2

3.4K 40 9
                                    

Tam uykuya dalacağım sırada telefonum çaldı. Arayan Demet'ti.
"Bok var." diye açtım telefonu. "Kızım dünden beri nerdesin sen?" sesi telaşlı geliyordu. Dün beni çağlar kaçırıp altına almaya kalktı dersem panik yapardı. Saate baktım. Oha! Okula geç kalacağım. Ben bu kadar uyudum mu ya ? "Cevap versene Defne!" dedi kulağımı sikerek. "Okula geç kalacağım. Gelince anlatırım." dedim. "Tamam kanka meraklandırma." dedi ve telefonu kapattı. Koşarak banyoya girdim. Çok uyumaktan gözlerim morarmıştı. Yüzümü yıkayıp dolabımın başına geçtim. Siyah taytımı ve hafif griye dönük kazağımı alıp giydim. Saçlarımı açık bıraktım. Makyaj masama geçip fondotenle morluklarımı kapattım. Hafif rimel ve göz kalemi sürdüm. Dudaklarımda hafif bordo rujumu gezdirip çantamıda alıp aşağıya indim. Kahvaltı yapmak canım istemiyordu. Deri montumu da giyip evden çıktım. Kulaklıklarımı takıp okula kadar yürüdüm. Saat 9 olmuştu. 10 dakika sonra ders başlayacaktı. Bahçeye girdim ve göz ucuyla Çağlar ve çetesinin oturduğu çardağa baktım. Beni görmüştü ama hiçbirşey yapmıyordu. Sadece bakıyordu. Görmezden gelip okula girdim. Sınıfa koşar adımlarla girdim ve Demet'in yanına oturdum. "Çok kötü birşey oldu dün." dedim nefes nefese. "Noldu lan ?" dedi fazla bekletmeden lafa girdim. "Dün okula gelmedim çünkü uyuyakalmışım. Markete gideyim dedim Çağlar'ı gördüm beni çekiştire çekiştire evine götürmeye çalıştı. Yalvardım yakardım ama evine kadar götürdü piç. Neymiş kuralları gereği benimle birlikte olması gerekiyormuş." dememle gözleri fal taşı gibi açıldı. "Birlikte oldunuzmu lan ?" dedi telaşlanarak. "Hayır,sadece beraber uyuduk. Sabah not bırakmış 'gitsene neyi bekliyorsun' diye. Bende koşa koşa eve gittim napayım?" dedim. "Lan sana bişey yapmadı demi eminsin?" dedi gözlerini kısarak. "Hayır sadece uyuduk." dedim. "Ama çok korktum lan. Ben bakireyim,biliyosun." dedim kısık sesle. O arada içeri Çağlar ve çetesi girdi. Çağlar bana bakmıyordu bile. Lan ? Ne bu tripler ? Ben naptım ? Neyse be siklemiyorum artık onu! Beni aldatanla işim olmaz. Zaten artık niyetide farklı. Koy göte gitsin. Demet koluma vurarak, "Seviyormusun kanka?" dedi. "Hayır kanka sevmiyorum. Niyeti farklı artık." dedim. Haklısın bakışı atarak sıraya gömüldü. Ha bu arada Çağlar'ın çetesinden Mert Demet'i seviyor. Ama Demet onu sevmiyor. Yakışıklıda çocuk. Mal Demet. Hoca içeriye hışımla girince inek dediğimiz öğrenciler ayağa kalktı. Çağlar'ın çetesi,Demet ve ben ve birkaç öğrenci dışında herkes ayaktaydı. Hoca bizimde kalkmamızı bekliyordu. Hep aynı muhabbet. Kalkmayacağımızı anlayınca "Oturun." dedi. Demet'i dürterek "Kalk lan mal" dedim. Sonra kafasını yukarı kaldırdı. "Seninde amınakoyayım Defne." dedi. Kıkırdadım. Hoca ders anlatmaya başlayınca uykum geldi. Gerçekten çok uykum vardı. Dün akşam o kadar uyumama rağmen. Kafamı sıraya gömüp uyumaya başladım ki hoca saçımdan tutup yukarı kaldırdı. "Noluyo lan?" dedim. Başımda bir adet Ahmet hoca. Hiç iyi anlaşamayız. "Bıraksana!" dedim. 'Burası uyku yeri değil' nutuklarını hiç çekemeyecektim. Elini tutup çekmeye çalıştım ama bırakmıyordu adam orospusu! Aniden çekti ve canım çok acıdı. Gözümden yaş geldi resmen. Çağlar ayağa kalkıp hocanın elini büktü. Napıyordu bu ? "Bidaha ona dokunursan seni gebertirim anladınmı!?" dedi. Belliki hoca korkmuştu. "N-napabilirsin lan ?" dedi. Hiçde bir öğretmene yakışır bir şekilde davranmıyordu. Nasıl bir okuldayım anlamadımki. "Defne'min saçından tutarken fotoğrafını çektik it." dedi. Sadece 'Defne'min' dediği yer aklımda yankılanıyordu. Defne'min demişti. Ben onun muydum ? Hoca hışımla dışarı çıkarak kapıyı çarptı. Çağlar eğilerek, "İyimisin?" dedi. "Evet." dedim. Saçımı okşadı ve kulağıma eğildi,kısık sesiyle "Sen benimsin." dedi. "Eğer senin olsaydım bana sahip çıkardın. Beni aldatmazdın!" dedim ve Demet'in kolundan tutarak sınıftan çıktım. "Sert davrandın kanka,ama haklıydın." dedi. "O kızla onu öyle görmem ve beni iplememesi koydu." dedim ve kantine indik.
Kantinci Ahmet amcaya "Bir su veririmisin amca ?" dedim. Suyumu aldım ve Demet'le beraber masalardan birine oturduk. Çağların beni aldatma sahnesi film şeridi gibi gözümün önünden geçti.
3 Ay önce;
"...Aşkıım" diye sınıfa resmen daldım. Çağlar'ı görmemle alt üst oldum. Sınıfta okulun sürtüğü Ceren ve Çağlar'dan başka kimse yoktu. Çağlar Ceren'i kucağına almış,öpüşüyorlardı. Göz yaşlarımı tutamadım. Çağlar beni görmüştü ama takmamıştı..." Demet'in dürtmesiyle kendime geldim. "Nerelere daldın yine güzelim?" sakin ses tonuyla beni rahatlatıyordu. Omzuna kafamı yasladım. Midem yanıyordu. Çok kötüydüm. Çağlar benim ilkimdi ve ben geleceğimde sadece onu görüyordum. Ben ilk defa ilk sevdiğim aşkım tarafından aldatılmıştım. Bunun acısını size nasıl izah edeyim?
"İyimisin Defne ?" diye sordu Demet. "İyiyim." dedim. "Eve gitmek istermisin kanka?" dedi. "İyi olur kanka ben gidiyim sen okulda kal." dedim ve ayaklandım. Sınıfa gitmek istemiyordum ama çantam orda kalmıştı. "Demet,benim çantamı getirsene ben o sınıfa hiç girmeyeyim." dedim ve Demet gitti. Bende lavaboya gittim. Aynaya baktım rimelim akmıştı. Hemen tazeledim tam tuvaletten çıkacaktım ki kapı açıldı. Ne? Ne yani? Ceren mi? O okuldan atılmamışmıydı? "S-sen" dedim gözlerimi kısarak. Ceren onu Çağlar'la yakaladığımdan beri benden korkardı. Zaten Çağlar'la onu birtek ben yakalamamıştım. Biyoloji hocamız Mevlüt hanım namı diğer 'Cırcır hoca' -derste sürekli tuvalete gittiğinden ona böyle diyoruz- oda yakalamıştı. Aynı anda yakalamıştık onları. Mevlüt hoca müdür yardımcısına söyleyip onu okuldan attırmıştı. Ben bunları düşünürken Ceren ani hareketiyle kaçtı. Hemen saçından yakalayıp tekrar tuvalete getirdim. "Senden Çağlar'ın öcünü alamamıştım küçük sürtük." dedim dişlerimi sıkarak. "Defne lütfen bırak beni. Çağlar bana sahip olmaya çalıştı. Ben birşey yapmadım. Zorla sahip oldu diyorum anlamıyor musun?" demesiyle ellerim titremeye başladı. Ben sadece onları öpüşürken görmüştüm! Nasıl bana bunu yapabildin alçak herif! Allah belanı versin Çağlar! Duvara yasladım ve yere çöktüm. Ceren kaçmıştı. Umrumda bile değildi. Ceren'in sesi kulağımda yankılanıyordu. 'Zorla sahip oldu diyorum anlamıyor musun?' Çok geçmeden kapı açıldı Demet elinde iki çanta -onun çantası ve benim çantam- içeri daldı. "Defne! Ne oldu sana?" dedi bağırarak. "Beni eve götür." diyebildim sadece. Demek Çağlar Ceren'e zorla sahip olmuştu. İşte herşeyden çok bana bu koydu. Ecdadını sikeyim Çağlar!
Yorum yapmayı ve vote vermeyi bana çok görmeyin arkadaşlar. Mesaj yoluyla bana ulaşabilirsiniz. Sizinde kitaplarınıza vote ve yorum yaparım. Bir sonraki bölüm gelene kadar hoşçakalınMultimedya Çağlar.

BekaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin