Demet'le eve geldik. Bitkin haldeydim. Yorgun,üzgün. Demet "Canım sen koltuğa uzan ben birşeyler hazırlayıp geliyorum" dedi. İtiraz edemedim. Koltuğa uzandım ve gözlerimi tavana diktim. Onu sevmiyordum! Hatta ondan nefret ediyordum! Bu kadar üzülmemin sebebi neydi ?
15 dakika sonra Demet iki kase mısırla ve iki bardak kahveyle geldi. Laflayacaktık sanırım. Demet benim hayatımda değer verdiğim tek insandı. Annem olacak fahişe her akşam kimin altına yatıyor bilmiyorum. Babam öldü. Sonrada hayata tutunamadım. Hayattan kopmuşken Demet gelip elimden tuttu. Sonrada Çağlar vardı zaten. Oda gitti hayatım iyice sarpa sardı.
Demet'in sözüyle kendime geldim, "Yine nerelere daldın be güzelim?" diye sordu. "Hiiiiçç." deyip geçiştirdim. Üzerime baktım ve taytımdan ve kazağımdan dolayı rahatsızdım. Demet'e dönüp "Ben üzerimi değiştirip geliyorum. Rahat bişeyler giyeceğim." Dedim ve yavaş adımlarla merdivenlerden çıktım. "Sanada birşeyler ayarlıyorum." dedim zor çıkan sesimle. "Tamam kanka" dedi ve odama girdim. Dolabımı açtım ve pijamamın altını giydim. Üstümede bol kısa kollu t-shirtimi giydim. Havanın soğuk olması umrumda bile değildi. Rahatlamam lazımdı. Saçlarımı ev topuzu yapıp,makyajımı sildim.
Karşı sokakta gördüğüm erkek topluluğunu görünce, "Demeeeett!" diye bağırdım. Sesim ne kadar kısık çıksada şaşırmıştım. Bu sokakta çok kavga olur ama takım elbiseli adamlar birbirlerine silah tutuyorlardı. Demet odama daldı ve ona karşı sokağı gösterdim. "Amcam!" dedi. "Oha! Doğru ya, Demet'in amcası mafya!" Demet'le beraber koşarak aşağıya indik. Montumuzu giyip dışarıya çıktık. Biraz yürüdükten sonra bir ağacın arkasından konuşulanları dinliyorduk.
"Defne,sana birşey söyleyeceğim ama sakın düşüp bayılma." dedi. Endişeli gözlerle bana bakarak. "Söyle" dedim. "Şu arkadaki adamı görüyormusun ?" dedi. Oraya bakmamla şok oldum. Bu Çağlar'ın babası. Mafya olduğunu bilmiyordum. Lanet olsun! "Demet,arabanın arkasında Çağlar saklanıyor,amcanların göremeyeceği biyerde." dedim ve olduğu yeri gösterdim. Çağlar elinde silahla Demet'in amcasına doğrultmuş,nişan alıyordu. Demet bir anda "Amcaaa!" diye bağırıp sokağın ortasına daldı. "Arabanın arkasındaki seni vuracak!" dedi ve bende arkasından çıktım. Demet'in amcası ve adamları hemen arabalarına biniyorlardı. Çağlar ateş etti. Kim vuruldu ? Elime baktım ve kan vardı. Yavaş yavaş acısını hissediyordum. Vurulmuştum! Bunu Çağlar yapmıştı! Yavaş yavaş gözlerim kararıyordu. Tek duyduğum şey ise Demet'in çığlıklarıydı...
Heyecanlı yerinde bitirdim ve kısa oldu arkadaşlar biliyorum. Okuma kitlesini yükseltmemiz lazım. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. İyi akşamlar✌
Yeni bölüm en kısa zamanda gelicek. Multimedya Defne ve Çağlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bekaret
Teen Fiction"...Aşkıım" diye sınıfa resmen daldım. Çağlar'ı görmemle alt üst oldum. Sınıfta okulun sürtüğü Ceren ve Çağlar'dan başka kimse yoktu. Çağlar Ceren'i kucağına almış,öpüşüyorlardı. Göz yaşlarımı tutamadım. Çağlar beni görmüştü ama takmamıştı..." Demet...