Chapter 26

555 20 2
                                    

Hans kropp pressades mot min och hans armar höll han hårt kring mig. Våra ansiktet var några centimetrar ifrån varandra och täcket låg långt nere över våra höfter. Jag höll mina händer på hans bröst.

"Du är fantastisk" säger han och jag ler generat.

"Du är inte heller sådär dålig" säger jag och han kysser mig länge. Vår kyss avbryts när vi hör ytterdörren öppnas. Felix drar täcket över hrla mig och tar glatt emot Oscar som visst har kommit in i rummet.

"Vem ligger där?" frågar Oscar och jag kan knappt hålla mig för skratt.

"Öhm, det är-" jag avbryter Felix med att skratta.

"Noway, är det Cassy?" frågar Oscar glatt och jag kommer fram från täcket. Felix ger mig ett busigt leende och jag reser mig upp med täcket fortfarande runt mig.

"Det är jag Cassy" säger jag och han ler.

"Vänta, har ni?"

"Ja Oscar" säger Felix och jag lägger mig ner igen.

"Är ni tillbaka igen då?" frågar han och jag hinner inte svara förren Felix gör det.

"Ja det är vi"

"Jag åker och hämtar Lottie och så lämnar jag henne här" säger Oscar och springer ut i hallen. Ytterdörren öppnas och stängs igen. Jag väner mig om mot Felix och han skakar leendes på huvudet. Jag reser mig upp och sätter på mig och så gör Felix med.
--------------------------------------------------------
Boken börjar att gå mot sitt slut och det är något kapitel kvar. Men när denna boken är slut så kommer det att finnas en ny bok som kommer att vara ganska lik "det ingen vet" med drama, kärlek och hemska saker.

Älska mig igenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang