+ Korkma Tilki, ben burdayım.
- Erkek adam korkar mı kızım? O nasıl laf?
+ Gıcık.
- Huyum kurusun. Ölürken bile gıcıklık yapabiliyorum.
+ Sakın bir daha bu kelimeyi ağzına alma. Yasaklıyorum, ölmek yok. Ben nefes aldığım sürece sana ölmek yasak, anladın mı? Hem Meltem ambulans çağırmaya gitti, gelecekler birazdan nolur dayan.
- Aylin kabul et artık.. Yolun sonuna geldik.
+ Saçmalama, biz daha başlamadık bile. Hem yaşayacak, yapacak çok şeyimiz var.
- Mesela? Anlatsana azıcık..
+ Mesela, ne bileyim.. Daha doya doya kavga etmedik. Sen eve geç geldiğinde ben seni evden kovmadım, sen kapının önünde yatmadın.
- Çok güzelsin.. Melek gibi. Baş ucumda bi melekle öldüğüme göre, o kadar da kötü bi adam değilim demek ki..
+ Ben sana o kelime yasak demedim mi? Anlamıyor musun sus!
- Aylin.. Çok soğuk. Aylin elimi tut, elimi tut.
+ Dayan, dayan gelecekler birazdan.
- Ağlamak yok demedim mi? Ne demiştim ben sana ağlamak yok...
+ Tilki? Tilki elimi tut. Tilki? Aç gözünü! Yalvarırım gözünü aç! Bırakma beni, gitme ne olur.. Durma! Durma devam et atmaya devam et! Durma.. Devam et Allah kahretsin! Tilki!..
...
+ Olmaz.. Ölemezsin. Ölmedin biliyorum. Beni bırakıp gidemezsin sen. Kalksana! Ayrılmayacağız. Ya sen dönüp geleceksin, ya da ben gelip seni bulacağım.. Allahım şükürler olsun! Yaşıyorsun! Seni seviyorum seni çok seviyorum!
- Aylin noluyor?
+ Bişey yok. Ben şimdi yardım çağırıp gelicem tamam mı?
♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡