Okuldan çıkıp,sinemaya gelmiştik. Filmin bitmesine 5 dakika vardı. Bugün sınıfa gelen o çocuk aklıma takılmıştı. Beni görünce neden sınıftan çıktı ki ? Film bitmek üzereydi. Neredeyse burda hep çiftler vardı. Filmde öpüşme sahnesi çıkınca herkes öpüşmeye başladı. Çağlar bana bakıyordu. Göz kırptı ve dudaklarını dudaklarımla buluşturdu.
Işıklar açıldı film bitti. Mutluyduk. Tek arabayla gelmiştik. Ben ve Çağlar ön koltuklara,Mert ve Demet ise arka koltuğa oturmuştuk. "Bu akşam bizde kalsana." Dedi Çağlar kısık sesle. "Olmaz Demet bu akşam bizde kalıyor." Dedim. Memnun olmuş gibi görünmüyordu. "Peki ya sapık ?" Dedi endişeyle. İşin o kısmını düşünmemiştim gerçekten. Mert konuştu. "Bu akşam bizde kalıyoruz." Dedi. Aslında bu iyi bir fikir diye düşünürken insanın peşinde hiç bilmediği birinin olması moralimi bozuyordu. "Tamam." Dedi Çağlar.
Arabayı Mert'in evine sürmeye başladı. Bir anda arkamızda şüpheli bir araç gördüm. "Arkadaki araca baksanıza." Dedim endişeyle. Bizi takip ediyor gibi bir hali vardı. "Şimdi anlarız." Dedi Çağlar ve arabayı sağa saptı. Arkadaki mercedes hâlâ bizi takip ediyordu. Çağlar bu sefer sola saptı hâlâ takip ediyordu. Biraz daha gaza bastı. Önümüzü kesti. Bir anda arabayı üzerimize sürmeye başladı.
Çok geçmeden büyük bir ses duyuldu. Çığlıklar,yankılanmalar...
***
Uyandığımda değişik bir evdeydim. Burasını hiç bilmiyordum. Ev dublex'ti ve ben salonda koltukta uyuyordum.Tam karşıda mutfak vardı ve tıkırtılar geliyordu. Yavaşca ayağa kalktım. Beni bağlaması gerekmiyor mu ? Şuan istesem kaçabilirdim ama merak ediyordum. Mesajları kim atıyordu ?
Mutfağın kapısına geldim. İçeriye baktığımda küçük çaplı bir şok geçirdim. Bu Çağlar'ın babasıydı. Ne yani ? Gizli sapığım o muydu ?
Beni görür görmez, "Demek uyandın. Geç karşıma otur." Dedi sakince. Çağlar'ın babası beni sevmezdi. Ortaokuldan beri çıkıyorduk. İlk defa yaklaşık 4 ay öncesine kadar ayrılmıştık. Düşüncelerimden sıyrılıp,sandalyeye oturdum. "Beni neden kaçırdınız ? Gizli sapık,porno mesajları ? Sizmiydiniz ? Yada beni izleyen. Çağlar'dan uzak durmamı söyleyen sizmiydiniz ?" Dedim. Nefessiz.
Derin nefes alarak konuştu. "Evet,hepsi bendim." Dedi ciddi tavrıyla. Kafama dank eden şeyle sıçradım. "Çağlar nerede ? En son bize çarpmıştınız!" Dedim bağırarak. Ayağa kalkmıştım. Çağlar'ı merak ediyordum. "Sakin ol. Otur. Konuşalım." Dedi sakince.
Derin nefes alarak konuştum, "Benden sakin olmamı beklemeyin. Oğlunuz hastanede ve siz burada sadece oturuyorsunuz." dedim. Gerçekten nasıl bir babaydı bu adam ?
Sinirlenmiş gibi görünüyordu. "Sana geç otur dedim!" diye bağırdı. Mutfak resmen inlemişti. Sakince karşısındaki sandalyeye oturdum. "Sizi dinliyorum." dedim ve gözlerimi ona diktim. "Şimdi nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Ben seni sevmiyorum. Hatta senden nefret ediyorum. Ortaokuldan beri oğlumun peşini bırakmadın. Senin gibi bir piçi oğlumun yanına yakıştıramıyorum. Oğlumdan ayrılacaksın seni lanet olası sürtük." dedi.
Göz yaşlarım yavaşca akıyordu. Dedikleri karşısında donup kalmıştım. Şuan ne Çağlar umrumdaydı nede başkası. Demet'ide alıp buralardan gitmek istiyordum. Herşey harika giderken önümüze kocaman bir duvar çıktı. Aşkımızla bu duvarı kırabilirdik. Ama eğer bu duvar Çağlar'ın babasıysa kurtuluş pekte mümkün değildi.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Multide defne var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekaret
Teen Fiction"...Aşkıım" diye sınıfa resmen daldım. Çağlar'ı görmemle alt üst oldum. Sınıfta okulun sürtüğü Ceren ve Çağlar'dan başka kimse yoktu. Çağlar Ceren'i kucağına almış,öpüşüyorlardı. Göz yaşlarımı tutamadım. Çağlar beni görmüştü ama takmamıştı..." Demet...