+ Bu ne peki? Nerden buldun bunun parasını?
- Adamın biri cüzdanını düşürdü okulda. Ben de gidip geri verdim. Adam da sağolsun gönlünden koptu bana para verdi. Bu kadar. Ya ben hırsız mıyım?
+ Değil misin?
...
- Tamam ben aldım. Duymak istediğiniz şey bu. Ben çaldım tamam hırsız benim.
+ Ben sana güvenmiştim. Hata etmişim.
- Bak kızım ben çaldım çırptım hırsızlık yaptım. Bunların hiçbirini inkar etmiyorum. Ben 10 yaşından beri sokaklarda büyüdüm be! 7 yaşındaydım babam beni kemerle döverdi. Sokağa atardı. Para getirmeden bu eve girmeyeceksiniz lan derdi. Mecbur kaldım! Eğer ben hırsızlık yapmasam eğer ben o parayı çalmasam babam beni eşşek sudan gelinceye kadar döverdi! Hadi beni geç kardeşimin anamın ne günahı var? Bak ben çaldım çaldım çünkü hayatta kalmak için başka çare bırakmadılar bana. Anlıyor musun?
+ Çok üzgünüm. Ama yine de bu yaptığını haklı çıkarmaz ki.
- Kardeşim bana ne yaa sümüklü herifin saatinden yaa? Hırsızlığın bile bi ahlakı vardır. Ben haram yiyen adamdan çalarım. Bana ne yaa bana ne memur adamın saatinden bana ne?
+ Tamam son kez soruyorum ve ne dersen ona inanıcam tamam mı söz veriyorum. Sen mi çaldın?
- Bu soruna cevap vermicem Aylin. Sen kendi doğruna inanmışsın zaten. Ama gerçeği öğrenmek istiyorsan kalbine sor. O sana doğruyu söyler.
♡♡♡♥♥♥♡♡♡♥♥♥♡♡♡