+ Elbisem? Hayır, hayır bu seferki rüya olamaz.. Tilki bana mesaj atmıştı, ben ona uyandım. Hayır ya.. Gerçekti, eminim! Zeynep, Zeynep ben dün gece dışarı çıktım fark ettin demi? Hayır ya..
- Herkese günaydın! Hadi ben kaçtım!
+ Ya Tilki dur! Tilki! Dur diyorum! Bak, dün gece biz..
- Kusura bakma.
+ Ya Tilki neden hiçbirşey olmamış gibi davranıyorsun? Allah kahretsin ya.. Ne yapamaya çalışıyor bu?
...
+ Ya Tilki nerdesin?.. Tilki! Konuşmamız lazım!
- Aylin çok yorgunum..
+ Çok normal, bütün gece ayaktaydık.
- Ayaktaydık? Derken? Valla seni bilemem ama ben arkadaşlarla sabahı ettim ve evet çok yorgunum şu an.
+ Tamam, bi oturalım. Senle ben dün gece göl kenarındaydık. Çok güzel bi gece geçirdik. Ben biliyorum, rüya değildi gerçekti biliyorum! Gerçekten o sandala bindik. Gerçekten yıldızlar savaşını izledik. Gerçekten ben senin elini tuttum biliyorum!
- Aylin lütfen yapma..
+ Dün gece çok güzel bi geceydi. Hayatımda geçirdiğim en güzel geceydi.. Biliyorum, kelebekler öldü. Ama lütfen hayatımda geçirdiğim en güzel geceyi öldürme! Aşkla geçen 1 gece, ömre bedeldi çünkü.
- Bak, ben ne anlatıyorsun bilmiyorum, anlamıyorum da. Ama birileri bizimle çok pis uğraşıyor. Sadece o telefondaki manyak da değil, Levent, Çağla hepsi bu oyunun içindeler. Parkta olmalarına rağmen yok diyorlar. Nasıl bi oyun, bizim takım kim karşı takım kim.. Ne oynuyoruz, neden oyuna zorlanıyoruz inan bilmiyorum. Sen bana göl kelebeklerden bahsediyorsun, anlamıyorum gerçekten. Ben, ben hiçbirşey bilmiyorum.
+ Sen ciddisin.. Peki öyleyse, kimdi o?..
♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡