Vasario 28 diena.
Ėjom su Elizabeta, Eriku ir Luku krantine. Buvo šioks toks šaltas vėjas, todėl visi užsidėjom lengvas, pavasarines striukes ar odinius švarkelius.
"Nešalta?" Paklausė manęs Lukas.
"Ne. Viskas gerai." Lengvai šyptelėjau.
"Gal einam kavos?" Elizabeta parodė į kavinę esančią per keletą metrų nuo mūsų.
"Gerai." Gūžtelėjau pečiais.
Visi nuėjom į kavinę. Erikas su Eli užsisakė kažkokią naujovę, kaip visada, o mes su Luku arbatos, nes abu negeriam kavos.
Po valandėlės nusprendėm grįžti namo. Ir, žinoma, grįžom ta pačia krantine.
Mes su Luku kiek pasistūmdėm bežaisdami, jis netyčia per stipriai pastūmė, ir taip, įkritau į vandenį. Mano galvą apsėmė ledinis vanduo ir pirmoji mintis pasiekusi mano smegenis buvo, jog paskęsiu, jei tuojau pat neišnirsiu. Išnirusi išgirdau dar vieną pūkštelėjimą. Iš didelio išgąsčio ir šalčio sutraukė koją ir nebegalėjau pajudėti. Pradėjau skęsti. Beviltiškai kapanojausi vandeny ir šaukiausi pagalbos. Mačiau Elizabetą bėgančią prie kranto ir Eriką paskui ją.
Tada pajaučiau kažkieno rankas apsivejant mane. Atsisukusi pamačiau savo mylimąjį. Šiek tiek nusiraminau ir savo šaltomis rankomis apsivijau jo kaklą. Tik nustebau, jog jis šoko paskui mane ir mokėjo plaukti. Greičiausiai po šio įvykio susirgsiu.
Lukas ištraukė mus iš vandens. Ir mes nusprendėm, kad vertėtų grįžti namo.
Su Eriku ir Elizabeta išsiskyrėm prie mano namo, jie ėjo į spektaklį. Išties gaila, kad mūsų kartu nepakvietė. Savanaudžiai pasakyčiau, bet Elizabeta mano geriausia draugė, pažįstu ją jau septynis metus ir nėra ko čia pykti dėl jos tokio charakterio.
Pakviečiau Luką vidun ir daviau jam kitus rūbus. Pati taip pat persirengiau. Gerai, jog turėjau universalią maikutę, tačiau jam teko mautis mano sportines kelnes, kurios jam buvo ne tokios plačios, kaip man ir atrodė tikrai juokingai. Saldžiai pasijuokėm iš jo išvaizdos.
Paskui pasidarėm arbatos ir šiltai susiglaudę ją išgėrėm. Jau buvo sutemę ir Lukas liko pas mane namie nakvoti. Šeima grįžo vėlai, prieš miegą linksmai pasišnekučiavome visi kartu svetainėje.
VOCÊ ESTÁ LENDO
12 Ypatingų Dienų (Baigta)
Romance-Gyvenimas negailestingas. -Taip. -Ko labiausiai gailiesi gyvenime? -Nieko. Ji tobula. Dėl jos viską savo gyvenime pakeisčiau. *** Ateinu su romantiška istorija. Ji pirmoji mano Wattpad profilyje, o kodėl - nežinau. Na, bet ir čia liūdesio netrūksta...