8.

1.7K 101 7
                                    

'WOLLAH TEH IK GA DAT TEGEN WEWA ZEGGEN!' Schreeuwde ik woedend 'nee Sara alsjeblieft niet doen alsjeblieft....'
'Nu niet zielig doen vieze kehba!' Wooow heb ik nu serieus mijn zusje uitgescholden pff dat heeft haar volgensmij echt erg geraakt... Wauw k ben echt veranderd nadat ik ben betast door mo...

Uiteindelijk toen ik de deurbel hoorde rende ik meteen naar de deur en zag papa. 'PAPA PAPA PAPA WEETJE!' 'Wat eh benti?' 'Nou toen ik thuiskwam..' Toen ging de bel en stond Youssef voor de deur 'YOUSSEF JIJ MOET DIT OOK HOREN!' Papa en Youssef zaten aandachtig naar me te kijken. 'Nou toen ik thuis kwam zag ik Aicha met Ayoub zoenen je weet wel ons neefje!' 'Wat?!' Schreeuwde Youssef en liep meteen door naar Aicha en gaf haar wahed rake klap. Maar ik zag dat mijn vader de boven kant van zijn neus vasthield en met zijn andere hand zijn voorhoofd. Terwijl hij 'awilie awilie' zei. Wow wewa had dit dus echt niet verwacht... Maar wewa slaat niet, tenminste dat is wat ik dacht... ik zag dat wewa naar Aicha liep en ik keek toe hoe hij haar een klap gaf.. Wow dit had hij nog nooit gedaan. Ondertussen was Ayoub hem allang genaaid, wat een klootzak ook... Maar ik anders ook ik heb gewoon mijn zusje genaaid..

Die avond aan tafel was het stil heel stil... De rest van de avond heeft Aicha mij ook genegeerd.. Maarja had ze maar niet met haar neef moeten zoenen hè. Toen ik 's ochtends opstond had ik echt hoofdpijn dus ik deed maar even vlug mijn haren in een knot en mijn real trainingspak aan.. Ik keek in de spiegel 'geen make-up vandaag... Te lui' .

Ik ging met mijn scooter naar school en toen kwam k mo tegen en zag ik dat hij zat te zoenen. Ik keek nog iets beter. WATT. 'Ja hoor' zei Manal 'wist je het nog niet dan?' 'Wat?! Ik was niet aanwezig dit weekend ik had me telefoon uit staan en k had het druk aan me hoofd' 'Chaimae en mo zijn een nieuw koppel' 'omg hoe kan Chaimae mij dit aandoen?! Ze weet dat het mijn neef is en ook de gene die ik afwees?!' 'Tjaa maar ze komt er later wel achter dat mo niet goed voor haar is' zei Manal 'maar ik dacht dat we elkaar goedkeuring hadden belooft en dat we jongens niet voor elkaar zouden kiezen..'

Ik negeerde haar de hele dag en eenmaal thuis aangekomen besloot om mijn telefoon aan de lader te doen.. Ik zag berichten van Manal, mo, Chaimae, Kamal en nog een paar groepschats
De groepschats lees ik nooit.

Manal: Eyy sarah
Manal: Chaimae heeft iets met mo!

Mo: het spijt me echt heel erg van toen vergeef het me!

Pff alsof ik hem zou vergeven..

Ik: vraag maar vergiffenis bij Allah want ik vergeef het je nooit!
Mo: weet je het al van mij en Chaimae...

Wow nieuw record echt snel antwoord man... Probeert hij me jaloers te maken of probeert hij misschien mijn vriendin af te pakken... Pfff wollah meh k weet maar ja...

Ik: zie je mij boeien?!

De berichten van Chaimae negeerde ik en ik nam niet eens de moeite om ze te lezen en ik heb haar meteen geblokkeerd.

Kamal: heey Sarah, alles goed?
Kamal: het jaar zit er bijna op...
Ik: kom mijn hand dan vragen HAHAHAH

Pffff Kamal is zoo kkr lekker ik smelt helemaal in de gedachtes alleen al😻

Opeens hoor ik de deurbel gaan ik doe open maar ik loop meteen weer weg want mijn moeder riep me. 'Wie was dat?' Vroeg ze 'Kamal' hij stond nog steeds voor de deur 'kom binnen eh weldi' hij gaf mijn moeder een bord met koekjes die zijn moeder waarschijnlijk heeft gemaakt 'hier alsjeblieft deze moest ik van mijn moeder geven' 'Sarah ga boodschappen doen de buren komen vanavond eten' en mijn moeder gaf me een izjen lange lijst 'maar mama ik kan dat niet allemaal dragen op mijn scooter' 'tfoo jij moet snel rijbewijs halen benti, maar misschien wil Kamal meegaan om te helpen' 'ja ik wil wel helpen hoor' zei hij vriendelijk, but wait liet mijn moeder mij gewoon met een jongen naar buiten zonder mahram. Ik liep even met mijn moeder naar de keuken 'mama weet je zeker dat dit mag' 'wejoow Kamal is mashallah mooie jongen en ook nog is goede moslim, Inshallah ga jij met hem trouwen' 'hahahaha mama!' Ze sloeg op mijn kont en zei 'ga ga ga je prins wacht' lachend liep ik de keuken uit en stapte in zijn auto.

POV mo
Kankerrrrr zooiii pfff die bitch kan k nii jaloers maken... Pff en die vieze slet van een Chaimae hoef k nie. Wollah ze denkt echt dat ik van haar hou tfooo.
Pff Sarah is zoo knap en woaahh haar body maakt me locooo.

'Mohameddd ga ga naar winkel boodschappen doen!' 'Isgoed yemma'
Zoals gewoonlijk ging k naar appie.
Ik ging mijn moeders boodschappenlijstje af en zag de raarste dingen staan van wortels tot aan maandverband maar ja ik kocht gewoon wat op het lijstje stond. Ik liep de gang met de chips in en toen zag ik Sarah..... Maar ze was niet alleen ze was met een jongen de buurjongen volgensmij. Tfooo hij is niet lelijk en zo te zien hebben ze het gezellig. Ik liep meteen op Sarah af en ja... Ik begon haar te zoenen. 'Sarah schatje ik heb je gemist' ze hield haar lippen strak en duwde zich van me af en probeerde me weg te slaan 'tfooo mo ga van me af!' En toen begon die buurjongen mij te duwen 'hé ben je gek ofzo, wat ga je haar zomaar zitten zoenen wesh ben je para?!' En toen gaf hij me een rake vuist. Ik stond op en Sarah zei 'ik dacht dat jij het met Chaimae had?' 'Ja klopt, jaloers?' 'Neee verre van juist ga alsjeblieft weg en laat mij met rust!' Zei Sarah half schreeuwend. Tfooo ik kan het niet aan om haar zo te zien, om haar lol zien te hebben met een ander... Wacht maar buurjongen van Sarah, ik krijg jou nog wel. Ik weet niet eens zijn naam.

Terug naar POV Sarah
Wow dat was echt raar. 'Kamal ik moet je iets vertellen' 'vertel maar' 'die jongen die viezerd die me net probeerde te zoenen... Hij is mijn neef' en ik liet een traan vallen 'hij kwam mijn hand vragen en toen we alleen gingen praten heeft hij me betast' en ik barstte in tranen uit. 'Oh Sarah het spijt me dat je dit had moeten meemaken hij zal nooit meer aan je zitten dat beloof ik...' En hij nam me stevig in zijn armen. 'Maar dat kan ik alleen als je mijn vrouwtje bent' 'ja wanneer ga ik jou vrouwtje eindelijk worden dan' zei ik half lachend met nog tranen op mijn gezicht. 'Binnenkort'. We maakte ons lijstje af en reden naar huis.

Hmmm wat zou ik aandoen voor vanavond, mama zei iets chique's. Toen ik uit de douche stapte had ik mijn haren nog even gestijld een beetje concealer voor onder mijn ogen, ik heb laatste tijd echt hele erge wallen pfff. Nog een beetje mascara en mijn wenkbrauwen nog een beetje bijtekenen. Ik doe denk ik een mooie jelaba aan die ik ooit in Marokko heb laten naaien wollah als je die ziet je wordt jaloers. Het is een donkerblauwe jelaba met zilveren details en je taille komt er heel mooi in uit, want deze jelaba is een beetje strak en niet zo los en recht als de meeste. Toen ik nog even wat lipgloss op wilde doen hoorde ik de bel gaan en holde ik zo snel mogelijk naar beneden. Ik ademde een keer in en uit en deed de deur open. Als eerste groette de moeder van Kamal mij 'asalamu alaikom a galti' 'alles goed benti?' 'Hamdoulillah' de vader van Kamal gaf ik gewoon een hand en zijn zusje een kus op haar wang, maar Kamal groette ik heel uitgebreid😳.

Eenmaal aan tafel was het opeens heel stil en alle ogen waren op mij gericht. Mijn moeder zei 'Sarah we hebben eigenlijk een verrassing en ik vond het heel moeilijk om het geheim te houden' 'een verrassing??' Vroeg ik verbaasd.
Huh wat zou het kunnen zijn... En waarom zegt ze het terwijl de buren bij ons aan het eten zijn? Wat zou er gebeuren?

Jongens zijn haramWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu