Chapter 28

710 34 7
                                    

En månad efter.

Lägenheten var såld och jag bodde i Felix villa. Att vi skulle komma såhär långt var inget jag trodde. Jag trodde att vår kärlekshistoria tog slut för tre år sen. Men vi var äkta kärlek, vi hittade tillbaks. Lottie var överlycklig över att vi var tillbaka igen, men jag tror att hon inte kanske förstår så mycket men hon är ändå Lottie, min smarta tjej. Tänk hur mycket vi har gått igenom under hennes tre år på jorden. Hon hade ju självklart sin pappa, men han har ett liv som dans på rosor. Han behöver inte oroa sig för saker som jag behövde oroa mig för. Jag har exempel inga föräldrar, jag har en mamma men hon bryr sig inte om mig. Min styvpappa kom ut från fängelset efter två år, det är hemskt men jag har försökt leva med det och faktist skyddat min dotter från att kanske möta honom på stan. Mamma bor ihop med honom fortfarande och en lillebror på ett år har jag också, det är synd om honom som behöver ha en sådan pappa. Men jag bryr mig inte för jag har min familj. Det kommer alltid vara vi tre och någon mer.

För ja ni läste rätt, någon mer kommer att komma in i vår familj.

För det kommer ett syskon, jag är gravid igen.

Lottie blev överlycklig och började att rita massor av teckningar, och hon är väldigt bra på det, bättre än mig på att rita iallfall. Felix var också lycklig över det och jag var det med.

Efter allt så som har hänt, som vi har fått gått igenom så förstår jag att allt är äkta kärlek, och så länge det är äkta kärlek så går det att älska någon igen.

Precis som Felix älskade mig igen.
----------------------------------------------------------
THE END.

Älska mig igenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang