Gjennom Liz's øyner
Nå har vi gått en måned på skolen og det har ikke skjedd så mye mellom meg og gutta. Jeg har blitt mer kjent med Lindsay og Will ser jeg veldig sjeldent for han er med Cayden og Luke hele tiden.
Jeg møtte på Lindsay i krysset hvor vi hadde avtalt at vi skulle møtest. Vi måtte shoppe for vi skulle på en fest i morgen og den festen var det Lindsay som tvingte med med på. Jeg har greid å holde meg borte fra festen siden jeg kom hit men nå måtte jeg.
Grunnen til at jeg ikke er en festløve som Lindsay er fordi jeg opplevde noe forferdelig på en fest og jeg vil ikke oppleve det igjen. Jeg og min x-bestevenn gikk i 9. Klasse og det var vår først fest. Vi var veldig sjenerte men vi prøvde å være sosial, men vi ble for sosial. Vi ble med på drikkeleker og det gjorde ar vi ble drit fulle og så husker jeg ingenting av det som skjedde men jeg våknet uten kler i en gate som var 3km fra der festen var. Og da jeg kom på skolen ville ikke den bestevennen jeg hadde da/ x-bestevennen min snakke med meg.
Jeg møtte Lindsay og vi gikk bort til kjøpesenteret, Lindsay visst akkurat hvor vi skulle for hun gikk rett bort til en klesbutikk og tvingte meg inn i et prøverom uten å si noe annet." Prøv denne, jeg tror denne vil passe til deg" sa hun og gav meg en kne-lang og tettsittende kjole som var rosa og hadde fult i blonder(den på bilde med kryss på). Jeg prøvde den med fikk en tommel ned fra Lindsay som stod der med en annen kjole i handa og sa "Prøv heller denne". Denne kjolen satt som et skudd. Han var rød med et type glitter band rundt midjen.
Da jeg kom it av prøverommet i den kjolen såg jeg Lindsay i en svart tettsittende kjole med same type band som meg. Begge var perfekte.Da vi var ferdig med å kjøpe kjole så måtte vi ha noe å spise. " Hva vil du spise" spurte jeg Lindsay men hun var ikke der for den som stod der var en gutt jeg ikke hadde sett på en stud eller ivertfall ikke snakt med. " Cayden hva gjør du her?" Spurte jeg og så surt på han, nå som jeg har greid å unngått han i en måned kan han ikke komme og late som om vi er venner. "Jeg ser etter deg" hæ?? Hvorfor i alle dager skal han se etter meg. Det er sikkert noe teite ting han vil jeg skal gjøre for han. " skal du på Festen i morgen?" Sa han og såg egentlig litt flau ut over det spørsmålet. Jeg visste ikke hva jeg skulle svare, først kommer han her og later som om vi er venner og så blir han flau i offentlighet.
Akkurat da det hadde vert en klein stillet en god stud kom en reddende engel som var Lindsay. " Hva skjer her da?" Spurte hun men stoppet å snakke da hun såg at Cayden var her. Uten å si ett ord til stakk Cayden med både jeg og Lindsay ble stående som to spørsmålstegn.
" Hva var det egentlig som skjedde?" Spurte Lindsay da vi hadde funnet oss en kafé som vi kunne spise på. "Han spurte om jeg skulle på festen i morgen." sa jeg litt forvirret tilbake. Vi ble sittende å snakke videre om festen og om Cayden og mye annet.
***
Da jeg kom hjem stod det noen på rommet mitt og stirret på meg for andre gang i dag, men denne gangen var han ikke rød i kinnene og såg heller ikke blid ut for han var derimot dit sur. Hva er det nå? Har jeg gjort noe? Eller er det noe med han og hvorfor er han inne på rommet mitt??
---------------------------------------------------------
Jeg beklager så mye det har ikke vert meningen å ikke oppdatere med det er bare det at jeg har vert veldig opptatt.
Jeg vil gjere ha noe tilbake meldinger om hva dere syntes og om dere vil at noe skal skje??
Fordi siden jeg er så opptatt vil jeg vite om dere vil at den skal forsette eller ikke for da er det ikke noe meining å sitte å skrive. Men viss dere vil sy kan jeg seff forsette.
@Tusselabb
YOU ARE READING
Badboy or badboys?
Teen FictionLiz har akkurat flyttet fra Minnesota til Wisconsin, sammen med broren, mora og faren. Hun er 16 år, og har et godt liv, helt til hun møter gjengen til broren. Helt til hun møter ......