Tanışma

3.2K 156 8
                                    

Jong Suk bir süre Min Young'un arkasından bakakalmıştı. Ardından bir noktaya odaklanıp söylediklerini düşündü Min Young'un.

Bu kadar şeyi tek başına mı sırtlanıyordu yani o kız... Ufacık bedeni olan bu kız bu kadar ağır bir yükün altında mı kalmıştı yani?

Tüm bunları düşündükçe bile deli oluyordu Jong Suk. Oturduğu yerden hızla kalkıp Min Young'un gittiği yöne doğru koşmaya başladı. Nefes nefese kalmış olmayı ya da kime neye çarptığını umursamıyordu.

Sonunda gözüne ilişen tanıdık bedenle gülümseyerek son kez hızla koşup kolundan tuttu ve kendine çevirdi hızla.

Min Young gözlerini sımsıkı kapattı nedenini bilmeden. Karşısındaki adam neden karşısındaydı? Hala parkta olması ya da şirkete gidiyor olması gerekmez miydi? Min Young bunları bile düşünmeye fırsat bulamadan ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Jong Suk aniden sarılınca ne yapacağını bilemedi Min Young kollarını nereye koyması gerektiğini bilemez bir şekilde kaldırdı sonunda koyacak yer bulamayınca pes edip iki yanına saldı kollarını...

O an aklına geldi ki fiziksel temasla ilgili olan kuralı söylememişti...
-----------

Olayın üzerinden iki gün geçmişti ve evlilik için hazırlık yapmaya başlamışlardı. Min Young ev durumunu ve diğer her şeyi ayrıntılarıyla anlattığında Jong Suk ev kirasını ödemek istediğini söylemiş ve babasıyla tanışmıştı Min Young'un.

Babasına tabi ki anlaşma ile evlendiklerini söylememişlerdi. Bir süredir birlikte olduklarını ve evlenmek istediklerini söylemişlerdi. Babası anlayışla karşılamış ve onaylamıştı.

Fiziksel temas olayını da halletmişlerdi. Zorunda kalmadıkça ve aileler etrafta olmadığı sürece birbirlerine dokunmayacaklardı.

Ji Hoon'a da olayı açıklamışlardı. İlk önce şaşırsa da o da onaylamıştı kardeşini.

Şimdi ise bir kafede oturmuş He Ra ve Woo Bin'i bekliyorlardı. Woo Bin olayı biliyordu ama gelişmelerden haberdar değildi. Ayrıca ailelere uzun süredir birlikte olduklarını söyleyecekleri için iki yakın arkadaşların da tanışması gerekirdi.

"He Ra fazlasıyla şaşıracak. Umarım fazla büyütmez..." heyecanla konuştu Min Young.

"Sakin ol Min Young. Ne var bunda? Saygı duyacaktır."

Kısa bir bekleyişten sonra Woo Bin gelmiş ve kısa bir selamlamadan sonra bir sandalye çekip oturmuştu.

"Woahh Suk-ah cidden bu kı-"

"Evet evet Woo Bin. Ne içersin arkadaşım?" söyleyeceği şeyi bildiği için susturmuş ve dişlerini sıkarak konuşmuştu Jong Suk.

"A-ah şey sipariş verdim ben..."
Susmazsa başına gelecekleri bildiği için konuyu değiştirmişti Woo Bin.

Kapıdan içeri He Ra girdiğinde Woo Bin yeni gelen ve içtiği siparişi püskürtmemek için zor tutmuştu kendini. Tabi ki bu Jong Suk'un gözünden kaçmamıştı ama şu an da soramazdı da...

He Ra masaya gelip Jong Suk'a selam verdikten sonra Min Young'a sarıldı ve geldiğinden beri masada olan ve bakmadığı üçüncü kişiye baktı. İkisinin de gözleri hayretle açılırken Jong Suk ve Min Young anlamayan gözlerle ikiliye bakıp birbirlerine çevirdiler bakışlarını.

"Neler oluyor?" dudaklarını oynatarak sordu Min Young.

"Bilmiyorum." aynı şekilde cevap verdi Jong Suk.

İkiliye döndüklerindeyse ikisinin de birbirine neredeyse dalacak gibi baktıklarını fark ettiler.

°°°°°°°°°°

Gercekten çok üzgünüm arkadaşlar. Bölüm geç hatta çok geç geldi biliyorum.

Fakat ne zamanım oldu ne de ilham perilerim yanıma uğradı.

Bu bölüm de kısa oldu ve güzel olmadı sanırım bilmiyorum ama inanin bu çıkıyor. Ygs falan derken bu kadar oluyor.

Gelecek bölümü daha cabuk paylasabilmeyi umuyorum (^~^)

Lutfen yorum ve votelari unutmayalim (͡° ͜ʖ ͡°)

ANLAŞMALI EVLİLİK(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin