1

3.8K 37 5
                                    

Koşmaya başladım. Peşimdeydi piç. Nasıl kurtulacağım ondan ? Nasıl izimi kaybettireceğim ? Koşuyordum,tüm gücümle koşuyordum. Kolumdaki eli hissetmemle tiz bir çığlık attım.
"İstediğin kadar bağır seni kimse duyamaz Defne." arkamı döndüğümde çağlar bana bakıyordu. Anasını siktiğimin orospu çocuğu. Bunları dışımdan söylemeye götüm yemiyor. Annesini hiç sevmez ama kendisine küfür edilmesinden nefret eder. Neyse sıçtık ! "Hadi gel gidiyoruz." dedi kararlı tavrıyla,yürümeye başladı. "Ben,seninle hiçbir yere gelmiyorum! Anlamıyormusun istemiyorum seni! Her sevgili olduğun kızla yatmak hobinmi lan ?" dedim. Sesimin çıktığı kadar bağırıyordum. "Kurallar gereği güzelim. Yürü şimdi gidiyoruz." dedi ve çekiştirmeye başladı. Şuan resmen ölüme gidiyordum,resmen sikmeye götürüyordu. Gözümden akan yaşlarla yere çöktüm. Arkasına döndü. "Neyi bekliyorsun? Kalksana!" dedi. Cümlenin sonlarına doğru bağırmıştı. Kalkamıyordum. Elim ayağım buz kesilmişti. Onunla birlikte olmak istemiyordum! "Çağlar,lütfen. Bekaretimi benden alma. Şerefsizliğin alemi yok." dedim. Sinirlenmişti. Ah ulan ah. Çenemi durduramıyordum."Ben seninle birlikte olmak istemiyorum. Yeter lan artık! Bırak beni! Çok istiyorsan git o her geceki eğlencelerinin üstünde yat! Ama bana dokunma! Lütfen." dedim. Ağlamam şiddetleniyordu. Ama onun yüz ifadesi hiç değişmemişti. Beni kucaklayarak koşarcasına eve götürdü. Saat tam 10:00'dı.Odasına girdik. Hiçbirşey yapamıyordum,"lütfen beni bırak! Buna hazır değilim."dedim. Sadece bana bakıyordu. Yatağa yatırdı. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.
***
Uyandığımda sabahtı. Ne yani ? Bekaretimi aldımı ? Endişeyle kalktım. Yanımda yoktu. Çağlar gitmişti. Yorgana baktım,kan falanda yoktu. Beni nasıl bırakır? Nerde acaba? Bunları düşünürken komodinin üzerinde duran notu gördüm. 'Gitsene neyi bekliyorsun?' yazıyordu. Koşarak aşağıya indim. Garip,kimseye acıyıp bırakmazdı. İstediğini alırdı kesin önemli birşey oldu. Çıkış kapısına yöneldim,kapıyı açıp koşmaya başladım. Sonra aklıma beni kimsenin kovalamadığı geldi ve yürümeye başladım. Çağlar ben ondan ayrıldığım için çok sinirlendi,beni çok seviyordu. Bende onu. Ama beni aldattı! Ben onu artık sevmiyorum! Neymiş kuralları gereği benimle birlikte olmak zorundaymış. Sikerler senin kurallarını!
Yorum ve vote vermeyi unutmayın arkadaşlar. Mutlimedya Defne ve Cem Adrian'ın ben varım şarkısı

BekaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin