Gym

268 19 0
                                    

Gjennom Liz's øyner

"Velkommen til første gym time. Som dere sikkert har merket er 1. Og 3. Klasse i lag i denne timen. Det er fordi vi ikke har så mange lærere og det gikk bare ikke å dele dere i tre grupper og siden 2.klasse er flere en dere ble de eng gruppe og dere en gruppe." Oi, så det er derfor jeg må være med  broren min og Cayden. Vi skulle begynne med oppvarming og det var at vi skulle springe en løype utenfor skolen. Det som også var dumt med dette var at Lindsay ikke var i denne timen så jeg var alene.

Jeg begynte å jogge helt normalt, for jeg kunne ikke slite meg ut med en gang, for løypen vi skulle springe var laaang. "Hva skjer med deg søss, du er jo så treig." Jeg ble så irritert av den stemmen, han har aldri vært så påtrengende før vi flyttet hit. Før var det slik at viss noen sa Liz så sa han hæ, hvem? Skulle ønske det var slik nå også for detter er bare så irriterene. " Hallo, svarer du ikke din egen bror", nå var det Cayden som snakket. Han er fortsatt merkelig for han kan være så søt og snill og rett etter på være en dust. Og det som var teit nå var at de to løp rett attmed meg og prøvde å få kontakt med meg. " JA, hva er det dere vil" sa jeg og stoppet opp.

"Ingenting snuppa" svarte Cayden, jeg snudde hode fort mot Will for å se hvordan han reagerte. Men han så bare bort på noen fisefine jenter som stod å snakket i lag. Det må ha skjedd noe siden Will ikke reagerer når Cayden snakker med meg.

------------------------------------------------------

Hei, jeg har vert så opptatt så jeg har ikke oppdatert. Dette kapitlet ble ikke ferdig men jeg publiserer det slik at dere kan lese dette.

Vil dere han noen andre sitt syn på historien???

@Tusselabb

Badboy or badboys?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora