26

21 1 0
                                    

Toen ze de oppervlakten raakten ademde ze met dank lucht in.Maar voor de lucht goed en wel in haar longen zat ging ze al weer kopje onder.Ze werd weer naar boven getrokken maar dit keer werd ze op land getrokken.Ze kroop het strand op en keek naar de jongen die haar vast hield.Hij had twee enorme witten vleugels en leek licht te geven.Alexander viel op zijn knieën en keek Pandora bang aan."Waar zijn we?"vroeg hij toen hij op zijn rug in het zand ging liggen."we zijn in 'het huis' hier woon ik met mijn broers en zussen het is een wereld vol met alles wat je maar wilt.Niets ontbreekt hier behalve de macht die God heeft. Die kan hier niet komen en ook niet in de hel waar mijn broers werken."zei Pandora die lang uit in het zand ging liggen."en wat ben ik en waarom deed je als of je niet kon praten?"vroeg Alex

"omdat zo dra ik of een van mijn zussen tegen een mens praten ze dood gaan binnen een week.Dus als ik hallo tegen iemand zeg gaan ze dood.Niet iedereen moet dood dus kan ik niet tegen iedereen praten en om iedereen die niet dood moet te negeren is ook zo iets"zei Pandora."dus je wil mij dood hebben"zei Alex boos.Hij was opgestaan en keek Pandora woedend aan."probeer je me nu een schuld gevoel aan te praten wand dat gaat je niet lukken.Ik wil je niet dood je moet . je stond gewoon op mijn lijstje. Maar kennelijk wil je niet dood gaan.Dus maak je geen zorgen je gaat niet dood.Dat heb ik vaak genoeg geprobeerd en het help voor geen meter."zei Pandora die haar ogen sloot voor het heldere licht dat Alex uitstraalden."hoe bedoel je dat je het vaker heb gedaan"vroeg Alex verbaast."dat ik vaker tegen je heb gepraat maar je niet dood wil gaan" zei Pandora die was gaan staan en haar vleugels proberden uit te klappen."daarom kwam je stem bekent voor.Maar hou lang doe je dit en wie allemaal"vroeg alex zich hard op af."al zins het dorp bestaat. En met iedereen die er woont of op dat moment is"zei Pandora ."dus ook het gezin dat een paar jaar geleden van de brug het ravijn in viel.Dat was jou fout?"vroeg alex."als je het over je ouders en je zusje heb die het ravijn in zijn gereden.Ja dat was mijn fout maar jij moest toen ook dood en dat heb je duidelijk niet gedaan he"zei Pandora.Alex vloog Pandora aan en greep naar haar keel.Ze viel weer in het zand met alex boven op haar.Hij had haar goed vast en was echt van plan te vermorden voor wat ze zijn familie had aan gedaan.Hoe kon ze zo slecht zijn.Hij begon haar net een beetje te mogen.En nu bleek ze gewoon de dood oorzaak van zijn ouders en zus te zijn.Jaren lang had hij zich bedacht wat hij zou doen als hij wist wie zijn ouders gedood had.Maar het had van alles kunnen zijn geweest.Een hert, een vogel, een tegen ligger, zijn vader die ergens van schrok.Maar nu bleek het een mooi schattig meisje te zijn.Die de dochter van de duivel was.Misschien was dit wel allemaal een droom.Hij had ook wel erg veel op het feestje gedronken.Veel te veel.Ja dat moest het zijn.Hij lag nu gewoon in zijn bed.En als hij morgen ochtend waker werd was hij alles gewoon weer vergeten.Zo i zo was dezen helen engel duivel veel te verg gezocht.Maar die vleugels uit zijn rug voelden wel erg echt net zo als de pijn die hij voelden toen die dingen uit zijn rug groeiden.Hij moest zich gewoon eens flink knijpen op zich een kap geven.Dat werd hij wel waker.Nou de klap kreeg hij.Want voor hij het wist kreeg hij een enorme klap tegen zijn neus en viel hij achter over in het zand.

make heaven out of hellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu