Medya→He Ra
...
Sonunda Jong Suk bu kasvetli havadan sıkılmış ve yalandan bir öksürükle masadaki herkesin dikkatini üzerinde toplamıştı.
"Aranızda nasıl lanet bir olay geçti bilmiyorum fakat konumuz bizim evliliğimiz sizin nefret dolu bakışlarınız değil. "
Woo Bin yerine sinerken göz ucuyla bakmakla yetindi He Ra'ya.
Min Young Jong Suk'a katıldığını belli edercesine kafasını salladı.
"Bizden ne istiyorsunuz peki sevgili arkadaşım ve onun müstakbel çakma eşi? "
He Ra yanındaki adama olan sinirini onlardan çıkarmayı tercih etmişti.
"Ailelerimiz evliliğe karşı değil. En azından annem dışında olan kimse karşı değil. Annem hala bizim sevgili olduğumuza inanmıyor. Bunu dile getirmiyor ama anlıyorum. Bu yüzden siz ikinizin ve biz ikimizin kaynaşması,ardından da dördümüzün kaynaşması gerekiyor. Birbirimizi tanımalıyız. Neticede bunca zaman arkadaşlarınızla bile mi tanışmadınız diye sorarlar adama yani. Bu soruya maruz kalmamamız annemin ikna olması demek."
"Ha.Ha.Ha." dedi He Ra sadece.
Jong Suk anlamayan gözlerle baktı He Ra'ya.
"Onunla kaynaşmak mı? Hah güldürmeyin beni. Kapıdaki saksıyla kaynaşırım bu sapıkla kaynaşmam!"
Jong Suk Woo Bin'e döndü sinirli gözlerle. Min Young ise arkadaşına bakıyordu ne demek istediğini anlamak istercesine.
"B-bakma öyle adamım. Beni bilirsin..." deyip korkuyla gülümsedi Woo Bin.
"Sorun da bu zaten. Seni biliyorum. Ne yaptın? " dedi Jong Suk tıslayarak.
"Sonra anlatırım. Heheh hadi kaynaşalım. Dimi yenge? Heheh.."
Min Young ortamı dağıtmak istediği için kafasını salladı.
"Kaynaşalım. ""Şimdi ben kendimi anlatmayı sevmem beni sen anlat adamım. Nasıl mükemmel bir insan olduğumu kendi ağzımla söylemem hoş olmaz neticede."
Saçlarını savurup eliyle geriye taradı Woo Bin. Masadaki üç kişiyse hayretle bakıyordu.
"Anlatayım... Şimdi kızlar,bu insan görünümlü değişik yaratık çapkın değil. Sapık değil. Çapkınlık ve sapıklık bunun yaptıklarının yanında çok çok hafif kalır. Bu mastır yaptı resmen bu . Böyle kanına işlemiş bunun sapıklık falan. Kendisine hayır diyecek bir kız yokmuş.Bir de egolu bu anladığınız üzere. Kızlar nesine bayılıyorsa... O çok mükemmel falan filan. Mal ortada mükemmel olup olmadığını size bırakıyorum. İşte böyle. Kim Woo Bin'in kişiliğini dinlediniz. Saygılar..."
Arkasına yaslanıp içeceğini yudumlarken bacak bacak üstüne attı ve sinirle kendisine bakan arkadaşına çarpık bir gülüş sundu.
"Belli zaten ne mal olduğu..." dedi He Ra.
"Şimdi ben anlatayım He Ra'yı. Asıl bilmeniz gerekenlerle..." deyip iğneleyici şekilde baktı Suk'a.
Suk 'ne yaptım yine?' dercesine baksa da umursamadı.
"He Ra bir kafede garsonluk yapıyor benim gibi. Tek fark part time artı haftasonları gidiyor o. Ailesinin durumu benim birkaç tık üstümde. Dobra ve sert bir kızdır. Erkeklerle son birkaç yıldır işi olmuyor. Sevgilisi yok. Olmadı da kimseyi beğenmiyor da kendisi..."
"Sevecek adam var da ben mi sevmedim? Tch tch tch."
"Sevmeye çalışsaydın belki de sevebileceğin birini bulurdun."
"Sevmeye çalışmam için adam olması lazım ortada. Ama yok."
"Görmek istemediğin için yok."
"Kızlar kızlar... Hala burdayız. Sonra tartışsanız?"
"Pardon. Neyse işte He Ra'da böyle..."
"O zaman hadi kalkın gidelim."
"Nereye Jong?"
"Kaynaşmaya."
"Nasıl bir kaynaşma? "
"Görürsünüz. "
Deyip sırıttı Jong Suk.º•º•º•º•º•º•º•º
Eveett geç geldi dimi?
Ilham gelmiyor ya . Bölümler de mükemmel saçma oluyor o yüzden sorry...
Belki de bana ilgi göstermediğiniz içindir... Beni sevin ki yazabileyim.(acitasyon yapan bir adet yazar...)
Sizce ne yapacaklar? Ya da ne yapsınlar? Ne yaparak kaynassinlar? Aklimda bir sey yok fikri olan varsa yorum atabilir ^^
Sizi seviyorum♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAŞMALI EVLİLİK(Tamamlandı)
FanfictionÜnlü bir CEO bir üniversite öğrencisi ile anlaşmalı bir evlilik yaparsa neler olur? Ikisi de birbirini tanımazken bu evlilik cadı bir kayınvalideye nasıl inandırılır? En azından tanıtımı okuyun derim. Bir şey kaybetmezsiniz... Öyle değil mi? ^^