3, en toen was hij dood

397 4 0
                                    

Pandora vloog naar de aarde en liet zich op een tak vallen op de plaats waar ze moest zijn.

Ze was in het dorpje point judith in Rhode Island America.

Het was een prachtig en klein vissers dorpje.

Met een kleinen haven en een winkel straat die bestond uit 5 winkels.

Voor de rest waren er veel grote huizen maar voor al veel bos en kleine meren.

Pandora vond het prachtig bijna elke dag liep ze wel een keer over het strand.

Voor de mensen uit het dorp was Pandora het rare meisje die in het huis in het bos wonde.

En die niet kon praten.

De klok sloeg net half 8 toen er een meisje aan kwam fietsen met achter haar aan een groep jongens.

Toen ze voorbij Pandora fietste haalde het groepje jongens het meisje in.

Ze duwde haar van de fiets zo dat ze op de grond belande.

De jongens sprongen van hun fiets en sleurde het meisje het bos in.

Ze konden Pandora niet zien omdat ze nog in haar gevleugelde gedaanten was.

En dan was ze onzichtbaar voor mensen.

De jongen wouden het meisje gaan verkrachten dat had Pandora al lang gezien.

Het enige wat Pandora nu moest doen was dat ‘haar’ slachtoffer dood ging.

Pandora keek om zich geen terwijl ze de hulp kreten van het meisje negerde.

Een stukje verder op stond het huis.

Daar wonde een politie agent dat wist Pandora doordat ze altijd door dit straatje moest fietsen as ze naar het strand fietsen.

Pandora sprong uit de boom en liep rustig naar het huis.

Ze had nog rond de 20 minuten voordat ze de ziel moest ophalen.

De agent zat tv te kijken toen Pandora door het raam keek.

Hij dat zijn uniform aan.

Dus ook een pistool.

En dat kwam mooi uit.

Pandora pakte rustig een steetje van de grond en wachten tot het 5 minuten voor 8 was.

Toen gooide ze het steetje tegen het raam die uitzicht boot op het bos.

En de jongens die nog steeds bezig waren met het meisje.

De agent keek uit het raam waar Pandora en steentje tegen aan had gegooid.

Hij keek dwars door Pandora heen en zag de jongen.

Hij stond meteen op en rende naar buiten.

“WAAR DENKEN JULLIE MEE BEZIG TE ZIJN”riep hij.

Pandora liep rustig achter hem aan het bos weer in.

De jongens keken om van het meisje.

Een van hun pakte een mes en liep op de agent af.

De agent schok en schoot.

De jongen viel acht over op de grond en was dood.

De rest van de jongens renden snel het bos uit.

Toen de jongens hard voor de laste keer klopten ging de kerkklok 8 uur.

“pressie op tijd”mommelde Pandora.

make heaven out of hellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu