~61~

662 32 3
                                    

- Aylin dur bekle! Aylin bi dinle!

+ Ya neden yaa neden? Bunu bana neden yapıyorsun?

- Bişey yaptığım yok!

+ Evet haklısın.. Beni kırmaktan üzmekten kafamı karıştırmaktan başka hiçbir şey yapmıyorsun!

- Ne yapmamı istiyorsun Aylin? Ne dememi bekliyorsun? Anlatıyorum inanmıyorsun konuşuyorum duymuyorsun..

+ Öyle mi? Ben sen dersen ona inanıcam dedim demi? Sonuna kadar sana inanıcam dedim. Ama sen senin bile inanmadığın nolduğunu niçin olduğunu bile bilmediğin yalan bi hikaye anlatıyorsun bana!

- Belki bu anlattığım bizim hikayemizdir Aylin? Sonu olmayan bi hikayemiz vardır sana onu anlatıyorumdur?

+ Ne demek şimdi bu?

- Ne anlıyorsan o.. Nasıl anlamak istiyorsan o.. 

+ Niye Çağlayı öptün?.. Bi telefon geldi onu yap bunu yap dedi.. Savaş kötü evet.. Tamam her şeye tamam! Tilki.. Bu adam sana Çağlayı öp mü dedi? Bak ne dersen ona inanıcam.. O mu öp dedi?

- Evet Aylin.. O telefondaki adam onu öpmemi istedi yoksa Aylin ölür dedi!

+ Ya çıldırıcam artık ya! Ya bu kadarına inanmamı nasıl bekliyorsun?

- Çünkü inanmak zorundasın.. Bu anlattıklarım deli saçması biliyorum.. Ama inanmak zorundasın çünkü aynı şeyleri sen bana anlatsan ben inanırdım. İnanıyor musun? İnanırsan her şey düzelecek. İnanırsan bitecek..

♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡

~AyTil~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin