~22~

1.1K 53 4
                                    

- Niye geldin ne istiyosun?

+ Meraklın değilim. İki çift laf etcem sana. Kapıyı açmayacak mısın yoksa böyle bağırarak mı konuşalım? Bana göre hava hoş ama komşuların rahatsız olabilir. Tabi burda başka insanlar yaşıyorsa..

- Müsait değilim sonra gel. 

+ Neden? Misafirin mi var? Bakıyorum da hiç vakit kaybetmemişsin. Aç kapıyı aç! Misafirinle tanışmış oluruz nolcak?

- Gir içeri. Ne var niye geldin?

+ Zeynep seni çok merak ediyo.

- Bunu söylemek için mi geldin onca yolu?

+ Evet. Yoksa senin gibi bi korkak için kılımı bile kıpırdatmam ben.

- Bitti mi söyleyeceklerin?

+ Çok bile konuştum!

- İyi geceler o zaman.

+ Aslında sen en doğrusunu yaptın biliyo musun? Burası tam sana göre. Böyle tavan aralarında korkak bi fare gibi yaşamak sana çok yakışıyo!

- Ben korkak falan değilim.

+ Korkaksın! Küçücük bi kıza söz verdiğin halde korktuğun için buraya gelip saklanmadın mı?

- Ben saklanmam.

+ O yüzden mi o siyah gözlükleri hiç çıkarmıyosun? İnsanlar senin ne hissettiğini ne düşündüğünü anlamasınlar diye takıyosun onları yalan mı?! Onları çıkardığında gözlerinden korku okunuyo çünkü!

- Çık evimden.

+ Biliyo musun? Yeteneğin tam sana göre! Böyle korkunca görünmez olur kaçarsın. Bi delik bulup saklanırsın olur biter! Eminim ailenden de böyle kaçmışsındır!

- Git burdan.

+ Tilki bak-

- Git dedim Aylin!

♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡

~AyTil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin