kan iedereen zien dat je bezet bent😊' HAHAHAHAHAH ik ging kapot wat een lieverdje ook 'wauw wat is ie mooi, je bent echt een cutie' zei ik met een big smile. 'Wil je een verlovingsfeest houden?' 'Uhhm ja tuurlijk! Dan kan iedereen zien hoeveel we van elkaar houden, maar is dat niet een beetje duur om verlovingsfeest en bruiloft te doen?' 'Alles voor mijn prinsesje' OMG hij noemde mij gwn zijn prinsesje WAJOOW ik smelt gewoon als ik in zijn ogen kijk nog even en ik begin te kwijlen.... Pff.
Toen we allebei terug naar de woonkamer liepen zag ik dat er meer familie was gekomen. Dus ik besloot samen met mijn moeder naar de keuken te gaan om meer ne3ne3thee te maken en koekjes klaar te leggen. 'En?' Vroeg mijn moeder nieuwsgierig 'hij is sowieso de ware hij respecteert mij en ik smelt gwn als hij praat ik wil echt met hem trouwen en kijk wat hij me gaf als verlovingscadeautje!' 'Mashallah echt mooi benti' en ik zag een traan vallen. Ik heb er echt een zwak voor als mijn moeder huilt. 'Wat is er yemma?!' 'Sarah je bent goed meisje en je bent zo mooi, maar toch laat je je niet verleiden door verkeerde jongens en je bent al zo groot en je gaat weg en ik ben gewoon heel gelukkig voor je..' Dit ging waarschijnlijk weer over Aicha.. 'Maar Aicha gaat gewoon zoenen met ayoub' ging mijn moeder verder 'yemma ik hou van je en ik zal nooit stoppen!'
Uiteindelijk kwamen we half met rode ogen en met koekjes en ne3ne3thee de woonkamer binnen... En toen zag ik mo zag zitten. Ik liet van duizeligheid mijn dienblad met thee vallen en gaf een gil van pijn van de warme thee. En ik rende naar de keuken en mijn moeder en Kamal rende achter mij aan 'kamal weet je het al van...' 'Ja' onderbrak Kamal mijn moeder. Ik begon te snikken. 'Dit is al de tweede keer dat ik onder de thee zit door hem' pff mo hij moet gewoon uit mijn leven verdwijnen man. Hij maakt het me zuur en ik slechte voorgevoelens hierbij...
Opeens kwam mo naar de keuken 'mag ik Sarah even alleen spreken?' Mijn moeder liep al zuchtend weg, ik was nog steeds stil en Kamal bleef staan met zijn armen over elkaar. 'Kun jij ook weggaan?' Vroeg mo geïrriteerd aan Kamal 'nadat je haar hebt betast? Ik dacht het toch van niet!' 'Kamal wacht maar voor de deur hij wil waarschijnlijk zijn excuses aanbieden' 'Isgoed schat wat wilt...' Het was even stil en ik hoorde dat Kamal tegen de deur leunde om ons af te luisteren. 'Sarah het spijt me echt heel erg en ik weet ook niet wat dat elke keer is met die thee... Je moest eens weten ik denk dag en nacht aan je en het breekt me om jou gelukkig te zien met een ander..' 'Ik hou van Kamal en niet van jou dus wil je alsjeblieft uit mijn leven verdwijnen!' Mo pakte me bij mijn keel 'hier ga je spijt van krijgen... Ik krijg jullie nog wel!' Ik gaf een gil en meteen kwam Kamal binnen en intussen stond ook heel de familie bij de deur. Kamal duwde mo keihard van me af, maar hij sloeg hem niet, hij nam mij in zijn armen en fluisterde in mijn oor 'ik heb alles gehoord.. Je hoeft niet bang te zijn je bent veilig bij mij. Alles komt goed' dat gevoel wanneer degene waar je van houd zegt dat het goed komt en hij je dan ook nog in zijn warme armen neemt... Perfect gewoon.
Mo had geluk want ik had de eerste keer geen aangifte gedaan.. Nu gaan we dat wel doen. Heel de familie keek mij geschrokken toe en de vader van mo had mo allang gepakt en hem rake klappen gegeven. Ik genoot ervan.
Later kregen we te horen dag mo 5 jaar kreeg voor bedreiging, aanranding en poging tot moord.
Ik was opgelucht. Ik voel me veilig bij Kamal. Maar ik ben vooral opgelucht dat mo me voorlopig niets kan aandoen.
Volg ook mijn tweede account: SchrijfstersES en er komt binnenkort ook een boek genaamd: gebroken liefde
JE LEEST
Jongens zijn haram
RomanceDit verhaal gaat over Sarah(16)een Marokkaans meisje die niks met jongens te maken wilt hebben, maar de jongens zitten wel altijd achter haar aan. Iedereen kent Sarah ze is een beeldschoon meisje en heel aardig, maar populair om haar uiterlijk ieder...