Gjennom Liz's øyner
Jeg satt på venterommet på sykehuset, dette var en forferdelig følelse. Jeg aner ikke hva som har skjedd meg Lindsay, men jeg håper hun har det bra.
"Liz, du ringte, har det skjedd noe?" Foreldrene til Lindsay hadde nettop kommet. Dette kom til å bli vanskelig å fortelle, siden jeg ikke visste hva som hadde skjedd eller noe. Jeg visste egentlig ingenting om hva som var skjedd. "Ehm, egentlig vet jeg ikke hva som skjedde, det eneste jeg vet var at du kom til mitt hus og var banket helt opp." Alt dette kom i en full fart ut fra munnen min, jeg tror ikke de fikk med seg så mye av det jeg sa, men de fikk med at Lindsay var skadet.
Gjennom Luke's øyner
"...Så jeg gikk til huset hennes..." Cayden satt å snakket. Vi satt alle i kjellere/ gutterommet til Cayden, Will og Cayden var midt i en samtale, men jeg følte ikke med. Av en eller annen grunn tenkte jeg hele tide på Liz, det brune lange håret som glinser i solen mens øynene er.. Lenger kom jeg ikke i tankene mine før jeg hørte navnet Lindsay. Er ikke det venninne til Liz? Please ikke si at Cayden har vert dum igjen. "Cayden har du gjort noe du ikke skulle ha gjort nå?" Spurte jeg for jeg vil ikke at Cayden skal få problemer.
"Seff, har jeg lagd problemer. Det er jo det gøyeste av alt." Sa han tilbake og smilte sitt dumme smil.Gjennom Liz's øyner
Jeg fikk endelig gå inn å se henne igjen. Jeg hadde så mange spørsmål inni hode mitt, men jeg så hvor dårlig hun var så jeg kunne ikke spørre henne. Foreldrene til Lindsay hadde fått lov til å gå inn litt før jeg fikk lov så de satt attmed en trøtt, mør-banket Lindsay.
Etter at vi hadde fått sett henne måtte jeg gå hjem for ingen visste hvor jeg var.Men siden hun ikke var blitt så frisk kunne jeg ikke få spurt hvem som hadde skadet henne eller om hun bare hadde falt på bakken. Og hvorfor gråt hun var det noen som hadde sagt noe eller hadde hun bare sååå vondt.
Da jeg kom hjem var det første jeg hørte noen som ropte, enten måtte det være pappa eller Will, siden mamma er på jobb og kommer ikke hjem før om en måned.
"Hallo, hvem er det" det hadde blitt stille nå, jeg følte bare at jeg hørte noe, en pusting som ikke var så langt borte fra meg. Jeg følte plutselig at noe eller noen tok meg rundt halsen. Så skrek jeg, aldri har jeg skreket slik som jeg gjorde nå. Jeg snudde meg fort rundt og der stod..... Will. " Hva er det du driver med, og hvem var...." Jeg skulle til å spørre hvem som skrek med da såg jeg pappa komme ned fra andre etasjen.Jeg ble så sur at jeg stirret surt på pappa og Will så gikk jeg opp på rommet mitt.Nå gjorde de nettop dagen min verre men også litt bare litt bedre.
---------------------------------------------------------
Tusen takk for alle som ville at jeg skulle fortsette, denne ble litt kjedelig men jeg skal prøve å gå det litt mer gøy.
Jeg lover ikke å skrive hver dag eller hver uke. Det kan ta veldig lang tid mellom hver gang, men jeg skal prøve siden så mange ville at jeg skulle fortsette.Unnskyld for skive feil
@Tusselabb
YOU ARE READING
Badboy or badboys?
Teen FictionLiz har akkurat flyttet fra Minnesota til Wisconsin, sammen med broren, mora og faren. Hun er 16 år, og har et godt liv, helt til hun møter gjengen til broren. Helt til hun møter ......