"Tamam canım sonra görüşürüz."
Telefonu kapatıp kendi kendime gülümsedim. Yine trip atmaya çalışmış , ama yine buluşma ayarlayıp kapatmıştım telefonu .
Kendi kendime söylenerek mutfağa ilerledim . Annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
" Anne ben sahile iniyorum. Kübra' yla buluşacağım, geç kalmam ok??"
Annemin bakışı beni korkutmaya başlamıştı .Bana acıyan gözlerle bakıyordu.
" Anne bak doğruyu söyle hasta falan mıyım ?Ben daha çok gencim anneee..."
Annemin bana sarılmasıyla ona karşılık verdim . " Off kızım ne saçmalıyosun sen ya ? Sen git doya doya yaşa hayatını. Bu zamanların bir daha gelmeyecek ya... ""Anne süpersin ya " deyip hemen odama çıktım. Beyaz elbisemi giyip saçımı taradım . Ardından da anneme haber verip evden çıktım
Sahile doğru ilerlerken gördüğüm rüyaları düşündüm . Rüyamda bir hastanın kanını emip öldürüyordum .Ardından kanlı dişlerimle sırıtıyordum . Ayyy! İyice psikopata bağladım. Hemen kulaklığımı takıp telefonumdan şarkı açtım. Maroon Five - Animals' ı dinleyerek ilerlerken bir kas yığınına çarptım. Kafamı kaldırıp çarptığım kişiye baktığımda bana şaşkınca bakan bir çift gözle karşılaştım ." Buralarda böyle yakışıklılar var mıydı " diye düşünürken birden bakışları değişti . Kaşlarını çatıp sinirlice bakmaya başlayınca " özür dilerim " dedim. Ne yapayım bakışlarıyla ezmişti sanki beni. Birden kulağıma eğilip kokumu içine çekti ve " benden uzak dur " dedi . Şaşkınlıkla bir süre ardından baktıktan sonra " deli herhalde" diye düşünüp yoluma devam ettim. Bir süre daha yürüdükten sonra sahile vardım ve her zaman ki banka oturup çevreyi izlemeye başladım . Aklım hala o çocuktaydı . Niye öyle demişti ki bana ?? Ama arkadaşlarım her zaman kendime has bir kokum olduğunu söylerlerdi. Taze bir koku...
" Ben geldiiimm "
" Sonunda " dedim . Daha geleli fazla olmamıştı ama.." Ayy çok mu beklettim oyuncak ayımı?"
" Hayır. Neyse. Eee ne yapıyoruz" dedim."Immm...Alışveriş yapabiliriz , lunaparka gidebiliriz , sinemaya da gidebiliriz, yemek de yiyebiliriz ben şimdiden acıktım. Hadi yemek yiyelim"
" Bence gerekli malzemeleri alıp bize gidelim ve yemek yapalım. Evde kimse yok zaten grubu da toplarız. Bir de film aldık mı tamam. " Kübra ' ya baktığımda sırıtıyordu.
"Berkay ' ı da çağırırız di mi ??" dediğinde gülümsedim.
" Olur" dedim . Yürümeye başladık. Çok geçmeden alışveriş merkezinin önüne geldik ama önündeki kalabalığı görünce merakımıza yenilip o tarafa doğru ilerlemeye başladık . İçimde çok garip bir his vardı . Biraz daha ilerleyince yerde kanlar içinde yatan kızı gördüm. O an beynime saplanan acıyla olduğum yere kendimi bıraktım. Sanki beynim vücudumla bir savaş veriyordu . Çığlık atmamla Kübra ' da bağırmaya başladı . Son gördüğüm köşeden bana bakan bir çift göz olmuştu . O tanıdık gözler...***
Selam !! Bu benim ilk hikayem . Umarım beğenirsiniz. Birazcık kısa oldu ama burada bırakmalıydım, diğer bölümler böyle olmayacak . Desteklerinizi bekliyorum ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Mi??
VampireSen benim aşkım, hayalim,geçmişim ve geleceğimdin. Sen benim rüyalarımdaki insandın, ne zaman bir yaratığa dönüştün? Ne zaman benim olmaktan vazgeçtin,ne zaman?