Een jaar later..
Pff ik snap niet dat de zomer vakantie nu al is aflopen. We zijn nu een jaar verder, nog steeds dezelfde klas(without hoe's now), nog steeds lelijke litteken en zoals altijd nog steeds krullen... Maar ik zit nu wel in mijn eindexamen jaar dus dat is best spannend voor mij, pff dat betekent natuurlijk wel extra mijn best doen.....
Ik val in slaap met de gedachte dat ik morgen naar school moet pfff. Als ik wakker word trek ik een witte broek aan, houthakkersbloesje en m'n zwarte Nike huarache's nog een leren Jack en ready to go. Eenmaal aangekomen op school bespringen zoals altijd Manal en Chaimae mij. En zoals altijd is Chaimae weer degene die als eerst over de zomervakantie moet praten. Terwijl ze praat zit ik al dagdromend aan Kamal te denken hoe hij er nu uit zou zien... Pff ik ben te verliefd. 'Hé luister je wel?' Vraagt Chaimae. Ik knik gewoon ja en bedenk me opeens dat ik morgen jarig word pfff dan word ik alweer 17. 'Hé je bent morgen the birthday girl hè' zegt Manal en ik begin al te zuchten.
Eenmaal thuis. Storm ik naar boven en zie ik dat ik een berichtje heb van een onbekend nummer.
Onbekend: hallo
Ik: wie ben jij?
Onbekend: oh sorry, ik ben Kamal je buurjongen.
Ik: oh hallo
Kamal: ik heb je lang niet gezien.
Ik: ja klopt, wrm was je niet op school?
Kamal: ik ben gevraagd voor de universiteit.Ik dacht in mezelf woooow hij is echt slim man.
Ik: wauw wat goed van je! Nu ga ik je wel minder zien ;(
Kamal: haha, ik ben nog steeds je buurjongenIk negeerde dat bericht, want de bel ging en ik rende naar beneden want ik wil om een of andere manier altijd de deur open maken ik ben gewoon te nieuwsgierig. Als ik open doe zie ik de vader van mo. 'Is je vader thuis?' Vraagt hij 'ja, ik zal hem even roepen' 'papa er staat iemand aan de deur voor je!' Het gesprek interesseerde me niet dus ik ging mijn moeder helpen met koken.
Toen we eenmaal allemaal aan tafel zaten. Was het stil.... Te stil. Ik zag dat iedereen me aan staarde 'wat is er?!' 'We moeten even met je praten' zei mijn vader 'je word morgen zeventien en we vinden je oud genoeg om al te trouwen, je kan ook nu pas verloven en volgend jaar pas trouwen als je klaar bent met school' zei mijn moeder. Mijn zusje en broer keken me raar aan, maar ik zag aan hun gezichten dat ze wisten wat er gaande was. 'Uhhm wat bedoel je?' 'Er komt morgen iemand je hand vragen' zei mijn vader zacht. Omg ik had al zo'n vermoedde wie het zou zijn. 'Wat!!!! Nee dat kan niet ik ben pas 17!' 'Ik weet het maar het is een goede jongen' zei mijn vader 'mag ik ook nee zeggen?!' 'Tuurlijk benti we gaan je niet uithuwelijken!' Zei mijn moeder 'mohim mag ik überhaupt weten wie?!' Mijn vader broer en moeder waren stil... 'HALLOO?? Ik vroeg iets?! Aicha wie is het geef antwoord!' 'Mo' zei ze zacht... 'WAT MAAR HIJ IS MIJJ NEEF!' En ik liep boos naar mijn kamer.
Morgen had ik een studiedag ik dacht dat ik nu eindelijk even rust had. Maar nee ik moet koken kleren kopen en mezelf klaarmaken pfff. Mijn moeder kwam mijn kamer binnen 'Sarah... Mohamed is een goede jongen' 'ik wil niet met hem trouwen mama.... Ik kan je vertrouwen toch?' 'Tuurlijk benti waarom moet je me dit vragen' 'nou kijk ik denk dat ik verliefd ben op de buurjongen en ik denk dat hij me ook leuk vind' 'oh Kamal mashallah een pracht van een jongen en een hart van goud, maar je hebt toch geen verkering?' 'Neee, Mama je weet toch dat ik niet zo ben en hij is ook niet zo' 'nou Inshallah gaat hij je hand vragen dan' pff ik hou zo veel van mijn moeder ze begrijpt mij gewoon en ik heb echt een goede band met haar ik kan gewoon overal over praten.
De volgende ochtend komt mijn moeder opeens mijn kamer binnen 'Sarah opstaan er moet vandaag veel gebeuren' 'mamaaaaa ik ga toch nee zeggen dus waarvoor moet ik dan nieuwe kleren' 'Awilie je wilt toch niet dat ze een slechte indruk van je krijgen! Ziedd opstaan' 'pfff ik kom al' eenmaal beneden deed ik langzaam mijn jas aan, ondanks mijn moeder wilde meteen kijken voor iets leuks om aan te doen 'yallah opschieten!' Ik deed snel mijn schoenen aan en stapte in de auto 'mama wat gaat er eigenlijk gebeuren en wat moet ik allemaal zeggen?' 'Nou kijk zijn familie komt en de mannen en vrouwen gaan apart en de vrouwen gaan allemaal vragen stellen aan jou en de mannen gaan ook vragen aan elkaar stellen, en daarna komt mo erbij en dan vragen we gezamenlijk of je wilt trouwen en dan moet je antwoorden is antwoord zowel ja als nee, dan laten we jullie toch even alleen praten misschien kunnen de gedachtes nog veranderen' 'oh nee gaat heel de familie mee, en dan ga ik ook nog eens nee zeggen' 'ma3lishh benti ze gaan je heus niet haten hoor'
We zijn aangekomen bij de winkel het is een Marokkaanse kledingwinkel. Toen ik naar binnen liep werd ik al meteen verliefd op een lichtroze Marokkaanse jurk met witte details dat word hem! 'Mama kijk die wil ik' 'wauw die gaat je echt mooi staan mashallah'
De jurk zie je boven aan dit hoofdstukToen we thuis waren nam ik een douche en maakte ik me op en al gauw hoorde ik de bel gaan. Dit keer wilde ik niet als eerste de deur open maken. Ik ging naar beneden en deed alsof ik mijn moeder ging helpen in de keuken terwijl ik gewoon met haar ging praten. Ik besloot om naar de woonkamer te lopen en ik had een schaal met ne3ne3 thee in m'n handen natuurlijk mijn favoriet(Marokkaanse muntthee) en ik zag mo naar mij staren met een glimlach. Ik probeerde zijn blik te ontwijken en ging bij de vrouwen zitten en al gauw ging mo naar de mannen toe. 'Waaauww wat heb je een mooie jurk aan zeg!' Zei Soumaya 'dankjewel!' Na veel geklets en na veel vragen kwamen de mannen opeens onze richting op. Ik wist wat er ging gebeuren. 'Nou?' Zei de vader van mo 'wat?' Zei ik terug 'wil je met Mohamed trouwen?' Vroeg de moeder van mo vol trots. Ik keek zijn ouders aan en ze hadden allebei een glimlach op hun gezichten. 'Uhhhm' iedereen keek mij afwachtend aan 'uhhmm' mo keek mij hopeloos aan en de glimlach was al weg. 'Uhhm ik denk het niet sorry ik kan niet met mijn neef trouwen' 'ma3lish benti ik snap jou volkomen' 'echt?' Vroeg ik verbaasd, maar ik was echt opgelucht. 'Ga maar even met mo praten zei mijn moeder' en we liepen naar mijn kamer...
'Wauw wat zie je er mooi uit in die jurk!' Dat klonk echt alsof hij bedoelt dat ik zonder jurk lelijk ben. 'Dankje' antwoordde ik zachtjes. 'Mo wrm doe je dit, ik had dit echt niet verwacht van jou... En op school zit je maar aan die meiden en je hebt er genoeg, maar je wilt toch mij?! Wollah meh ik snap jou' 'ik heb fouten gemaakt al die meiden zijn khebs, maar hoe je op school deed ik werd beetje bij beetje verliefder en jou uiterlijk damnnnnnn' ik ontweek zijn blik en keek naar beneden. Ik voelde dat hij dichter bij kwam staan. Ik wist hoe mo was hij was altijd als een broer voor me, maar ik wist ook dat hij z'n verlangens niet kon temmen en ik vond hem gewoon een illie. Hij kwam steeds dichter bij me staan en drukte een ruwe kus tegen mijn lippen, maar ik hield mijn lippen super strak tegen elkaar. En duwde hem van me af. 'Ieuwl mo doe normaal' 'schatje ik kan niet normaal doen je lichaam, je krullen, je ogen wollah je maakt me gekkkkk' ik keek hem bang aan en hij ging weer dicht bij mij staan. Ik voelde dat zijn geslachtsdeel hard werd en hij ging langzaam met zijn hand richting mijn boezem en kneep hard in mijn bil 'AUW' riep ik hard. Natuurlijk hoorde niemand het iedereen was druk bezig met praten. Gelukkig zat ik onder kickboks met Manal. Ik gaf hem een stoot tegen zijn gezicht en een knietje in z'n lul zodat die zich gedeisd zou houden. Hij viel neer maar stond weer op ik trok mijn jurk omhoog schopte mijn hakken uit en gaf hem wahed high kick (had ik van Chaimae geleerd) ik dacht dag ik hem KO had getrapt en ik bleef hopeloos naar het bloed staren wat uit zijn neus drupte. Ik pakt zakdoekjes en veegde het weg. En voor ik het wist stond hij op en duwde hij me op mijn bed. Hij kneep in mijn boezem en ik gaf een harde gil en gelukkig kwam Youssef binnen. Mijn redding in nood. 'Eyy vieze kkr homo, wat denk jij wel niet bij mijn zusje te doen! GA NU METEEN VAN HAAR AF!' Hij begon hem kei hard te slaan en dit keer was hij echt KO. Opeens kwam familie en die legde mo op de bank terwijl ik alles uitlegde. 'Het spijt me zo Sarah, ik wist echt niet dat mo zo was...' Zei zijn moeder tegen mij en ik zag het verdriet in haar ogen. 'Benti het spijt me ik had nooit gedacht dat hij je zou betastten' zei zijn vader tegen me. Mo mijn bloedeigen neef hij heeft me gewoon betast, pfff wat een viezerik zeg.
Toen ze eindelijk allemaal weg waren ging ik naar mijn kamer en viel in slaap...
Droom
Ik zie opeens een helder licht naar me toe komen en daarna zie ik opeens een ring?! Zou ik binnenkort gaan trouwen. Ik was in een helder groen grasveld samen met nog iemand alleen ik kon maar niet zien wie het was. Opeens zag ik een eng iets alles was rood, maar toen zei een stem 'dat is nu verleden tijd' zou dat enge mo zijn geweest?! Maar wie was dat heldere dan?!En toen werd ik van schrik wakker en liep naar beneden om even wat water te drinken.
Pfff worse birthday everrrrr
JE LEEST
Jongens zijn haram
RomanceDit verhaal gaat over Sarah(16)een Marokkaans meisje die niks met jongens te maken wilt hebben, maar de jongens zitten wel altijd achter haar aan. Iedereen kent Sarah ze is een beeldschoon meisje en heel aardig, maar populair om haar uiterlijk ieder...