Chapter 17

584 20 4
                                    

"Tack för att vi fick komma" säger jag artigt till Magnus när vi står utanför ytterdörren för att gå.

"Tack för att ni kom! Det var så kul att träffa er och lilla Lottie" säger han och jag ler. Felix tar vagnen och börjar att gå. Jag skrattar och Magnus skrattar tillsammans med mig.

"Han verkar inte låta dig få köra vagnen" säger Magnus och jag rycker på axlarna.

"Brukar jag inte få göra" säger jag och kollar hur långt Felix har kommit.

"Jag måste verkligen hinna ikapp dem nu" säger jag och han nickar.

"Hejdå" säger han med ett leende när jag joggar där ifrån. När jag dyker upp vid Felixs sida så ser han alldeles för allvarlig ut.

"Varför ser du så arg ut?"

"Sa hanna något till dig?" frågar han och jag tittar bort och skakar sakta åå huvudet.

"Säg sanningen älskling" säger han och jag möter hans blick.

"Hon snackade om att ha sex med dig, och så frågade hon om vi inte hade råd med skydd" säger jag ärligt och han pressar ihop läpparna till ett sträck och ökar stegen.

"Men säg något då" säger jag irreterat och han stannar vagnen och tittar på mig.

"Vet du hur jävla farlig den fjortisen är?"

"Vaddå sexfarlig?" säger jag ironisk och han suckar.

"Hon har massor av farliga kontakter"

Älska mig igenWhere stories live. Discover now