- Herkes her şeyi unutacak. Görürsün bak. Rahatla o yüzden. Düşünme bunları.
+ Görmüyor musun Tilki? Çocuklar korkuyorlar. Benim kimsenin huzurunu kaçırmaya hakkım yok. Soran olursa o ucube kaçıp gitmiş dersiniz rahat edersiniz.
- Tamam madem öyle, gideriz buradan. Ne? Bensiz gidebileceğini mi düşündün? Evet her şeyi düşündüğüne göre anlat bakalım nereye gidiyoruz, ben hazırım.
+ Ne yapıyorsun?
- Hayal kuruyorum. O da mı yasak?
+ Tamam. Uzak bir yere gidelim o zaman. Havanın hep sıcak olduğu bir yer.
- Baş üstüne.
+ Issız bir yer olsun, deniz kıyısında..
***
- Bi dakka yalnız bi dakka bu parmak arası terlik olayı bana ters!
+ Kusura bakma beyefendi bu benim hayalim. Sen karışamazsın.
- Öyle olsun bakalım.. Yaa Aylin bu terlikler çok rahatsız yaa!
+ Ya mızmızlanma yürü! Noldu? Tilkiler sudan korkuyor mu yoksa?
- Ne korkucam yaa?
...
+ Ne oldu neden durdun?
- Kızım bu ne yaa? Böyle hayal mi olur?
+ Nesi varmış hayalimin?
- Bakar mısın sırılsıklam olduk yaa dondum yaa..
+ İyi, söyle o zaman. Nereye gidiyoruz?
***
- Viiviuuuuuu (ıslık)
+ Bu ne yaa? Sapık mısın sen?
- Tamam, biraz abartmış olabilirim.
+ Tamam, bu daha iyi oldu.
- Atla bebek.
+ Bu mudur yani?
- Benim hayalim ben ne istersem o olur. Geliyor musun gelmiyor musun?
...
- Yavaş lan yavaş!!
+ Asıl sana yavaş. Adama bak yaa hayalinde bile insanlarla didişiyor. Şu müziğin sesini kıs kafam şişti.
- Aman, rahat ettiremedik deniz kızını.
+ Noldu, niye durduk? Benzin mi bitti?
- E para lazım malum yolumuz uzun.
+ Para mı?
- Hadi!
+ Bu ne şimdi?
- Bankamatik kart.
+ Tilki ben sana inanamıyorum. Hayalinde parayı böyle mi kazanmak var yani?
- Fena mı kızım? Bony and Kleid kafası.
+ Ver şunu! Ya ver dedim! Kusura bakmayın kendisi biraz öküzdür de..
- Ya dur bak bi kaza çıkacak! ... Islanmayı seviyorsun diye şey ettim.
+ Aferin.
***
+ Su tabancası mı?
- Herhalde kızım ne sandın? Benim ne işim olur silahla yaa. Mafya mıyım ben? ... Aylin bak bi gün söz veriyorum alıp başımızı gidicez. Hem de sen nereye istersen oraya. Ama.. Mehmet abi kalıcaz diyor o yüzden şimdilik öyle. Onun lafını ezip geçemeyiz. Adam bunca zaman babalık etti bize. O ne diyorsa o. Hem düşünüyorum da.. Bize bunları yapanlardan hesap sormazsak, eğer kaçarsak, hayatımız boyunca kovalamaya devam ederler. O yüzden, önce yarım kalan hesapları kapatmak gerek.
+ Tilki yapma ne olursun. Boşver artık uğraşmayalım.
- Sen düşünme şimdi bunları ben halledicem hepsini.
+ Hayır halletmeyeceksin. Bana söz ver, kimsenin peşine takılmayacaksın. Ben artık çok yoruldum.
- Tamam tamam. Bir şey yapmicam. Gir içeri hadi sen yat dinlen biraz. Yok tamam bir şey yapmicam dedim! Hadi üşümüşsün zaten.
+ Tamam. Sen gelmeyecek misin?
- Gelirim birazdan yaa. Arabaya benzin alıcam bir kaç tur daha atmam lazım.
+ Salak..
♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡