Oppmerksomhet

281 16 0
                                    

Gjennom Liz's øyner

Da jeg våknet i dag og såg på klokken tenkte jeg, NEEEI det er skole i dag. Og etter det som skjedde i går kommer jeg sikkert til å få stygge blikk fra folk, og de kommer sikkert til å snakke om meg. Eller kanskje det kommer ikke til å være noe forskjell.
Jeg gikk ned for å finne meg noe å spise, da jeg var ferdig begynte jeg å ta på meg skoene men så kom jeg på noe " Will, kan du kjøre meg til skolen i dag?" Ropte jeg men før jeg var ferdig kom han inn i gangen og sa " ofc, men gutten skal også sitte på." Han smilte sitt teit "badboy" smil. " Jeg trodde du ikke ville at Cayden skulle være i nærheten av meg?" Da jeg sa det, snudde han seg bare mot døren, og gikk mot bilen.

Jeg satt klemt mellom Cayden og Luke, dere lurer sikkert på hvorfor en av de ikke satt femme. Grunner er at Luke ville sitte bak og det tror jeg Cayden ville også, så da tok de sekkene sine fremme og satt seg på hver sin side av meg, merkelig. Det var en veldig klein stillet så helt ute av det blå svingte Will en brå sving så jeg ble nesten slengt oppå Luke. Han luktet en blanding av mint og parfyme, det var den beste blandingen og den beste lukten jeg har luktet. Jeg merket plutselig at jeg lå over Luke lenge etter svingen var ferdig, og at vi nesten var fremme på skolen. " unnskyld, det var ikke meningen" jeg merket at jeg var helt varm i skinnene og guttene såg på meg alle med forskjellig utrykk i ansiktet. Cayden såg drit sut ut (men han er jo alltid det), Will såg bare normal ut og Luke hadde det søte smilet som gjorde at jeg ble mer varm i skinnene.

Vi gikk ut av bilen og alle jentene og guttene på skolen snudde seg mot oss. Så merket jeg at både Luke og Cayden hadde tatt meg i handa. Dette var bare drit kleint, så jeg dro til meg armene og begynt å springe mot inngangen, jeg sprang uten stopp helt til jeg kom til jentedoen. Jeg gikk inn i en bås så låste jeg døren. Jeg klarer ikke så mye oppmerksomhet, jeg er ikke den personen som liker at alle ser på meg.
Plutselig hørte jeg noen utenfor båsen jeg satt i. " Liz, er du her" det var Cayden!! Av alle som kom inn her så kom han, han brydde seg mest til å komme og se om jeg hadde det bra. Han var kanskje ikke så gale som jeg trodde.

Jeg gikk forsiktig ut av jentedoen og Cayden kom rett etter meg. Alle snudde seg mot oss og begynte å hviske, men akkurat nå brydde jeg meg ikke, jeg følte meg litt tryggere med Cayden bak meg.

Vi hadde engelsk i første time, så jeg og Luke skulle forsette med arbeidet vårt. Men nå var det letter å få han til å snakke. " Har du kjæreste?" Spurte han plutselig, hva skulle jeg si, jeg har jo ikke det, men det er forsatt kleint å si nei. " Ehh Nei, jeg har ikke det" jeg merket jeg ble litt rød i ansiktet, men jeg aner ikke hvorfor, det er jo ikke flaut å ikke ha kjæreste. " Heller ikke jeg" sa han veldig stille, jeg vet ikke om det var meningen at jeg skulle høre set eller ikke, men jeg så han rett inn i øynene og smilte. " Nå er timen ferdig" hvorfor må lærerne alltid ødelegge vakre øyeblikk.

I kantinen snudde alle seg mot meg da jeg kom inn, men jeg prøvde å ignorere det, jeg så Lindsay sitte ved det bordet vi har sittet på helt siden jeg kom. " Hvorfor stirrer alle på deg?" Lindsay er alltid så open med spørsmålene sine, men det er noe av det jeg liker best med henne." Sikkert fordi jeg kom til skolen i bilen til broren min og Luke og Cayden satt på." Sa jeg, hun satt der med åpen munn." Også tok, Luke og Cayden meg i hver sin hand" da jeg sa det skreik nesten Lindsay. Men jeg viste at hun måtte være stille, jeg vil ikke få mer oppmerksomhet.
Akkurat da jeg tenkte det kom Badboy gjengen inn og alle ble stille. " Det ser ut som om de er på veg bort til oss" hørte jeg Lindsay hviske, men jeg håper ikke det. Da blir bare livet mitt ødelagt.

De dro ut hver si stol. " Hva skjer jenter" spurte Will som om det var helt normalt at de satt med oss. Jeg så på Lindsay at hun ble helt gira." Vi snakker om festen" sa hun helt ute av det blå. Vi gjorde egentlig ikke det, men jeg skjønte hvorfor hun tok opp temaet." Skal dere på festen i helga" spurte Lindsay med den søteste stemmen hun fikk til. Det hørtes helt teit ut så jeg måtte streve med å holde latteren inne. " Ja faktisk det skal vi" sa Luke plutselig og smilte et lite smil til meg, som bare jeg skulle se.
Vi satt nesten resten av friminuttet å snakket om festen, eller Lindsay og gutta snakka om festen, jeg sa bare noen få ting inni mellom.

Etter friminuttet hadde vi Gym, jeg er ikke mester i gym men jeg prøver så godt jeg kan. Da vi kom inn i gymsalen fikk jeg se hvem jeg hadde gym med og to av de jeg hadde gym med var Will og Cayden. Hjelp vi hadde gym med 3.klasse( videregående). Detter kommer ikke til å gå bra.

----------------------------------------------------------------

Tusen takk, jeg er en plass der det ikke er Internett så jeg fikk ikke skrive så mye , fordi jeg må bruke mobildata. Jeg har veldig lyst til å skrive hver dag, men jeg er opptatt veldig ofte, jeg har lekser og går på forskjellige ting.

Jeg lurer på om dere vil stille noen spørsmål til karakterene?

@Tusselabb

Badboy or badboys?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن