7

1.1K 21 0
                                    

"Peki ya bırakmazsam ?" Dedim kabullenmişcesine. Bu adam tam bir psikopattı ve herşeyi yapardı. Sessizce cevabını bekliyordum. "Seni ve Çağları öldürürüm." Dedi hafif sırıtmayla. Gözyaşlarım kurumuşken tekrar ıslandı. Harika! Hiçbirşey yolunda gitmiyor.

"Neden siz oğlunuzu öldürmek için uğraşıyorsunuz!" Dedim yüksek çıkan sesimle. "Sana hesap vermek zorunda olduğumu bilmiyordum küçük hanım. Ayrıca oğlumu öldürmek bana hiçbirşey kaybettirmez. Ama ondan ayrılman bana çok şey kazandırır." Dedi benimkinin aksine sakin çıkan sesiyle. Bu adam kesinlikle çok dengesiz. "Benden bu kadarmı nefret ediyorsunuz bayım ?" Dedim bakışlarımı ona dikerek. "Evet,git bu evden! Oğlumunda peşini bırak!" Dedi bağırarak. Yine mutfağı inletmişti. Sandalyeden kalkarak çıkış kapısına yöneldim. Napmalıydım ? Hastaneye gitmemeliydim. Eğer gidersem onu umursadığımı anlardı.

Telefonumu çıkararak Demet'i aradım. 4 kere çaldıktan sonra açtı telefonu. "Neredesin lan sen. Meraktan öldüm." Dedi bağırarak. Bugünde herkes bağırıyordu. "Sakin ol. Sana birşey oldumu ?" Dedim sakin konuşmaya çalışarak.

"Hayır,ben ve Mert iyiyiz. Ama Çağlar yoğun bakımda Defne." Dedi. Şuan kalbime bıçak saplanmıştı. "Konum at!" Dedim ve telefonu kapattım. Her ne olursa olsun onu seviyordum. Allah'ım yardım et!

Demet'in attığı konumla sıçradım. Hemen taksiye atlayıp adresi verdim. Hastaneye geldim. Koşa koşa görevliye, "Çağlar Ataman nerede ?" Diye sordum. "3. Katta efendim. Yoğun bakımda." Dedi ve gülümsedi. Hemen asansöre binip 3. Kata çıktım. Mert ve Demet perişan olmuş bir şekilde bekliyorlardı. Henüz beni görmemişlerdi. Onları öyle görünce ağlama hissiyle gelen gözyaşlarımı geri gönderdim. Sırası değil Defne.

Koşarak Demet'e sarıldım. "O iyimi ?" Dedim fısıltı gibi çıkan sesimle.

Mert kafasını iki yana salladı. "Sen nerdeydin?" Dedi şüpheyle. Ne diyecektim ? "Iıı,şeyy,b-benn.." diye geveliyordum. O anda doktor çıktı ve hemen yanına koştuk. "O iyimi ?" Dedim tekrardan. "Kafasına birsürü cam kırıkları girmiş. Ama sanırım Çağlar bey bayağı şanslı. Bir iki haftaya iyileşir." Dedi ve gitti. Arkasından hepimiz büyük bir 'oh' çektik.

Peki ya şimdi ne yapacaktım ? Ölmemek için ondan ayrılacakmıydım ? Bu çok zor. Çok.

Oy ve yorumlarımızı unutmayalım arkadaşlar•

BekaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin